Rellen deel II

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by The Phoenix View Post
    heerlen ken ik wel. Ik schrok al, dacht namelijk dat je me nieuwe buurman was.

Ik kom uit Venlo!
    okey

en als ik je buurman was, zou je het nie merken, Ben nogal veel weg

Comment

Paardenforum > dikke paardekonten met zweepjes slaan = fetisch

Kattenforum > klagen dat je kat Adolf (die met die zwarte stip onder zijn neus) wel erg raar begint te doen met zijn rechter stijve voorpootje

Zweefteven-bomenknuffelaars forum> klagen dat je wietplantje toch wel veel last van spint heeft
      Last edited by Patricia86; 27-04-2010, 19:53.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
        okey

en als ik je buurman was, zou je het nie merken, Ben nogal veel weg
        niet te merken met al dat gespam
        Groeten

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
          Paardenforum > dikke paardekonten met zweepjes slaan = fetisch

Kattenforum > klagen dat je kat Adolf (die met die zwarte stip onder zijn neus) wel erg raar begint te doen met zijn rechter stijve voorpootje

Zweefteven-bomenknuffelaars forum> klagen dat je wietplantje toch wel veel last van spint heeft

Nou ik kan beamen dat op die paarden cocoursen niet altijd diervriendelijk word omgegaan met de paarden. ben er wel eens wezen kijken omdat een kennis dressuur reed maar na een paar keer ging ik niet meer.

moest echt kotsen van sommige ruiters/amazones

Ik voel me alweer bijhoorlijk pist worden als ik eraan terug denk.

Comment

stel je niet aan man
            Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
              stel je niet aan man
              gaap gaap

Comment

stel je niet aan man
                Hmm krijg je opmerking niet uit mijn hoofd. kan je me vertellen waarom ik me zou aanstellen?

heb je ervaring in de paarden wereld? IK WEL!

Comment

ja ik ook, ze schijten de hele straat onder
                  Groeten

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                    Hmm krijg je opmerking niet uit mijn hoofd. kan je me vertellen waarom ik me zou aanstellen?

heb je ervaring in de paarden wereld? IK WEL!

Ik heb net een vlieg doodgeslagen.....kan je nog wel slapen vanavond?
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ja ik ook, ze schijten de hele straat onder
                      Ik dach al wel dat je met dat antwoord zou komen. gastjes zoals jij hebben vaak snel hun mondje open maar een kijkje achter de schermen bij dierenleed hebben ze nooit gehad. Dus die paardenshit wat op de weg ligt komt hoogstwaarschijnlijk uit jouw mond want je roept zomaar weer wat!

Originally posted by Ashley View Post
                      Ik heb net een vlieg doodgeslagen.....kan je nog wel slapen vanavond?
                      ja daar ga ik het nog moeilijk mee krijgen. Ik hoop wel dat je hard genoeg geslagen hebt en dat die op je voorhoofd zat!

Maar misschien kan je het vliegje drogen en inbinden kan je meteen gaan vliegvissen!

Comment

kbegrijp phoenix, mn pa reed vroeger paard, ikzelf nooit, en hij zei ook dat die paarden echt stampe krege en felle slage met dat zweepje,
                        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                        Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                          kbegrijp phoenix, mn pa reed vroeger paard, ikzelf nooit, en hij zei ook dat die paarden echt stampe krege en felle slage met dat zweepje,
                          Moeten die beesten maar luisteren....
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Dierenleed op zulke evenementen valt best mee, er zijn genoeg dingen die veel erger zijn. Het gross van de paarden staat 24/7 in een stal, en komt misschien een uurtje per week buiten. Of het staat het hele jaar op een dor/saai/klein grasveldje. Alsof dat lekker is.
                            Maare Phoenix, waarom leef jij je niet uit op iets zoals Bokt? Altijd grappig

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                              dat is nog niets! ik heb dingen gezien waar je echt niet goed van word. Maar ik zal je de detaills sparen.

wat ben je toch grappig! ik begin wel een beetje een beeld van je te krijgen en heb nu al spijt met de visjes die je vangt. Als een vis niet luistert tijdens het onthaken trap je die dan ook op zijn kop?

goed nadenken voor je wat zegt he!

Comment

wat maakt een mens meer dan een dier? we zijn ook beesten, en kvind dat je dan ook ma tikke moet krijge telkens als je niet wilt luistere
                                The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                                Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X