Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
vraag het me af...
idee van hedendaagse big brother gebruiken als hacker is leuk. maar voor de rest geeft het dezelfde indruk als grand theft auto open wereld/verhaal met combo's om te vechten. Of te wel gewoon een kut game.
Probeerden een ander format waarbij ik niet zit voor te lezen van een zelf geschreven review. En dus minder klink alsof er een stok in me reet zit. Alleen heb nu het idee dat er te veel gelult wordt over niks en dus de nodige diepgang mist en te lang duurt. Meningen? Zijn nog zoekende naar wat bij ons past :P
Kun je ook wedstrijden van voorgaande groepen terug kijken. Morgenavond groep F en woensdag is het G met de nederlander Grubby en die Stefano. Worden gruwelijke partijen.
HoN speelt veel sneller dan een DOTA2 of LOL.
Bij Dota/HoN heb je creep deny in LoL kan dit niet.
LoL heeft wat meer rpg elementen in de zin van je kan je Heroes stats customizen en summoner spells en levels.
Meuh SC2 is niet meer zo populair. Vorig jaar werden alle streams minimaal 50% meer bekeken als het niet meer is.
Intussen zijn het de LoL streams die weer de pan uit rijzen met viewers.
Vind zelf SC2 ook niet meer leuk om te volgen.
Gewoon een te groot verschil mer koreanen/aziaten.
De enige die ik soms nog eens opzet is Idra, mjah das dan alleen voor de rage entertainment.
If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...
Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Unlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
Our Microsoft Azure Fundamentals Microsoft Azure content is time-tested, examined and approved by the best industry professionals. Hence our Microsoft...
Comment