Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ze horen allemaal niet eens op het wk te zijn net zoals een slowakije, zuid korea etc. Dit is gewoon het slechtste WK ooit. niet eens zijn merendeel van de landen niks, maar het spel laat ook nog veel te wensen over.
Australie wat een verassing. Ze scoren 1-0 tegen Servie.
Ach ja in me poule had ik Duitsland en Ghana als degene die door gaan als 1 en 2. Winst van Duitsland deze match. Servie gaat me zo geen punten leveren, maar de rest wordt uber scores pakken in de toto. Komt mooi uit, want afgelopen paar dagen is me gemiddelde van accuraatheid behoorlijk naar beneden gestort hehe. De nummer twee op de lijst begon me gevaarlijk in de nek te hijgen in de toto :P
Ghana was goed.. paar kansjes die erin moesten. Was wel mooi hoe een speler van Ghana gedold werd door 3 duitsers boateng was het dacht ik. Ghana is zeker niet de minste op dit wk.
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Vroegah had je ook gewoon leuke wedstrijden tijdens de groepfase. Natuurlijk had je in het begin dat de landen nog beetje zoekende waren, maar daarna ging het gewoon vaak los. Als je kijkt naar welke landen op het moment door zijn naar de 8e finale in dit WK staat er ook niet veel soeps tussen. Het echte WK zou dan pas beginnen vanaf de kwart finales als je mazzel hebt. Alle leuke wedstrijden dit toernooi kan ik op 2 handen tellen en hou dan nog paar vingers over.
Nederland speelt "teleurstellend", omdat ze geen flitsend gallery spel laten zien, maar saai en zakelijk spelen. We hebben decennia lang flitsend gespeeld zonder noemenswaardige resultaten. Kan best begrijpen dat het team besloten heeft om schijt te hebben aan iedereen en gewoon resultaat voetbal te gaan spelen. Misschien komen we nu dan eens een keertje wat verder.
Engeland - Duitsland is op papier inderdaad leuk. Ik herinner nog een EK waar deze twee elkaar ontmoette in de halve finale en dat het zelfs in extra tijd werd. Wat een geweldige pot was dat. Zat echt op het puntje van me stoel en was de beste wedstrijd die ik persoonlijk ooit gezien heb. Maar nu gaat dat absoluut niet gebeuren. Beide landen willen wel, maar beiden schieten te kort. Degene die een ongelukkig frommel goaltje maakt wint die partij.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment