Rellen deel II

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb een acc maar kan niks poste?

Comment

• mijn acount moet nog bevestigd worden. duurt lang

Comment

• Goud dit.

Ik join morrege.
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Dag,

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik ga onder de naam Pedro want ik houd mijn eigen naam liever anoniem. Dit omdat mijn verleden niet geheel vlekkeloos is verlopen. Ik heb veel gezondigd maar ben nu weer op zoek naar het geloof. Ik heb de naam van de heer vaak ten onrechte bevuild en heb daar veel spijt van. Mijn hobby's zijn schildpadden verzamelen en lezen in de bijbel.
          Ik hoop hier mijn leven weer op te kunnen beuren en een aantal vrienden de kunnen maken.

God is liefde,

Pedro

Eens kijken of we wat vertrouwen kunnen winnen.

Comment

• Originally posted by STED View Post
            Dag,

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik ga onder de naam Pedro want ik houd mijn eigen naam liever anoniem. Dit omdat mijn verleden niet geheel vlekkeloos is verlopen. Ik heb veel gezondigd maar ben nu weer op zoek naar het geloof. Ik heb de naam van de heer vaak ten onrechte bevuild en heb daar veel spijt van. Mijn hobby's zijn schildpadden verzamelen en lezen in de bijbel.
            Ik hoop hier mijn leven weer op te kunnen beuren en een aantal vrienden de kunnen maken.

God is liefde,

Pedro

Eens kijken of we wat vertrouwen kunnen winnen.

Comment

• Mohammed Ali in da house!! Geen idee waarom ze me hebben toegelaten maar goed.. Ik ga maar eens nadenken over een goede eerste post..
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

Comment

• Aanwezug.
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• ik heb me aangemeld, maar moet nog goedgekeurd worden
                  Groeten

Comment

• mirthe, 27
                    Jeah.

Comment

• Wie is mona?

Comment

• Hey hallo!

its me, monaxxx aka vogeltje
                        Groeten

Comment

• Ik lig nu al dubbel om die lui.

Na het lezen van wat vragen in de vragenrubriek, kwam ik er toch wel achter dat hier heel wat (jonge) mannen meezitten. Ik heb nu contact met een instelling om er vanaf te komen.

Het gaat goed, een week misschien twee weken. Je loopt door de stad, en daar hangt een reclame-poster met een mooie uitdagende vrouw. Je komt thuis, en het gaat weer fout. Ondertussen ben je in je hoofd met een strijd bezig, niet doen, en toch doe je het.

Je surft wat rond op internet (Filter), maar je ziet reclames, en dat speelt helemaal op je in, en je lichaam schreeuwt om één ding...

Onbewust komt het allemaal op je af. En als je het niet wil, komt het alleen maar meer. De strijd gaat soms goed, meestal niet. Na afloop? Je voelt je smerig en zondig. Ik weet dat God ook voor mij is gestorven en opgestaan, maar ik durf niet meer te bidden, omdat ik het zo bewust doet. Ik kan niet geloven dat God het wil blijven vergeven.

'God, help me om van de verslaving af te komen, ik kan het niet.'

Het gaat weer een paar dagen goed... en de kringloop begint weer van vooraf aan...

Zijn er hier mannen die er ook last van hebben? Die het niet willen, maar waar iets sterker is dan jezelf waardoor je het weer doet? Wat doe je er precies aan om er af te komen?
                          Moedig wat je hier post!
                          Ik ken de verleiding wel, maar God zij dank de verslaving niet.

Een paar dingen om je te overtuigen dat God ook deze zonden, ook als ze telkens terugkeren, wil vergeven.

-> 1 Joh. 1:9 Indien wij onze zonden belijden, Hij is getrouw en rechtvaardig, dat Hij ons de zonden vergeve, en ons reinige van alle ongerechtigheid.
                          -> Een predikant zei in een preek over deze tekst: Gods karakter is de beste aansporing om onze zonden te belijden. Lees hierover bijvoorbeeld Exodus 34:
                          5 De HEERE nu kwam nederwaarts in een wolk, en stelde Zich aldaar bij hem; en Hij riep uit den Naam des HEEREN.
                          6 Als nu de HEERE voor zijn aangezicht voorbijging, zo riep Hij: HEERE, HEERE, God, barmhartig en genadig, lankmoedig en groot van weldadigheid en waarheid.
                          7 Die de weldadigheid bewaart aan vele duizenden, Die de ongerechtigheid, en overtreding, en zonde vergeeft; Die den schuldige geenszins onschuldig houdt, bezoekende de ongerechtigheid der vaderen aan de kinderen, en aan de kindskinderen, in het derde en vierde lid.
                          Merk op dat het God Zelf is die Zijn Naam uitroept.

Een paar praktische vragen:
                          - Woon je op jezelf, of kun je de computer ook op een plaats zetten waar anderen mee kunnen kijken?
                          - Heb je een goede vriend die je hierover in vertrouwen kunt nemen?
                          - Zou het helpen om een Bijbeltekst/spreuk oid op de rand van je scherm te plakken? Bijvoorbeeld het tollenaarsgebed?

En verder: ik vind het geweldig dat je contact met een instelling hebt opgenomen!
                          k denk dat veel mannen/jongens dit probleem hebben

ik zou zeggen blokkeer die sites door een of andere manier en vraag god om hulp

Comment

• Het militante atheïsme zal zeker toenemen.

Comment

• he mannen, Ik heb ook een accountje aangemaakt. Even wachten op goedkeuring maar dan zien jullie me verschijnen als: Paultjepils.

Comment

• Ik ga een nieuw topic openen.
                                Let the games begin.
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X