Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Bardete View Post
    Ben ik de enige PS3 gamer hier xD?
    meesten hebben de xbox en/of pc dus je bent in een klein groepje die een ps3 heeft. aanbod op dat ding qua interessante games is veel minder dan de ps1 en 2 dus heb de overstap naar 3 niet gemaakt. zeker met die multiplatform games die tegenwoordig de shit zijn, en in mijn ogen de kwaliteit verneukt, is er weinig reden om uberhaupt een ps3 te nemen.

Comment

• K ga toch maar overstag.
      Een samengestelde computer van een speciaalzaak of zelfgebouwt (als je dat kunt) is net zo goed en goedkoper dan een kant en klare van bijvoorbeeld mediamarkt.

Comment

• samengestelde pc op alternate.nl

Behuizing, + 2 koelingen
        600w voeding met koeling
        8GB DDR3 RAM
        500GB HDD (genoeg voor mij)
        AMD Phenom II X4 3.2Ghz
        Ati AMD HD6850 1Gb 256Bit
        W7 Home Premium 64bit

€716,- voor een zeer mooi game systeempje, waar ik bij een kant en klare waarschijnlijk meer dan 1K voor kwijt was.

Comment

• kun je eindelijk fatsoenlijke games gaan spelen

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
            kun je eindelijk fatsoenlijke games gaan spelen
            ghehehe ja

Comment

• Alternate is een goede winkel, heb daar mijn nieuwe koeling en videokaart vandaan. Kan ik weer eens Black Ops en WoW spelen als ik daarvoor tijd zou hebben..

@ FM ziet er goed uit, hoewel ik geen idee heb waar het allemaal voor staat
              "Straight outta gym"

Comment

• Zou een 750w voeding oid erin zeten..

Comment

• watt zegt helemaal niks over hoe goed een voeding is. Je moet naar de array van voltages kijken.

Comment

• Wat loop je nou weer moeilijk te doen met je half gebakken engelse termen

Aantal watt geeft je tegenwoordig aardig kijk op wat een voeding kan. maar als je kijkt naar goede voeding kijk dan naar het rendement ervan. meeste zitten boven de 85%. tevens naar wat er uitkomt betreft aantal 12v stekkertje sata einden e.d.

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                      Wat loop je nou weer moeilijk te doen met je half gebakken engelse termen
                      *zucht* wat jij wilt joh
                      ik ga niet eens meer in discussie met dwazen zoals voorheen.

Comment

• 8 gb is bullshit... je kunt beter 6 gb nemen en dat in triple channel zetten. Werkt sneller.

Comment

• Mijn voeding is 800 W weet even niet meer in ieder geval een rendement van 85% of hoger. Voor zover ik weet speelt alleen dat een rol bij het kiezen van een juiste voeding, maarja ik heb er dan ook weinig verstand van. Van computers..

Als het rendement maar hoog genoeg is zit je wel goed als die dan ook nog genoeg levert..
                          "Straight outta gym"

Comment

• 600 watt is zat, mits van een goed merk.

Comment

• Originally posted by STED View Post
                              600 watt is zat, mits van een goed merk.
                              is ook zo, maar hangt van je videokaart af volgens mij. Aangezien die van mij minimaal 700W vereist als ik me niet vergis..?
                              "Straight outta gym"

Comment

• heb geen verstand van voedingen en koelingen in pc's, k heb een pc speciaal zaak in mijn buurt, ben daar al een paar keer geweest en heb ook alleen maar goeie dingen van andere gehoord. k zeg wat k in me pc wil (processor grafische kaart aantal gb ram en geheugen) en voeding/moederbord/koeling doen hun maar want op dat gebied ben k a-technisch.

6Gb RAM 1333Mhz Tri-Channel is indd beter, waarschijnlijk ook een paar tientjes goedkoper.
                                Voor de pc zelf een budget van max 750,- en max 150,- voor het schermpie
                                moet lukken toch?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X