Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hahaha ja het is echt een tyfus groot spel, al die moeite voor het installen, mag hopen dat het het waard is, ik vond rome wel leuk, moet wel zeggen dat ik een fan ben van het tijdperk en totaal niet van die jappen en koreanen, maar we zullen zien.

@fm ik vind COD BO op het moment gewoon de beste first person shooter en ook MW 2 staat nog steeds heel hoog bij mij op mijn lijstje, dus vraag me af hoe goed homefront dan wel niet is hoorde dan single player maar 4 uur duurde en AOE 2 was idd goed, vraag me nog steeds af waar 4 blijft.

Comment

• Ik snap echt niet waarom zoveep mensen cod bo zo goed vinden. Dat spel wordt kapot gehackt en er wordt niks aangedaan. Ik speel het wel af en toe, maar het is echt niet de beste fps. Bf 3 zal waarschijnlijk veel beter zijn.

Comment

• Originally posted by Datel View Post
        @fm ik vind COD BO op het moment gewoon de beste first person shooter en ook MW 2 staat nog steeds heel hoog bij mij op mijn lijstje, dus vraag me af hoe goed homefront dan wel niet is hoorde dan single player maar 4 uur duurde en AOE 2 was idd goed, vraag me nog steeds af waar 4 blijft.
        K vind black ops niet zo geweldig, als het om treyarch gaat doe mij dan maar world at war.
        Homefront is geweldig op de vrij korte (niet makkelijke) single player, de multiplayer is nog beter.

Comment

• Originally posted by STED View Post
          niet voor dat geld... gewoon ati 6 serie nemen, nvidia loopt zwaar achter
          ok

Nvidia GTX460 is indd flink overpriced in vergelijking wat er uit de kaart komt.

Comment

• Na mijn periode van quake, unreal en delta force toernooien op het internet speel ik geen multi-player FPS games meer. Speel de singleplayer ook niet echt meer. Wolvenstein als laatst gespeeld toen Gears of Wars. Tijdje terug die Black Ops eens gedaan. Maar het kan me gewoon niet meer boeien dat soort simplistische spellen. Zelfs met roestige techniek loop je er nog door heen. En qua verhaal zijn ze ook niet geweldig. Moeten het puur van de graphics hebben...en dat is wel erg oppervlakkig en triest. Na het zien van Homefront krijg ik het idee dat je ADHD-parcours speelt met een geweer er bij. Boeiend... FPS elementen in RPG's zoals Deus Ex en Mass Effect vind ik meer dan genoeg.

Shogun 2 is inderdaad gigantisch. 12.3gb om te downloaden. 16gb bij installatie. Laden van de gevechten voelt aan als een eeuwigheid. Maar de velden zijn wel groot met gebouwen, bossen, heuvels, rivier overgangen en meer. Kan je tactisch helemaal uitleven. Boogschutters op de heuvels of anders in het midden. In beiden gevallen is heel het gebied door hun beschermd als het ware. Infantry standaard in het midden opgesteld. De cavalry achter heuvels of in de bossen verstopt. Na de demo was ik bang dat het te snel zou gaan allemaal, maar gelukkig kun je het tempo aanpassen en zelfs pauzeren om even alles te overdenken. Je hebt ook enorm veel mogelijkheden qua formaties en begin strategien. Wordt op den duur wel lichtelijk on-overzichtelijk met al die lijnen overal. Lijnen die gebieden afbakenen van je archers en lange afstands geschut, invloeds cirkel van je generaal e.d. Merkte ook al paar keer dat mijn troepen de tegenstander achter na blijft zitten als ze weg rennen ondanks dat ik opdracht gaf terug naar positie te gaan.

Als je niet in gevecht bent speelt de game ongeveer hetzelfde als Civilisation. Je stad uitbouwen en beheren. Je leger uitbouwen. Zorgen dat er geen opstanden in je steden gebeuren. Andere steden aanvallen en overnemen. Gebruik van de ninja is wel geinig. Kun je een leger of stad al redelijk verzwakken voordat je het leger er op af stuurt. Kan ook diplomatiek bedrijven. Erg veelzijdig allemaal dusver.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
              Na mijn periode van quake, unreal en delta force toernooien op het internet speel ik geen multi-player FPS games meer. Speel de singleplayer ook niet echt meer. Wolvenstein als laatst gespeeld toen Gears of Wars. Tijdje terug die Black Ops eens gedaan. Maar het kan me gewoon niet meer boeien dat soort simplistische spellen. Zelfs met roestige techniek loop je er nog door heen. En qua verhaal zijn ze ook niet geweldig. Moeten het puur van de graphics hebben...en dat is wel erg oppervlakkig en triest. Na het zien van Homefront krijg ik het idee dat je ADHD-parcours speelt met een geweer er bij. Boeiend... FPS elementen in RPG's zoals Deus Ex en Mass Effect vind ik meer dan genoeg.

