Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BMW 3..Beter dan mw3 en BF3 kerel!

Comment

• Originally posted by Hermandad View Post
      BMW 3..Beter dan mw3 en BF3 kerel!

Comment

• Originally posted by Hermandad View Post
        BMW 3..Beter dan mw3 en BF3 kerel!
        eensch.

@fm

heb je een gameverslaving? hoeveel uur game je eigenlijk?
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
          Heel vroeger runescape, habbo hotel gespeeld, daarna weer runescape. Daarna aantal jaren WoW met tussenpozen. Ook nog CoD 4 gespeeld en MW2. Paar weken Age of Empires gespeeld en nu speel ik dan ook League of Legends, vind het best lachen.

Zit nu te twijfelen over mijn volgende aankoop als die er gaat komen.

Call of Duty Modern Warfare 3 of Battlefield 3.

Welke zou ik nemen, mijzelf lijkt BF 3 wel geinig ivm het gebruik kunnen maken van voertuigen etc.
          Dota 2 natuurlijk!!!

Comment

• ach yo runescape,, ik was dat al vergeten, ik heb tot nu toe alle games 600$ uitgegeven, maar via dealtje's sluiten paypal etc. maar game is niks yo, ik speel nu alleen LOL league of legends of zo

hebben jullie die film al gezien van WARRIOR .. is echt vet man krijg je ook nog motivatie om ervoor te knallen op fitness!

Comment

• Originally posted by kojak View Post
              eensch.

@fm

heb je een gameverslaving? hoeveel uur game je eigenlijk?
              Heb een gameverslaving gehad, ik speelde een hele tijd terug nog 6-10uur per dag games.
              Nu ik weer helemaal op sport en school gericht ben speel ik gemiddeld een uurtje per dag en af en toe zelfs helemaal niet.

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                Heb een gameverslaving gehad, ik speelde een hele tijd terug nog 6-10uur per dag games.
                Nu ik weer helemaal op sport en school gericht ben speel ik gemiddeld een uurtje per dag en af en toe zelfs helemaal niet.
                Wat voor invloed had je verslaving verder? Geen zin meer om te gymmen ofzo?
                En hoe was je er vanaf gekomen? Wel goed om te horen, games zijn leuk, maar zijn niet je echte leven.
                Laissez Faire

Comment

• Originally posted by Yawa77 View Post
                  Wat voor invloed had je verslaving verder? Geen zin meer om te gymmen ofzo?
                  En hoe was je er vanaf gekomen? Wel goed om te horen, games zijn leuk, maar zijn niet je echte leven.
                  slapeloosheid, agressief.

Had al sinds maart/mei geen zin meer om te sporten, heb toen mijn vmbo-tl diploma gehaald en 4maanden vakantie gehad. daarin alleen maar slecht gegeten, gegamed en niet gesport. sinds september ben ik weer met school beig (havo4) en heb ik minder tijd om te gamen. en mijn ouders zouden mijn pc weghalen en verkopen als ik niet weer zou gaan sporten.
                  school en ouders zijn dus toch goed voor je

Comment

Had al sinds maart/mei geen zin meer om te sporten, heb toen mijn vmbo-tl diploma gehaald en 4maanden vakantie gehad. daarin alleen maar slecht gegeten, gegamed en niet gesport. sinds september ben ik weer met school beig (havo4) en heb ik minder tijd om te gamen. en mijn ouders zouden mijn pc weghalen en verkopen als ik niet weer zou gaan sporten.
                    Haha precies! hou vol met doorleren!
                    Laissez Faire

Comment

• MW3 Kill Compilation - YouTube

MW3 Kill Compilation #2 - YouTube

Comment

Kan me voorstellen hoe dat is, valt me op dat gamen in ieder geval bij mij vroeger soms iets was waar ik bijvoorbeeld naar vooruit keek na school. Maar als ik eenmaal begon kon het zo alweer avond zijn, niet goed voor de sociale interactie natuurlijk. Vind gamen op z'n tijd wel tof maar het kan ook als een soort 'ontsnappingsmiddel' voor mij werkt om allerlei dingen uit te stellen en ik merk ook dat als ik game dat ik minder energie/belangstelling heb om bepaalde klussen uit te voeren. Als voordeel heeft het wel dat sommige games ontspannend werken.

Comment

• MW3 Kill Compilation #3 - YouTube

een epic knife throw op het einde

Comment

• Oldschool
                            NFS Hot Pursuit 3 - Rocky Pass - YouTube

Comment

• @Fitness-maniak,

Goed hoor dat je er wat aan bent gaan doen toen je echt in die verslaving zat.
                              Ik merk dat zelf ook al een tijdje dat ik echt veel game, en eigenlijk niks meer anders aan het doen ben.
                              Weet nog wel jaren geleden, toen ging ik nog weleens uit etc.
                              Allemaal leuke dingen doen en toen was mijn sociale leven ook gewoon nog oke.
                              Maar sinds 1,5 jaar merk ik gewoon dat ik het ook anders moet gaan aanpakken. Want ik ben wel steeds meer computers leuker gaan vinden en ben er meer door geïnteresseerd, maar het loopt niet echt goed de laatste tijd.
                              Ik ben al iets van 2 jaar helemaal niet meer uit geweest, doordat ik zo met computers en gamen bezig was ben ik al mijn vrienden van toen kwijt geraakt.
                              Belde ze toen op of ik mee ging, en wat zei ik 'nee geen zin ben moe etc', en als je dat steeds maar blijft zeggen dan hebben ze ook wel iets van, ja laters.

En nu merk ik dat wel jammer genoeg, geen echte vrienden meer om mee weg te gaan. Zelf ben ik ook in die jaren heel onzeker geworden en dus eigenlijk een huismus geworden. En daardoor leefde ik best slecht en daar heb ik met sommige dingen echt veel spijt van.
                              Mijn dag bestond echt uit:

Wakker worden om 12:00 a 13:00 uur, daarna computer aan en maar beetje op internet koekeloeren, tussendoor energydrinks drinken en chips, daarna wel normaal samen met me ma avondeten, en daarna weer heel de avond gamen ofzo.

Ja en dat is natuurlijk ook niet goed.

Daarom heb ik nu ook echt besloten dat ik moet en wil gaan sporten, ook omdat ik nu veelste mager ben en er gewoon beter uit wilt zien.
                              Maar voor mezelf moet ik nog even die stap hebben om echt naar de sportschool te durven gaan. Want ik heb jammer genoeg niet echt iemand die met mij samen wilt fitnessen en alleen is het toch altijd een beetje eng.

Misschien boeit dit je niks hoor, maar dacht ach het ken geen kwaad.

Comment

• BTW: Skyrim is wel echt super VET!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X