pappenmaker
Rellen deel II
Collapse
X
-
Ik ben met dutchbodybuilding bezig...
Heb een filmpje van daar gemaakt ben met een hele film bezig .
YouTube - Hitler Greet his Mods Hitler
Gewoon Via Proxy's accounts aanmaken en verbinden :P werkt super, ik ga alleen geen erge persoonlijke dingen posten maar gewoon lekker zieken ...
(ik doe dit vanwege mijn redenen ...
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostWat een kinderachtig, totaal niet grappig filmpje. Echt de grootste crap dat ik sind tijden heb gezien, waar slaat het op?
Verder niks tegen jou, alleen vind het een nogal stom filmpje, maar dat zei ik volgens mij al
Ik weet dat hun een hekel aan hitler etc hebben dus vandaar, maar dit was maar een voorbeeldje... ik ga een heel lang stuk maken zoals dit:
YouTube - Hitler plans to troll forums
Comment
-
Originally posted by SuPraDynN View PostJa, dat is voor jou een filmpje waar je niks aan hebt als je dat forum niet kent .
Ik weet dat hun een hekel aan hitler etc hebben dus vandaar, maar dit was maar een voorbeeldje... ik ga een heel lang stuk maken zoals dit:
YouTube - Hitler plans to troll forums
Comment
-
Originally posted by Misterfit View Postpfff, aangezien ik duits kan, is de ondertiteling moeilijk te volgen.
Ik kan wel precies uitleggen waarom ik dit doe, maar denk dat veel mensen dat wel weten die daar een beetje intensief aan hebben deelgenomen.
Comment
-
Originally posted by SuPraDynN View PostJa, dat is voor jou een filmpje waar je niks aan hebt als je dat forum niet kent .
Ik weet dat hun een hekel aan hitler etc hebben dus vandaar, maar dit was maar een voorbeeldje..."Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
-
Originally posted by Mohr View PostHebben zij serieus een hekel aan Hitler? Wat een eikels zeg!
Ik had van de week al topics geplaatst, alleen BigT is er als de kippen bij, dat betekent dat hij constant moet opletten... wat hij ook doet, hij krijgt toch ze geld van xxl en sportfood.
Supplementen worden daar gehyped en goedgelovige geloven het.
Daar ga ik een einde aan maken .
En de onbenullige adviezen die daar vaak worden gegeven, alles in het belang van de supp verkoop, maar een onafhankelijk antwoordkrijg je vaak niet.
Comment
-
ik kan wel respect opbrengen voor sommige aspecten van hitler.
hij was bijvoorbeeld een meester in mensen beïnvloeden en naar zijn hand zetten.
Hij heeft trouwens op een geniale manier de macht gegrepen. Nazie duitsland zou ook gewonnen zijn moesten zijn generaals de oorlog geleid hebben en niet hij. Er waren natuurlijk ook veel slechte kanten aan hitler zoals de holecaust.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment