Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• YouTube - Deer Hunter Tournament - Illegal Shot

YouTube - Deer Hunter Tournament - Moose Kill

Comment

• oet valkeberg!
      There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

• Originally posted by JingTseng View Post
        oet valkeberg!
        sjun jong

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
          Iemand need for speed shift en need for speed pro street en need for street underground rivals op psp?

Zoja: mooie graphics?
          pro street heb k op de psp en pc gespeelt, graphics zijn goed, rijgedrag is waardeloos

Comment

• Dat jagen is ook niets voor mij. Lijkt me zo ontiegelijk saai. En ik heb al zo weinig geduld.

Limburgse invasie hier..
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Ben ook limburger van bloed. ben ik blij dat me pa 40 jaar terug vertrok en in zuid holland is gaan wonen. Heb 9 jaar in Limburg geforceerd en gedwongen moeten wonen en wil daar nooit meer naar terug. Wat een kut provincie zeg.

Jagen ook eens geprobeerd. Was een game op van die Twilight cd's. Na een half uur rondlopen kwam ik eindelijk een hert tegen. Heb het geduld er niet voor.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                Ben ook limburger van bloed. ben ik blij dat me pa 40 jaar terug vertrok en in zuid holland is gaan wonen. Heb 9 jaar in Limburg geforceerd en gedwongen moeten wonen en wil daar nooit meer naar terug. Wat een kut provincie zeg.

Jagen ook eens geprobeerd. Was een game op van die Twilight cd's. Na een half uur rondlopen kwam ik eindelijk een hert tegen. Heb het geduld er niet voor.
                Mooi.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Haha.
                  Ik woon ook in Limburg, weet niet beter.

Maja vannacht dus dragonage met alle dlc's gedownload
                  ben hem nu aan het installeren dus hopen dat hij werkt.
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• sowieso dragon age origins is echt moeilijk vet
                    elder scrolls 4 oblivion is ook echt leip en zeker een aanrader

Comment

• Moeilijk valt mee met Dragon Age als je de tactics van team genoten onder de knie hebt. Helemaal als je nog de mages spells leert zoals Virulent Walking Bomb als mob control, Petrify tegen bosses, Telekinetic Weapons als buff, Repulsion Ward om de mages te beschermen tegen inkomende melee, Death en Mortality Hex tegen bosses. Dat maakt het al enorm veel makkelijker.

Comment

• @ falstyr....moet je nou zo nodig jouw ongenuanceerde mening uiten...ga wat sporten zodat je die overtollige energie en BF kwijtraakt

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

• Originally posted by JingTseng View Post
                          @ falstyr....moet je nou zo nodig jouw ongenuanceerde mening uiten...ga wat sporten zodat je die overtollige energie en BF kwijtraakt
                          ga lekker elders huilen als het je niet aanstaat.

Comment

• Jij had in Nazi-Duitsland geboren moeten worden volgens mij. Alles wat anders is als jou verachten. Jij komt jezelf nog wel eens tegen. Misselijkmakend persoon.
                            The Sky Ain't The Limit

Comment

• gelukkig...ik sta niet alleen in mijn mening...

Comment

• Gelukkig de normale standaard onzin zoals ik verwachtte. Ik heb ene mening en daar hoeven jullie echt niet over te gaan huilen. Ik word verweten van gedrag dat jullie zelf tonen.Als jullie gelijk willen hebben krijg je dat van me. Ga echt geen tijd en energie meer verspillen aan dwazen die meteen weer dingen gaan roepen die nergens op slaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X