Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
als duitsland de tegenstander wordt dan heeft nederland het wel erg makkelijk. beter dan ze gewoon spanje ontmoeten en echt aan de bak moeten. Dan heeft de titel veel meer waarde.
vind de uitspraken wel mooi. als er troostfinale gespeeld moet worden er geen zin in hebben. kom dan gewoon niet opdagen. het gaat toch nergens meer om. en who gives a fuck wie er 3e of 4e is geworden :P
Ik heb gisteren wel de laatste 15 minuten gezien van Nederland-Brazilie. Ik vroeg me af waarom het geen 4-1 was voor Nederland.....Ze stonden te klooien.
Ik heb gisteren wel de laatste 15 minuten gezien van Nederland-Brazilie. Ik vroeg me af waarom het geen 4-1 was voor Nederland.....Ze stonden te klooien.
Klopt, 3 Oranje spelers 2 meter van de goal vandaan, tegen 1 Braziliäan.. En nòg verprutst Van Persie het.
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
Dan had je de eerste 20 minuten moeten zien, dan dacht je het tegenovergestelde:P
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment