Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Sili View Post
    Ik ben ook schuldig aan overmatig WoW gebruik hehe. Heb het in totaal 3 jaar gespeeld.

Heb een:
    Level 80 Holy Paladin met Legendary Ulduar wapen ><"
    Level 80 Shaman en Level 80 Rogue

Ben blij dat ik vorig jaar naar Engeland ging en vroegtijdig inzag dat ik maar eens moest stoppen hehe.

Heb natuurlijk ook nog Counterstrike 1.6 gespeeld, maar ja, wie niet?
    counterstrike heb ik niet op mijn cv staan, maar wel duizend andere,, durf niet eens mijn xfire account te laten zien

oowhja ik ben gestopt met wow dat ik ging in het dagelijke leven ging denken als wow.
    kleine mensen waren gnomes die ik moest uitroeien en ze veranderde ook echt en dikke mensen waren meestal warior.
    enz enz... kreeg ook steeds meer dromen over wow en mijn pc bleef 24/7 oftwel 31 aan staan omdat ik dan eerder kon spelen (scheelde me weer 5min per dag meer)
    Calisthenics / Street workout

Comment

Speel op het moment regelmatig Battlefield bad company 2 op de Xbox.

Erg leuk en ontspannend
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
        Speel op het moment regelmatig Battlefield bad company 2 op de Xbox.

Erg leuk en ontspannend
        Fact. Ik speel het op de pc in clanverband en we hebben ook een eigen server

Kom eens een keer kijken zou ik zeggen.. =ZeGa= Zero Gaming - News

Comment

Modern warfare 2 voor xbox
          You can do anything if you set your mind to it

Comment

Al een aantal maanden MW2 op PS3. Daarnaast kan ik Uncharted 2 ten zeerste aanbevelen. Dat hele WOW gedoe heb ik nooit gesnapt.
            Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
              counterstrike heb ik niet op mijn cv staan, maar wel duizend andere,, durf niet eens mijn xfire account te laten zien

oowhja ik ben gestopt met wow dat ik ging in het dagelijke leven ging denken als wow.
              kleine mensen waren gnomes die ik moest uitroeien en ze veranderde ook echt en dikke mensen waren meestal warior.
              enz enz... kreeg ook steeds meer dromen over wow en mijn pc bleef 24/7 oftwel 31 aan staan omdat ik dan eerder kon spelen (scheelde me weer 5min per dag meer)
              Ben ik blij dat ik niet de enige was die dit soort dingen heeft meegemaakt. Fitness heeft me geleerd dat er ook nog iets anders is in het leven.

Speel nu ook op PS3 ==> deadspace, dragon age, fifa 2010 maar dat is een maar een paar uurtjes per week.

Comment

ik speel echt alleen fifa 10 op de ps3 online, wel leuk
                Groeten

Comment

COD: Modern Warfare 2

Vroeger veel Day of Defeat gespeeld, is net al CS een HL mod, maar dan toffer, en zonder (toen iig) nolifers die veeeeel te goed waren (behalve ik).
                  The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--

Comment

Ik speel na 4 jaar weer UT99 Insta
                    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by NickT View Post
                      Vroeger veel Day of Defeat gespeeld, is net al CS een HL mod, maar dan toffer, en zonder (toen iig) nolifers die veeeeel te goed waren (behalve ik).
                      FTW! ik heb dat echt dag in dag uit gespeeld van release date tot DOD: source kwam ook die heb ik nog heel lang gerockt en staat overigens nog steeds geïnstalleerd.
                      <------ BB Gun doet auw!

Comment

Ik game momenteel eigenlijk bijna nooit, misschien 2/3 uurtjes per week Fifa10 tegen een maat van me, blijft een mooi spelletje
                        Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.

Comment

Originally posted by Hebikniet View Post
                          FTW! ik heb dat echt dag in dag uit gespeeld van release date tot DOD: source kwam ook die heb ik nog heel lang gerockt en staat overigens nog steeds geïnstalleerd.
                          Lawl! DoD:S heb ik ook op de plank staan, alleen lang niet zoveel gespeeld als the originel though.
                          The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--

Comment

k heb vroeger best veel need for speed gespeelt, van die hele auwe uit de jaren 90.

Comment

Ik doe zo af en toe COD MW2, HALO3.. pang pang

Comment

weet iemand of Halo Reach ook uitkomt op de PC, k heb namelijk geen Xbox 360

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X