Rellen deel II

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pappenmaker
    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• gaan we nu nog een forum verneuken?

Comment

• Ik ben met dutchbodybuilding bezig...

Heb een filmpje van daar gemaakt ben met een hele film bezig .

YouTube - Hitler Greet his Mods Hitler

Gewoon Via Proxy's accounts aanmaken en verbinden :P werkt super, ik ga alleen geen erge persoonlijke dingen posten maar gewoon lekker zieken ...

(ik doe dit vanwege mijn redenen ...

Comment

• ben je daar geband?
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Hehe lekker bezig
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

• Uhm nee, ik verzoekte hun om mij te bannen ... En dat verzoek werd ingewilligd.

Mijn ip hebben ze niet gebanned, maar toch verbind ik alleen met proxy's omdat ik dan meerdere accounts kan aanmaken en iedereen karma kan geven bijv .

Comment

• Als iemand goede Proxy's wil (die goed werken) mail me ....zijn gratis :P.....

Comment

• Heb net nog ff 5 accounts aangemaakt.

Maybe leuk om eens met 100 accounts tegelijk allemaal crap te posten dan word bigt helemaal gek (en ik heb toch tijd zat).

Ik heb trouwens wel wat leuke dingen waar ik aan werk maar dat duurt ff .

Comment

• Wat een kinderachtig, totaal niet grappig filmpje. Echt de grootste crap dat ik sind tijden heb gezien, waar slaat het op?

Verder niks tegen jou, alleen vind het een nogal stom filmpje, maar dat zei ik volgens mij al

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
                      Wat een kinderachtig, totaal niet grappig filmpje. Echt de grootste crap dat ik sind tijden heb gezien, waar slaat het op?

Verder niks tegen jou, alleen vind het een nogal stom filmpje, maar dat zei ik volgens mij al
                      Ja, dat is voor jou een filmpje waar je niks aan hebt als je dat forum niet kent .

Ik weet dat hun een hekel aan hitler etc hebben dus vandaar, maar dit was maar een voorbeeldje... ik ga een heel lang stuk maken zoals dit:

YouTube - Hitler plans to troll forums

Comment

• Originally posted by SuPraDynN View Post
                        Ja, dat is voor jou een filmpje waar je niks aan hebt als je dat forum niet kent .

Ik weet dat hun een hekel aan hitler etc hebben dus vandaar, maar dit was maar een voorbeeldje... ik ga een heel lang stuk maken zoals dit:

YouTube - Hitler plans to troll forums
                        pfff, aangezien ik duits kan, is de ondertiteling moeilijk te volgen.

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
                          pfff, aangezien ik duits kan, is de ondertiteling moeilijk te volgen.
                          Ja ik ook, maar vind het grappig omdat ik weet dat hun het niet grappig vinden (andere wel uiteraard want die durven nooit wat te zeggen )

Ik kan wel precies uitleggen waarom ik dit doe, maar denk dat veel mensen dat wel weten die daar een beetje intensief aan hebben deelgenomen.

Comment

• Originally posted by SuPraDynN View Post

Ik weet dat hun een hekel aan hitler etc hebben dus vandaar, maar dit was maar een voorbeeldje...
                            Hebben zij serieus een hekel aan Hitler? Wat een eikels zeg!
                            "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

• Originally posted by Mohr View Post
                              Hebben zij serieus een hekel aan Hitler? Wat een eikels zeg!
                              Niemand vind het leuk met hem vergeleken te worden .

Ik had van de week al topics geplaatst, alleen BigT is er als de kippen bij, dat betekent dat hij constant moet opletten... wat hij ook doet, hij krijgt toch ze geld van xxl en sportfood.

Supplementen worden daar gehyped en goedgelovige geloven het.

Daar ga ik een einde aan maken .

En de onbenullige adviezen die daar vaak worden gegeven, alles in het belang van de supp verkoop, maar een onafhankelijk antwoordkrijg je vaak niet.

Comment

• ik kan wel respect opbrengen voor sommige aspecten van hitler.
                                hij was bijvoorbeeld een meester in mensen beïnvloeden en naar zijn hand zetten.
                                Hij heeft trouwens op een geniale manier de macht gegrepen. Nazie duitsland zou ook gewonnen zijn moesten zijn generaals de oorlog geleid hebben en niet hij. Er waren natuurlijk ook veel slechte kanten aan hitler zoals de holecaust.
                                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X