Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hopelijk komt de GTA V pc release ook snel. Op een console komt zo'n spel helemaal niet tot zijn recht
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Gus View Post
      Hopelijk komt de GTA V pc release ook snel. Op een console komt zo'n spel helemaal niet tot zijn recht
      Uhhhhhhhhhhhhh
      Superbia in Proelio

Comment

• Originally posted by Bricks View Post
        Uhhhhhhhhhhhhh
        Mods, betere graphics, minder loadingscreens. Kan nog wel even doorgaan. De enige reden dat hij eerst voor de consoles uit komt is omdat microsoft en sony daar flink voor betalen

Comment

Mods, betere graphics, minder loadingscreens. Kan nog wel even doorgaan. De enige reden dat hij eerst voor de consoles uit komt is omdat microsoft en sony daar flink voor betalen
          - Graphics, Ja.
          Loadingscreens zijn prima op PS3, nergens last van gehad. Speelt gewoon lekker zoals elke release.
          Mods, mogelijkheden zouden er moeten zijn op PS3.
          Superbia in Proelio

Comment

• Originally posted by Bricks View Post
            Ik ben altijd meer fan geweest van Fifa.. Realistischer spel. Kan nog niet oordelen over PES 14/ Fifa 14.. Maar ik heb de laatste 2 jaar blind gekozen voor FIFA dus dat zal ik dit jaar weer doen.
            Ja dat had ik dus ook afgelopen jaren, maar na wat leeswerk over PES 2014 en na het spelen van beide demo's weet ik het niet. Nja dan haal ik ze misschien maar gewoon beide .
            "The past is seldom as we would have it. The future yet to be known. Embrace the present and strike all else from concern."

SQ: 120 - BP: 95 - DL: 155 - Mp: 55

Comment

• Kom op met die pc release Rockstar games!!!

Comment

• Nog voor de herfstvakantie graag.

Comment

• Oh, heb die nieuwe Amnesia uitgespeeld, ziek spel zeg.
                  Echt een topper.

Comment

• Die pc release moet inderdaad snel uit komen. Jammer dat tegenwoordig geld boven alles gaat. Vroeger kostte het uren om bv een speciale skin vrij te spelen, tegenwoordig krijg je zo'n dingen alleen door te pre orderen. Pc release later dan console slaat ook nergens op. Microsoft en sony hebben hier flink voor moeten dokken

Comment

• gta.jpg
                      Lekker rustig vanavond in de gym

Comment

• Als je goed kijkt zie je mij daar ergens squatten

Comment

• Zullen de opbrengsten voor console games niet gewoon veel hoger zijn? Logisch dat ze dan eerst consoles doen.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                            Zullen de opbrengsten voor console games niet gewoon veel hoger zijn? Logisch dat ze dan eerst consoles doen.
                            Dat zou zomaar kunnen. Er zijn veel meer consolespelers. Daarom levert bijv. COD BO2 competitive op de consoles ook veel geld op. Er zijn veel meer spelers. Bij het wk kreeg het winnende team 1.000.000 dollar. Op de pc krijgt een winnend team een matige headset voor een lan en voor EMS 1000 euro, geloof ik. Toch raar, want het niveau op de pc ligt vele malen hoger.

Zal met andere games dan ook wel zo zijn.
                            Ik doe een gok

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                              pakketbezorger was er net, gast was helemaal bezweet hij reed zich namelijk de tyfus..allemaal GTA pakketjes haha
                              pff, stuurt mediamarkt net een email met "sorry, volgende week komt lading pas". meteen bestelling geanuleerd, wachten op geld en ophalen.
                              Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Hopelijk komt de GTA V pc release ook snel. Op een console komt zo'n spel helemaal niet tot zijn recht
                                Het is wel bevestigd dat het voor PC uitkomt, ook voor de PS4. nu speel je het nog op console's van een paar jaar terug.
                                Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X