Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb waarschijnlijk al een fix gevonden... even proberen!

Game gebruikt blijkbaar maar max 140mb v-ram? (standaard config)
    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Ik draai gewoon alles op Very High.. hij lijkt nu beter te lopen.. +/- 150/200FPS.. soms nog wel wat frame drops.. maar niet meer van die hele diepe die wel tot 20 gaan!

Comment

• Frame drops zijn ook over nu

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
          Ja die deur was van glas in lood Oja die ophaalbrug! Dat was ik bijna vergeten, ik had daar een stal gebouwd voor de paarden Volgens mij had ik bijna alle dozen van die kasteel set. Ken je ook die lego skateboarders set? daar had ik wel alles van

Ja dat herinner ik me nog wel, heb alleen nooit iets van die skateboard sets gekocht, wel alles van de politie en kastelen shizzle

Comment

• Nadat hier een nieuwe pc in elkaar gebouwd is zal ik weer eens een spelletje spelen was er mee gestopt omdat vorige pc te langzaam werd.
            oude games altijd gespeeld: Lol, wow, wolfenstein ET, Lotr en old school COD 1 en 2.

Nieuwe tijd nieuwe game tijd voor dota2, broertje speelt dit en vind het wel leuk om in klein teamverband te game tegen ander team.
            Belangrijkste is altijd nog winnen zoals ik met elk spelletje/sport heb, als ik iets doe is het om te winnen.

Zijn er toevallig hier dota2 spelers, lees hier af en toe mee maar zijn meestal de zelfde die iets posten.
            Calisthenics / Street workout

Comment

• Moet nog steeds beter leren proberen in het luchtledige terwijl ik opneem. Blijf het vaag vinden. Heb liever iemand voor me staan die ik kan afzeiken.

Review - Bioshock Infinite - YouTube

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
                Nadat hier een nieuwe pc in elkaar gebouwd is zal ik weer eens een spelletje spelen was er mee gestopt omdat vorige pc te langzaam werd.
                oude games altijd gespeeld: Lol, wow, wolfenstein ET, Lotr en old school COD 1 en 2.

Nieuwe tijd nieuwe game tijd voor dota2, broertje speelt dit en vind het wel leuk om in klein teamverband te game tegen ander team.
                Belangrijkste is altijd nog winnen zoals ik met elk spelletje/sport heb, als ik iets doe is het om te winnen.

Zijn er toevallig hier dota2 spelers, lees hier af en toe mee maar zijn meestal de zelfde die iets posten.
                Ik speel zo nu en dan wel eens een potje Dota 2

Comment

• Even mijn release lijst bijgewerkt. Dus mensen die afvragen wat er allemaal uit gaat komen...
                  2013 PC Releases worth keeping an eye on - Grim Dawn Forums

Echt bizar. Op 2 of 3 games na heb ik dusver alles uitgespeeld :S
                  Deze maand staat er niet veel boeiends op het programma zo te zien.

Evoland
                  Sang Froid
                  Age of Empires 2 HD
                  Star Drive
                  Star Trek

dat zijn de enige die er uit springen. Evoland en Star Drive spreken me het meest aan.
                  Last edited by Falstyr; 01-04-2013, 13:04.

Comment

• Om wat meer kleur aan het topic te geven wat screenshots van Bioshock Infinite. En ook van Skyrim die ik laatst weer overnieuw begonnen ben met een Dunmer. In plaats van zware armor, schild en zwaard nu light armor en spells/zwaard.

en dan Skyrim...

Animal Planet :P

Eat fire. Ik hou van dichtbij iemand te vermoorden.

Uitgenodigd voor chique banket. Lijk net een nobelman...yah right. Die kut racisten in Skyrim haten dunmer dus die eten vanavond een vuur explosie.

Comment

• "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• WOW!! De Fox Engine is echt super mooi. Een engine uit 2011 die een engine van 2013 weg blaast hehe. Die nieuwe Unreal engine slaat nergens op wat betreft de tech demo.

Kojima Fox Engine: E3 2011 Demo - YouTube

FOX Engine Tech Demo with Metal Gear Solid 5 by Konami - GDC 2013 [ HD 1080p ] - YouTube

Metal Gear Solid: Ground Zeroes - English subtitles - YouTube

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - First Official Debut Trailer - VGA 2012 - HD - YouTube

Luminous Engine is ook verbluffend
                        Next Gen Graphics with the Luminous Engine | Console Portal Video - YouTube

Frostbite 3
                        Battlefield 4 Gameplay - YouTube

Cry Engine 3 kennen we al van crysis 3
                        CryENGINE 3 Crysis 3 Tech Trailer [HD] - YouTube

Comment

• Bioshock: Infinite net klaar.
                          Kan me niet voorstellen dat deze niet GOTY gaat worden.
                          Gewoon insane en de gast die al deze shit verzonnen heeft moet een genie zijn.
                          Door dit spel word je gewoon nieuwgierig naar quantum mechanica en meerde universums etc.
                          Echt super!
                          Voor mij mogen er nog 20 vervolgen op komen!

Comment

• @Dutch
                            Qua verhaal verwacht ik ook veel van de Indie-game Numera: Torment of Tides. Die hebben een aantal grote schrijvers in dienst genomen en alles staat me nu al aan. Het wordt een isometrische RPG...old school dus. Net zoals de oorspronkelijke Torment game. Qua uitdaging en gameplay liet bioshock veel te wensen over dus voor mij geen GOTY.

Voor degene die RTS games willen spelen, maar niet kunnen wegens gebrek aan dit soort games...
                            Ik heb goed NIEUWS!!

Dawn of Fantasy
                            Dawn of Fantasy: Kingdom Wars - Official Website
                            Dit is een indie MMO RTS game. Je speelt dus in een wereld samen met duizenden anderen. Je moet je basis bouwen, troepen uitbreiden, gebieden verkennen en quests voltooien...en natuurlijk oorlog voeren met andere spelers.

Eador Masters of the Broken World
                            Eador. Masters of the Broken World
                            Dit is een old school indie Turn Based strategie game. Komt uit op de 19e van april

En als je Company of Heroes 2 pre-purchased op Steam kun je per direct deel nemen aan de beta fase.
                            Last edited by Falstyr; 03-04-2013, 11:10.

Comment

• Ben maar weer eens verder gegaan met Skyrim

Comment

• Defiance het spel kun je al kopen en spelen. Het is niet echt een bijster geweldige MMO ARPG. Wat wel interessant is het concept er om heen. 16 April begint een gelijknamige tv show. De bedoeling is dat het spel en de serie effect op elkaar hebben. Dat personage van de ene in de andere te vinden zal zijn. Dat actieve spelers vertolkingen krijgen in de serie en meer wat nog onduidelijk is. Dit experiment van multi-platform entertainment is interessant om te volgen. Wie weet wat voor deuren het zal openen voor toekomstige ontwikkelingen.

Defiance | Watch the Show, Play the Game, Change the World

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                                Ben maar weer eens verder gegaan met Skyrim

Ik heb ook Morrowind geinstalleerd om af te wisselen met Skyrim en wat indie games.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X