Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik speel GTA4 en Cod:MW2 op ps3 op het moment.
    Binnenkort red dead redemption

Comment

Originally posted by gameface View Post
      Zelfde gehad met runescape... Dag in dag uit gespeeld. Hele sociale leven naar de klote! Ik speel nu heeeel af en toe, als ik me verveel.

Soms speelde ik in een vakantie van 2 weken 12 uur per dag!

Wakker worden rond een uurtje of 3 en doorgaan tot 3 uur in de nacht en dan slapen. Alleen maar eten, schijten, pissen en eten... verder niks. In die tijd heb ik mijn lichaam ook verwaarloosd... geen enige beweging dan naar het toilet lopen... en eten was heel vaak frituur, chips, fles cola... dat soort crap.

Maar ik ben afgekickt..
      same! gelukkig dat ik gezegend ben met een meso lichaam
      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        hmm ik iets langer .. had recent nog 97 runecraft gehaald..
        anyways heb nou een bann aan me aars om een vage reden..

verder af en toe cod mw2
        hiervoor bf2
        heb ook nog WoW gedaan
        en daarvoor teveel andere fps games (mohaa alle expensions cod alle troep. bf alle troep.)
        Heb ook wel zo 1-2 jaar veel runescape en silkroad gespeeld... alle vrijetijd daarin.
        Marja opzich als je dat 1x hebt meegemaakt, kom je er niet meer in..denk ik zo.
        Ga nooit mmorpg spelen.. dat soort spellen ben je pas goed bezig als je veel tijd in steekt...kan je beter shooters spelen ofzo, waar dat niet voor geld.

Mooie wijze les toch.
        Heb er geen spijt van..

Comment

Soms speelde ik in een vakantie van 2 weken 12 uur per dag!
          Valt nog enigszins mee ..
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

ik speelde altijd mijn zomervakanties vol met Generals zero hour. Nu speel ik nog mw2 en red alert 3 uprising. En soms nog battle for middle earth 2 met vrienden.

Gelukkig vind ik wow een kutspel en ben ik er niet verslaafd aan anders zou ik helemaal niet meer op school komen.

Comment

ik heb ook runescape gespeeld aantal jaar. heb een mannetje met 99 herblore, hp, craft, magic, range, att, str, def, summoning en thieving. En nog 2100m cash en veel items enzo.

Na runescape ging ik wow spelen (een vriend overtuigde me dat dat veel cooler was als runescape). daar een 3 characters tot lvl 80 gelvled met full t9 gear. en farmde vaak gold dus heb nog 150k gold.

Ik speelde 8-16 uur per dag (afhankelijk van hoe weinig school ik had). en om extra veel te kunnen spelen haalde ik altijd fastfood en kookte nooit. om nog langer te kunnen gamen veel redbull en cola.

op die manier wordt je wel snel zwaarlijvig, en ik kwam dan ook in 2 jaar zoon 25 kilo aan. gamen is indirect de oorzaak van mijn overgewicht geweest, tot ik het zat was.

gestopt met roken, alcohol drinken, gamen, en junk vreten. En ben toen begonnen met trainen, fatsoenlijk koken, en weer met leven. af en toe log ik nog es in en speel een half uurtje, maar ik snap niet wat ik er vroeger zo geweldig aan vond.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Heb eerst paar jaar runescape gespeeld.
                Daarna conquer online 2.0 ook een aantal jaar
                en daarna heb ik cabal online gespeeld 2 jaar ongeveer.
                Nu speel ik niks meer.
                Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                  ik heb ook runescape gespeeld aantal jaar. heb een mannetje met 99 herblore, hp, craft, magic, range, att, str, def, summoning en thieving. En nog 2100m cash en veel items enzo.

Na runescape ging ik wow spelen (een vriend overtuigde me dat dat veel cooler was als runescape). daar een 3 characters tot lvl 80 gelvled met full t9 gear. en farmde vaak gold dus heb nog 150k gold.

Ik speelde 8-16 uur per dag (afhankelijk van hoe weinig school ik had). en om extra veel te kunnen spelen haalde ik altijd fastfood en kookte nooit. om nog langer te kunnen gamen veel redbull en cola.

op die manier wordt je wel snel zwaarlijvig, en ik kwam dan ook in 2 jaar zoon 25 kilo aan. gamen is indirect de oorzaak van mijn overgewicht geweest, tot ik het zat was.

gestopt met roken, alcohol drinken, gamen, en junk vreten. En ben toen begonnen met trainen, fatsoenlijk koken, en weer met leven. af en toe log ik nog es in en speel een half uurtje, maar ik snap niet wat ik er vroeger zo geweldig aan vond.
                  Mag ik je acc :P?

Comment

haha allemaal rs gespeeld en nu doen we allemaal bodybuilding, volhouden zit gwn in ons bloed
                    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Mag ik je acc :P?
                      De eerste ''noob'' is gesignaleerd...
                      Dumbells build a bigger chest
                      Barbells build a bigger ego

Comment

Ben ook een lange tijd wow verslaafd geweest, een gat in mun leven.
                        Bijna me vriendin eraan kwijt geraakt.
                        Ben er toen gelukkig mee gestopt.
                        Mind is everything.

Comment

ik heb een broertje die het regelmatig speelt, die ik er een groot plezier mee ga doen. maar heb nog wel meerdere accounts. ook een lvl 131 met heel veel 99's (en 500m), en nog wel wat pures met erg goede stats. Ook nog een banned account met 99 mage 95 def (die je met een goede appeal na 3-4 jaar tijd heus wel unbanned krijgt mits je niet gebot hebt). Voor de juiste prijs verkoop ik alles hehe.
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                            ik heb een broertje die het regelmatig speelt, die ik er een groot plezier mee ga doen. maar heb nog wel meerdere accounts. ook een lvl 131 met heel veel 99's (en 500m), en nog wel wat pures met erg goede stats. Ook nog een banned account met 99 mage 95 def (die je met een goede appeal na 3-4 jaar tijd heus wel unbanned krijgt mits je niet gebot hebt). Voor de juiste prijs verkoop ik alles hehe.
                            OO.. je gaat geld vragen :P?

Je kan je BB collega toch wel matsen :P.

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                              ja 'k ook, kspeel nix nimeer, ja rs zn graphics zijn slecht, maar toch verkies ik de oude dan vb nu, het spel was zo leuk omdat ik echt kickte van player vs player XD, nu kom ik niet meer in de buurt van et, want het is raar maar waar een verslaving
                              De classic was veel beter! Pk'en was zo zalig. Uren en uren aan een stuk tot dat de lobsters op waren.

Ik heb van men 12 tot 15 runescape gespeeld. Vooral het pken maakte het zo verslavend. Zeker als je een goed team hebt dat ook altijd online is.

Op het einde zat echt iedereen te botten. Ik heb in die tijd zelf nog wat scriptjes geschreven voor Skulltorcha. Ik had een char met 99att 1 def en 99str

The good old days...

Comment

vroeger altijd op mijn xbox 360 gears of war
                                bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X