Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zelf ook altijd verslaafde geweest van het game hier komt het:

het begon allemaal bij sims vrij simpel maar leuk! daarna zoo tycoon en rollercoaster tycoon.

toen kregen we internet en begon ik met runescape as usual
    daar zo'n beetje alles 99 gekregen en begon ik met vrienden pure mages te maken
    99magic 99deff prayer 99 rest 1 team van 5 man en het is geweldig mensen mollen iedereen 1 aanval en dood

na dit vaarwel gezegt te hebben kwam al snel knight online in de schijnwerpers en ben daar ook idioot ver mee gekomen.

tijdens deze tijd kwam ook wolfenstein op tijd ook offline gespeeld maar online trok me ook aan na mijn vorige verslaving

oowhja tuurlijk praten we over minstens 12uur per dag game met zo'n beetje alles anders was je niet goed genoeg om mee te doen heb ook wel nachten over geslagen om zo rond de 20uur non stop te spelen + vastfood wat we om en om haalde of pizza belde

al snel dit voor gezien te hebben kwam maple story te voorschijn en speelde hier ook met wat leuke botts en kon je al snel lvl 100 zijn was zelfs in 1dag lvl 50 gehaald, gek hea volgende dag een bannetje (voor de kenners weten wel hoe lang dat kost zonder bots) oowhja dit heb ik ook met mijn vader gespeeld

na dit gespeeld te hebben kwam dekaron om de hoek kijken en speelde ik dit samen met mijn broertje en maakte hier ook een x aantal uren mee maar vond dit niet geweldig.

dus kwam ik terecht op WOW dankzij een vriend.
    en tja daar heb ik ook enkele lvl 80 met heel wat mooie gear
    ja het is heel ernstig geweest dit spel ook met uren er achter en maakte ik zeker wel 80 a 100 uur per week door in dit spel

oowhja nog vergeten was ik dat ik fly for fun lvl 60ofzo paar accs. gespeeld heb habbo hotel mensen oplichten, sims 1 2 3 alle tycoons zo'n beetje heb, fifa's en een wii met een berg spellen.

uit eindelijk speel ik eigenlijk nog steeds wolfenstein want dat vind ik gewoon relaxt voor uurtje te spelen en dan te stoppen, en ja ik own hard daar!

zal vast wel wat vergeten zijn maar ik ga nu pitten
    Last edited by IJsBlok; 27-04-2010, 23:03. Reason: meest verslavende was knight online toch wel door de wars!!!
    Calisthenics / Street workout

Comment

ik was een pure 60att 99str 5def 94mage 80range cb 79, 100m op bank, ik was echt goed in pken ik heb solo een lure team van 6 man gemold, ik deed echt nix anders dan trainen en pken :d heb ook nog een 110 met 92at 96str 70def 70pray 92range 94mage ook voor te pken mja mn pure wast fijnste XD ma nu ga ik maffe morge om 9u trainingske wur :d
      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
        ik was een pure 60att 99str 5def 94mage 80range cb 79, 100m op bank, ik was echt goed in pken ik heb solo een lure team van 6 man gemold, ik deed echt nix anders dan trainen en pken :d heb ook nog een 110 met 92at 96str 70def 70pray 92range 94mage ook voor te pken mja mn pure wast fijnste XD ma nu ga ik maffe morge om 9u trainingske wur :d
        Ik heb 60att 96str 45def 45pray 94mage 99range

Beat that :P.

Zerkers > pures.

Comment

Nee geen grapje. Speel het nog steeds. As we speak zelfs. (alt+tab)
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
            Nee geen grapje. Speel het nog steeds. As we speak zelfs. (alt+tab)
            HAHAHA verslaafde :P.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
              ik heb ook runescape gespeeld aantal jaar. heb een mannetje met 99 herblore, hp, craft, magic, range, att, str, def, summoning en thieving. En nog 2100m cash en veel items enzo.

