WK voetbal 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Duitsland word kampioen. Ik denk overigens dat NL nog wel van Brazilie wint. Ik denk dat NL ook wel van Ghana of Urugay kan winnen maar daarna tegen Duitsland gaan ze verliezen.

Comment

• pronostiek voor portugal-spanje: 1-0
      risicootje :P
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Even een klein uitstapje:

www.dumpert.nl - Soccer vs. Football
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• het is dat het filmpje al oud is anders had ik iets gezegd als...

iemand van een land die al een lading toernooien niet meer presteert heeft geen recht van spreken.

Comment

• www.dumpert.nl - Tsjechische rugby reclame
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• damned helemaal geen voetballen vndaag erg kut dit
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                damned helemaal geen voetballen vndaag erg kut dit
                Hehe afkicken he! Tijd voor de vrouw...
                1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Haha daar is het te warm voor. Een no go for me, al dat gezweet

We like it

Comment

• Originally posted by gameface View Post
                    Duitsland word kampioen. Ik denk overigens dat NL nog wel van Brazilie wint. Ik denk dat NL ook wel van Ghana of Urugay kan winnen maar daarna tegen Duitsland gaan ze verliezen.
                    dit denk ik nu ook
                    Nl wint vrijdag met 1-0 dankzij onse vriend Robben (assist van onse Elia) 77min ongeveer
                    verder nog 2 a 3 mooie reddingen van onse keeper
                    Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
                      dit denk ik nu ook
                      Nl wint vrijdag met 1-0 dankzij onse vriend Robben (assist van onse Elia) 77min ongeveer
                      verder nog 2 a 3 mooie reddingen van onse keeper
                      droom maar lekker verder

Brazilie maakt gehakt van nl... bedoel wat stelt van der wiel voor als je tegenover je Kaka enz hebt? Laterzzz

oja, tuurlijk wil ik dat NL wint maar zie het niet gebeuren
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                        droom maar lekker verder

Brazilie maakt gehakt van nl... bedoel wat stelt van der wiel voor als je tegenover je Kaka enz hebt? Laterzzz

oja, tuurlijk wil ik dat NL wint maar zie het niet gebeuren
                        Kakkak is slechter dan slecht dit WK...absoluut niet in vorm. Ja in vorm kaarten vangen: 3x geel tot nu toe en vrijdag komt daar nog 1tje bij!
                        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• YouTube - Juan Mata Owned Raul Albiol - Amazing Skill !
                          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• ik zie ook nederland niet langs brazilie komen tenzij de spitsen van nederland opeens wel leren hoe hun kansen te benutten. en dan niet met 1-0 terug gaan hangen maar voorzichtig blivjen doorjagen op de 2-0 e.d. anders verliest nederland gewoon as usual als het er echt op aan komt.

Comment

• Van wat ik weet kwam Nederland 2x tegen Brazilie uit tijdens een WK.
                              Beide keren verloor Nederland, zou het 3x is scheepsrecht kunnen gaan worden???

Nederland heeft al 2 jaar niet verloren, zou het nu er dan toch een keer van gaan komen???

Comment

• Ik ga vanmiddag even een groot spandoek met welkom thuis laten drukken op het werk...
                                “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X