Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ben ik blij dat ik bier, een chick, een halve home gym, nog meer bier, een über goeie PC,een tering goeie TV, en nog eens veel meer bier heb
kan je nie tegen op hé Roy
hmmm half
Ultimate game pc / 107cm fullhd + hdready plasma. bier en baco. ook een halve home gym. mis alleen een chick
pc-gaming is anders hard aan het uitsterven door alle piraterij
blijft een feit dat ze ook niet echt iets tegen kunnen doen. maar sommige games vereisen gewoon ene unieke niet te kraken gamecode die word gerigstreerd als zijnde legaal en daar kan je alleen mee op inet servers spelen. kan het wel online spelen maa rop shitty laggy gecrackde servers. dan lap ik wel 50eu boeid me dan ook geen kut
ben ik blij dat ik bier, een chick, een halve home gym, nog meer bier, een über goeie PC,een tering goeie TV, en nog eens veel meer bier heb
kan je nie tegen op hé Roy
Helaas maakt dat bier je nou niet echt een BBC winnaar.
Tbh ik heb een sportschool en vrienden. Alles wat je nodig hebt, gamen is toch niet leuk met dit warme weer. Chick kan je nu beter niet hebben zo recht voor de vakantie.
pc-gaming is anders hard aan het uitsterven door alle piraterij
Muziek en films zijn ook een het uitsterven door piraterij. Oh wacht dat gebeurd helemaal
Er word nog steeds miljarden winst geboekt. Had eens een simpel rekensommetje gemaakt voor de jaarlijke Fifa games. Ontwikkelen is net een 10 miljoen terwijl er een 5-10miljard omzet gemaakt wordt. Wat een ramp voor die bedrijven
ontwikkelaars brengen echter steeds meer spellen gewoon niet naar de pc. Het is niet dat het financieel uitsterft maar er komen steeds minder spellen naar de pc. Sommige worden gecancelled (Alan Wake), komen veeeeeel later (gears, halo) of helemaal niet (fable 2). Dat zijn de keuzes van ontwikkelaars
uitsterven kan je dus op meerdere manieren bekijken
Comment