Na runescape ging ik wow spelen (een vriend overtuigde me dat dat veel cooler was als runescape). daar een 3 characters tot lvl 80 gelvled met full t9 gear. en farmde vaak gold dus heb nog 150k gold.

Ik speelde 8-16 uur per dag (afhankelijk van hoe weinig school ik had). en om extra veel te kunnen spelen haalde ik altijd fastfood en kookte nooit. om nog langer te kunnen gamen veel redbull en cola.

op die manier wordt je wel snel zwaarlijvig, en ik kwam dan ook in 2 jaar zoon 25 kilo aan. gamen is indirect de oorzaak van mijn overgewicht geweest, tot ik het zat was.

gestopt met roken, alcohol drinken, gamen, en junk vreten. En ben toen begonnen met trainen, fatsoenlijk koken, en weer met leven. af en toe log ik nog es in en speel een half uurtje, maar ik snap niet wat ik er vroeger zo geweldig aan vond.

Addict :P
              ik ben zo'n beetje na naxxramas gestopt. met mijn warlock

Rs skills 99
              att str def hp prayer mage range slayer thieving firemaking cooking hunter en rc bijna moest nog 500k xp oid

geld was niet veel van over.. was anderhalf jaar geleden gehackt. aan partyhatjes kwijtgeraakt.. lamers.. daarom is nu die tradelimit opzich ideaal tegen het hacken. voor mij alleen te laat.

voor de bf2érs heb 120k points afgerond

anyways ff eten en naar het werk.. zie gaat weer over games en mijn rl loopt weer in de war.. verdoemde games

Comment

wist niet dat er hier zoveel gamers waren
                dacht dat ik 1 van de weinige was
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
                  wist niet dat er hier zoveel gamers waren
                  dacht dat ik 1 van de weinige was
                  Alle mannen spelen games

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
                    Alle mannen spelen games

Ik denk het ook

Zelf heb ik zeer lange tijd WoW gespeeld.
                    Lvl 80 hunter NE
                    Lvl 80 hunter Orc
                    Lvl 80 Warrior
                    en toen dacht ik....ik kom eens buiten.
                    Zonlicht...WAAAAAAAAH mensen WAAAAAAAAH!
                    frisse lucht was wel lekker.

Daarna niet meer gespeeld en heb ook geen moeite om er vanaf te blijven al denk ik eraan nog eens een maandje of 6 te beginnen na de nieuwe uitbreiding die binnekort op de markt komt

Comment

Ik ben ook schuldig aan overmatig WoW gebruik hehe. Heb het in totaal 3 jaar gespeeld.

Heb een:
                      Level 80 Holy Paladin met Legendary Ulduar wapen ><"
                      Level 80 Shaman en Level 80 Rogue

Ben blij dat ik vorig jaar naar Engeland ging en vroegtijdig inzag dat ik maar eens moest stoppen hehe.

Heb natuurlijk ook nog Counterstrike 1.6 gespeeld, maar ja, wie niet?
                      Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.

Comment

Vreemd, ben ik dan de enige die niet van die games speelt?

Comment

Vroeger uren en uren Day of defeat gespeeld en een tijd Counterstrike! tja dan kom je op een gegeven moment in een clan en die speelde mee in de wereld ladder. dan ben je gewoon verplicht! ha

Heb nu een Ps3 waar ik heel enkel eens op speel. gok zoon 2 uurtjes per week max.
                          <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by Lukas View Post
                            Vreemd, ben ik dan de enige die niet van die games speelt?

Nee hoor, ik heb er ook helemaal niks mee.
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                              Nee hoor, ik heb er ook helemaal niks mee.
                              Oef!

Comment

Originally posted by Hebikniet View Post
                                tja dan kom je op een gegeven moment in een clan en die speelde mee in de wereld ladder. dan ben je gewoon verplicht!
                                Heh weet precies wat je bedoelt
                                Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X