Helemaal gelijk! Unreal tournament, Wolfenstein Enemy Territory, dat waren fps, tegenwoordig is het gewoon crap. Ik ben het compleet eens met het volgende filmpje:

www.dumpert.nl - Duty Calls

Comment

• Nieuwe config.

AMD Phenom II X4 955 @3.2 Ghz
                500 GB HDD SATA 3.5''
                4GB DDR3 1333Mhz RAM (kan altijd nog wat extra bijzetten)
                SAPPHIRE HD6850 1GB 256Bit

Hier zit ook een moederbord, behuizing, koeling, voeding bij, kom via alternate.nl op €610,- met assemblage kosten en 19%btw erbij.

Als k naar mijn lokale pc boer ga die ook pc's samensteld voor particulieren, ben ik dan hetzelfde kwijt? of kunnen die bijvoorbeeld 40,- extra vragen voor de grafische kaart?

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                  Helemaal gelijk! Unreal tournament, Wolfenstein Enemy Territory, dat waren fps, tegenwoordig is het gewoon crap. Ik ben het compleet eens met het volgende filmpje:

www.dumpert.nl - Duty Calls
                  Geweldige illustratie van hedendaagse games.

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                    Nieuwe config.

AMD Phenom II X4 955 @3.2 Ghz
                    500 GB HDD SATA 3.5''
                    4GB DDR3 1333Mhz RAM (kan altijd nog wat extra bijzetten)
                    SAPPHIRE HD6850 1GB 256Bit

Hier zit ook een moederbord, behuizing, koeling, voeding bij, kom via alternate.nl op €610,- met assemblage kosten en 19%btw erbij.

Als k naar mijn lokale pc boer ga die ook pc's samensteld voor particulieren, ben ik dan hetzelfde kwijt? of kunnen die bijvoorbeeld 40,- extra vragen voor de grafische kaart?
                    Hehee, wij hebben precies het zelfde, alleen de hardeschijf van mij is 1tb.
                    Never send a boy to do a mans job!

Comment

• Geniaal filmpje, tjah zo is het eigenlijk wel met dat soort spellen.. Achja WoW is tot nu toe het enige spel dat me kon blijven boeien net als runescape. Zal wel komen omdat ik mmorpg's leuk vind..
                      "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by beat-boxer View Post
                        Hehee, wij hebben precies het zelfde, alleen de hardeschijf van mij is 1tb.
                        Wat heb je ervoor betaald?

Comment

• Eensch, wow is het enige spel dat ik al 5 jaar onafgebroken speel. Zo veelzijdig dat het gewoon niet saai kan worden en iedereen die roept dat wow saai is, is waarschijnlijk no-life en speelt/speelde 16 uur per dag.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Dota of Heroes of Newerth is gewoon gruwelijk! Lijkt me een stuk leuker dan WoW, ik snap ook niet waarom men WoW speelt als er Darkfall is. Wordt er eigenlijk veel geflamed in WoW?

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                              Dota of Heroes of Newerth is gewoon gruwelijk! Lijkt me een stuk leuker dan WoW, ik snap ook niet waarom men WoW speelt als er Darkfall is. Wordt er eigenlijk veel geflamed in WoW?
                              Gewoon de opzet is geweldig. Je bent met een guild, wat eigelijk gewoon een groep bekenden/vrienden zijn, dus er wordt niet geflamed. Je bent one big happy family.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by STED View Post
                                niet voor dat geld... gewoon ati 6 serie nemen, nvidia loopt zwaar achter
                                Als je er geen ballen verstand van hebt zeg dan niks.

Nvidia loopt op dit moment voor op ATI. Prijs prestatie gezien blijft ATI ook dit jaar weer heer en meester. Een GTX460 is een zeer goede aankoop die je voor minder dan 130 euro kunt kopen. Als je 180 euro over hebt kan je beter een 6950 nemen. Deze kaart presteert beter dan de GTX560 (niet de oudere 460 dus).

Nvidia loopt zwaar achter? Onder welke steen heb jij geleefd? Hoewel ik een ATI fan ben is Nvidia een stuk verder op dit moment. Noem even een single kaart van ATI die krachtiger is of even krachtig als de GTX580. En kom dan niet met de 6990 aan aangezien Nvidia daar weer de GTX590 tegenover heeft.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X