Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Maasproductions View Post
    Gespeeld :

Runescape (echt jaren, weer zo'n nolife kereltje)
    Diablo 2 + expansionpack
    Age of empires 1 + 2
    Cs 1.6 / Cs condition zero / Cs Source
    Tactical ops

Momenteel raak ik eigenlijk nooit meer een game aan... ipv gamen en buiten hangen is het nu : BODYBUILDING

Speel nog heel af en toe Fifa 010, Mw2 op de Ps3 maar kan goed zijn dat ik al 50 dagen niet meer online geweest ben ofzo...
    niks gamen, nog 3 nachtjes slapen maat. Dan kan het los branden.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post

Speel nog heel af en toe Fifa 010, Mw2 op de Ps3 maar kan goed zijn dat ik al 50 dagen niet meer online geweest ben ofzo...
      Klopt, de PS3 game communitie mist je joh!

Comment

Hero online - Crazy tao - Endless online - Deed ik back in the days

Comment

ben weer eens 007 Quantum Of Solace PC aan het spelen de laatste tijd

Comment

even een vraagje voor Revius..

k hoorde dat je red dead redemption ging kopen paar dagen gelden ofso..

is het wat?
            aanrader ofnie?

Comment

Heb jaren runescape gespeeld op de basissschool
              Toen tijdje travian gespeeld
              Daarna laatste paar jaar World of Warcraft, zeker strak spel als je van MMORPG's houdt, imo de beste in zijn genre. Speel het vanaf kerst eigenlijk amper meer gezien ik nu 120% ga voor krachttraining en waterpolo. Het zal wel weer in beeld komen na deze week mocht ik tijd over hebben na het trainen, dan is school eigenlijk wel zo'n beetje voorbij..

Getraind lichaam > level 80 character op een spelletje

Niet echt impressive tegenover de dametjes namelijk, haha
              "Straight outta gym"

Comment

Charlotte Van Brabander: gamekampioene | Humo: The Wild Site

Charlotte Van Brabander op Netlog
                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                  even een vraagje voor Revius..

k hoorde dat je red dead redemption ging kopen paar dagen gelden ofso..

is het wat?
                  aanrader ofnie?
                  Ik heb hem ook maar valt beetje tegen na weekje had ik er genoeg van.
                  You can be part of my meal tonight.

Comment

Really? Ik wilde em eigelijk ook gaan kopen.

Kan btw niet wachten tot fable 3 uitkomt. Fabelachtig wordt die.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Joshua90 View Post
                      Ik heb hem ook maar valt beetje tegen na weekje had ik er genoeg van.
                      k had er nogal veel van verwacht.
                      dank voor je mening, k ga um tog maar niet kopen.

Comment

• Heb bij iedere fable er mee van verwacht dan het daadwerkelijk was. 2 is zoals 1 zou moeten zijn. Ze zouden 3 zo groots als GTA moeten maken man, dan zou het pas leuk zijn.

Fable 2 in 10 uurtjes ofzo uitgespeeld. Vind dat geen 60 euro waard.

+die chatlotte is dr een in de 100.000. De meeste game vrouwen zijn emo's en/of lelijk.
                        Last edited by Unexist; 30-06-2010, 09:05.
                        Still shrinking.

Comment

• Ik Speel Bad Company 2 op PC verder heb ik ook een Wii en 360 maar die doen meer stof happen dan er op gespeelt word heb toevallig gister Wet voor 360 gehaald was maar 9.99 vanavond uit werk eens kijken of het iets is...zijn hier meer BC2 Pc gamers?had ook nie verwacht dat er zoveel BB zouden gamen..

Comment

• Originally posted by Unexist View Post
                            Heb bij iedere fable er mee van verwacht dan het daadwerkelijk was. 2 is zoals 1 zou moeten zijn. Ze zouden 3 zo groots als GTA moeten maken man, dan zou het pas leuk zijn.

Fable 2 in 10 uurtjes ofzo uitgespeeld. Vind dat geen 60 euro waard.

+die chatlotte is dr een in de 100.000. De meeste game vrouwen zijn emo's en/of lelijk.
                            Zeer true. Had gewoon een week vrij gepakt om fable 2 te spelen toen die uit kwam. Bleek dat ik nog tijd over had. Sinds toen ligtie ergens in een hoek. Maar wel echt mijn soort games. Heerlijk.
                            The Sky Ain't The Limit

Comment

• Heeel veel gegamed in mijn leven met heel wat games, maar de belangrijkste zijn Runescape, Tribalwars (><), Battlefield Modern Combat 2 voor PS2, Wolfenstein ET, GTA SA, CoD1, CoD4 MW1, CoD5 (alleen zombies en maar weinig gespeeld), CoD6 MW2, WoW (spijt dat ik ermee was begonnen, maar gelukkig maar 3 maanden op echte gespeeld en 2-3 op private). Voor de rest nog wat minder gespeelde games zoals Farcry 2, F.E.A.R 1 en 2, Alpha Protocol, Sims 2 voor PS2, Stronghold Crusader (toen was ik 10 jaar ofzo), Need for Speed Underground 2, NFS Most Wanted, Need for Speed Shift, NFS ProStreet (alle Need for Speed games allemaal maar weinig gespeeld, behalve Underground 2 en redelijk aantal Most Wanted), GTA Vice City en waarschijnlijk nog tientallen andere games die ik vergeten ben te noemen. Het enige spel wat ik nu nog echt speel is MW2.

Beat that
                              Last edited by Broodje Bapao; 30-06-2010, 17:23.

Comment

• Fable 1 vond ik ruk. Deel 2 was nog rukker. helemaal het einde. laatste game die ik heb gespeeld was FF13. zit op moment niet echt te wachten op een game. niks wat aangekondigd is spreekt me aan.

Ik speel wel nog Championship Manager 2008 of zo iets. Met Ajax heb ik op moment de spelers:
                                Huntelaar in de spits.
                                Lijn van 3 achter hem...linker vleugel Suarez, nummer 10 Arshavin, rechter vleugel Ninis
                                Centraal Midden is Dzudzak
                                Verdedigen middenvel is linker vleugel Vertonghen, mid Aurojo, rechts Angulo.
                                2 centrale verdedigers Breno en Heitinga.
                                Stekelenburg op doel
                                Dan nog lading talenten op de bank. Win lekker zo. Nu hopen dat grote clubs me als manager willen :P
                                Last edited by Falstyr; 30-06-2010, 17:28.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X