Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Binnekort de Xbox 360 Slim, ga hem kopuh
    250,- kost die, dus een koopje

Comment

• waarom zou je ooit een xbox360 kopen waarom je ps3 kan kopen? Gaat veel langer mee en zit blue-ray op + veel betere graphics
      Still shrinking.

Comment

• Originally posted by Unexist View Post
        waarom zou je ooit een xbox360 kopen waarom je ps3 kan kopen? Gaat veel langer mee en zit blue-ray op + veel betere graphics
        k houd niet van PS

Comment

• Fable 3?! Vond deeltje 2 zo kinderlijk gemakkelijk dat de lol er snel af was. Samen met mijn vrouw uitgespeeld.

Ben al 27 uur in Mass Effect 2, damn wat een spel. Deeltje 1 was uber, maar deze is echt te gek.

God of War 3, Yakuza 3 en Alan Wake staan nog op de verlanglijst, maar ik moet nog zooooveel uitspelen:

oa:

Dead Space
          Heavy Rain
          Dragon Age
          Shadow of the Colossus
          Persona 3 en Persona 4
          Hitman Blood Money
          Super Street Fighter IV

wat dat betreft is het echt drama voor een fervent gamer als ik. Spellen kosten echt niks meer op het moment, dus heb meer geld dan tijd :P

(dragon age nieuw: 13,-, super street fighter iv nieuw: 17,- etc)

@ Unexist: veel betere graphics? Praktisch elk spel wat op beide consoles uitkomt ziet er veel beter uit op de 360. Echter de ps3 exclusives zijn idd bloedjemooi:

Heavy Rain, MGS4, Uncharted 1 en 2 etc.

Comment

• Originally posted by gameface View Post
            Daar vergis je je in. Ik gebruikte eerst een gratis bot. Ik was toen fucking goed en werd banned. Nu ben ik weer opnieuw begonnen en heb ALLES gebot met een betaalde bot en niet banned. Je moet het goed doen.. niet elke dag, veel pauzes en niet 24 uur achter elkaar.
            ja en nee. ik heb 3 jaar gebot toch genaaid

Comment

• @ijzer Uh nee, ps3 zien bijna alle spellen er beter op uit. Misschien dat dit anders is met de nieuwe 360's, dat weet ik niet. Maar lees overal reviews dat ps3 beter is dan xbox360 en heb zelf ook vergeleken met een vriend van me die ps3 heeft en daar kwam dat ook uit.

anyway, waar haal je die spellen voor 13 euro?:P
              Still shrinking.

Comment

• je zou eens moeten weten wat games echt kosten.

6,80 heb je 200 stuk van de nieuwste games. En voor hoeveel worden ze in de winkel verkocht? 50-60 euro per stuk. Leuk...werken bij de douane waar je zoiets voorbij ziet komen.

Comment

• Tis echt niet normaal nee, die prijzen van games

Comment

• wie koopt er nou een xbox? kom op man die verschrikkelijke joy stick.. ps3 is all you need
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      je zou eens moeten weten wat games echt kosten.

6,80 heb je 200 stuk van de nieuwste games. En voor hoeveel worden ze in de winkel verkocht? 50-60 euro per stuk. Leuk...werken bij de douane waar je zoiets voorbij ziet komen.
                      Dus mocht ik de nieuwste spellen willen dan moet ik jou even pmen?

Ik ben tegenwoordig toch meer van de PC dan andere consoles, hoewel de PS3 me wel übervet lijkt.
                      "Straight outta gym"

Comment

• Ben ik de enige die niks om die apparaten geeft? Beer, chicks and a gym, what else does a man need?

Uit verveling heb ik vanmiddag wel even Guitar Hero gespeeld trouwens .
                        Dumbells build a bigger chest
                        Barbells build a bigger ego

Comment

• Als ik een chick zou hebben :P

Comment

• alleen kinderen met te kort aan 24/7 aan chicks, daar groei je nog wel overheen
                            Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by Unexist View Post
                              @ijzer Uh nee, ps3 zien bijna alle spellen er beter op uit. Misschien dat dit anders is met de nieuwe 360's, dat weet ik niet. Maar lees overal reviews dat ps3 beter is dan xbox360 en heb zelf ook vergeleken met een vriend van me die ps3 heeft en daar kwam dat ook uit.

anyway, waar haal je die spellen voor 13 euro?:P
                              play.com
                              zavvi.co.uk
                              gamehubs.com
                              xbw.nl
                              budgetgaming.nl
                              ebay.co.uk
                              ebay.com
                              videogamesplus.ca
                              thehut.com

om eens een paar te noemen
                              zijn ook genoeg duurdere, maar heb toch echt vaak games op die sites voor een prikkie gescoord

Comment

• ben ik blij dat ik bier, een chick, een halve home gym, nog meer bier, een über goeie PC,een tering goeie TV, en nog eens veel meer bier heb
                                kan je nie tegen op hé Roy

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X