Originally posted by Misterfit
View Post
Overzicht belangrijkste punten politieke partijen
Collapse
X
-
Originally posted by kojak View PostDaar wil ik niet eens aan denken man.. een tweede hitler is aan de macht. Zie je dit nou zelf niet eens? Met zijn bijzaken als over de zorg .. kom op man dit zijn maar bijzaken. Hij wil maar 1 ding en dat is alle moslims oppakken en het land uit.. wat een nationalist.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View Post@ Atta
De hypotheekafnemers zijn helemaal gek gemaakt door die gladde hypotheekverkopertjes. Ze hadden helemaal geen verstand van die ingewikkelde paketten en hebben zich wat op de mouw laten spelden. Ik noem het dwaling. Ze zijn misschien hebzuchtig geweesd, maar ze hadden tegen zichzelf beschermd moeten worden en tegen die gladde drollen.
Originally posted by MisterFitKapitalisme gaat ook ooit ten onder. Zoals de crisis heeft laten zien en in de toekomst gaat dit alleen maar erger worden, er gaan vele grote crisisen komen. Ik zeg trouwens niet dat het communisme werkt.
Disagree. Het kapitalisme heeft al eerder crises gehad, daar zijn we ook uitgekomen. Nu is er, vanwege de globalisering, echter een stuk groter bedrag mee gemoeid, en is de onafhankelijkheid zeer verkleind. Dat schept nieuwe uitdagingen, maar daar gaan we uit komen. Al het nieuwe kent fouten, dit is niet anders in dat opzicht.
De grootse bullshitvergelijking die ik ooit gehoord heb. Het risco in een restaurant je geld niet te krijgen is klein. Bij banken gaat het toch om wat grotere bedragen en de bank moet gewoon kijken of de mensen het kunnen betalen of niet. Het is de business van de bank om leningen te volstrekken, om te kijken of iemand iets terug kan betalen of niet. Ze hebben daar gigantisch gefaald, het ging hier niet om 1 lening.
Het risico van banken die hun geld niet krijgen is nog veel kleiner. Waarom denk je dat je je huis als onderpand geeft? Dat is zekerheid. Het gaat om grotere bedragen, vandaar die hypotheek.
Niemand voorziet echter dat een hoop idioten echter veel te veel moet bijlenen voor wat ze kunnen financieren, en daardoor er veel verkocht moet worden, waardoor de huizen onder hypotheekwaarde zakken.
De bank heeft trouwens ook meer invloed op de economie, dan een klein restaurantje. Daardoor heeft de bank ook veel meer verantwoordelijkheid en moet veel beter letten op de betrouwbaarheid van hun klant.
De bank heeft meer invloed, akkoord. Daarom heeft een bank echter ook waarborgen. Dat die nu hebben gefaald is enerzijds te losse waarborgen vanuit de wet, en anderzijds te weinig toezicht op het naleven hiervan van buiten.
De facto verschuift dat echter niet de schuld. Als die subprime markt niet geklapt was door mensen met eenzelfde hebzucht als die jij bij bankiers verafschuwt, was er geen huizenmarkt geklapt, en geen bankencrisis geweest."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostEn al die mensen die er ingeluist zijn door gladde managers en verkopers van verzekeringen en hypotheken met woekerpolissen? Ik noem het de hebzucht van de gladde yuppen die de oorzaak is van alle ellende.
Heb jij zelf een koopwonong Mark?.....zo ja is zo iets jou overkomen?ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostBen het met MisterFit eens kapitalisme, hebzucht en corruptie zijn onomstotelijk met elkaar verbonden."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
@ Kojak
De meeste mensen zeggen ook maar wat. Links is voor sociale mensen.. rechts is voor rijke mensen. Allemaal onzin. Ze stemmen op de lijsttrekkers met de aardigste karakter, of wie het best kan debatteren. Democratie kan goed zijn.. maar niet te veel vind ik maar[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ADMINI%7E1/LOCALS%7E1/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.gif[/IMG]
Ik ben teleurgesteld dat de pvv zoveel aanhangt begint te krijgen.. echt een schande
Nou dom.. wat is nou eigelijk dom? Op pvv stemmen is dom mijns inziens[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ADMINI%7E1/LOCALS%7E1/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.gif[/IMG]
Oke ik overdreef ook wel een beetje met dat 2e hitler.. maar de boodschap lijkt me duidelijk.
2. op Basis van wat is het een schande...beargumenteer je woorden is ipv ze er uit te floepen.
3 Weer zo een super slimme opmerking van je
4 je overdrijft niet, je weet niet eens wat je zegt.... Ik denk dat geen 1 pvv'er jouw boodschap begrijpt.
Comment
-
@Kojak
De meeste mensen zeggen ook maar wat. Links is voor sociale mensen.. rechts is voor rijke mensen. Allemaal onzin. Ze stemmen op de lijsttrekkers met de aardigste karakter, of wie het best kan debatteren. Democratie kan goed zijn.. maar niet te veel vind ik maar
Ik ben teleurgesteld dat de pvv zoveel aanhangt begint te krijgen.. echt een schande
Nou dom.. wat is nou eigelijk dom? Op pvv stemmen is dom mijns inziens
Oke ik overdreef ook wel een beetje met dat 2e hitler.. maar de boodschap lijkt me duidelijk.
2. op Basis van wat is het een schande...beargumenteer je woorden is ipv ze er uit te floepen.
4 je overdrijft niet, je weet niet eens wat je zegt.... Ik denk dat geen 1 pvv'er jouw boodschap begrijpt.[/
Jaja al aangepast
Maar netzoals een echte "Linkse' partij--> Onderwerpen ontwijken
Comment
-
Originally posted by totoroyale View Post@Kojak
1. Ik denk dat jij maar wat zegt, we stemmen op wilders wegens ze standpunten, waarschijnlijk stem jij alleen maar op iemand die een leuk karakter heeft
4 je overdrijft niet, je weet niet eens wat je zegt.... Ik denk dat geen 1 pvv'er jouw boodschap begrijpt.[/
Jaja al aangepast
Maar netzoals een echte "Linkse' partij--> Onderwerpen ontwijken
He toto ik snap je niet.. onderwerpen ontwijken als een echte linkse partij?. Je slaat de plank mis jongeman.
1. Is me mening
2. Is me mening
3. Is me mening
4. Is me mening
Jammer dat jij (waarschijnlijk een aanhanger van de pvv) mij aanvalt vanwege mijn meningen. Partij voor de vrijheid.. achja ik heb toch de vrijheid om mijn mening in het 'openbaar' te delen?. Verder houd ik nog wel van je hoor.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by kojak View PostHe toto ik snap je niet.. onderwerpen ontwijken als een echte linkse partij?. Je slaat de plank mis jongeman.
1. Is me mening
2. Is me mening
3. Is me mening
4. Is me mening
Jammer dat jij (waarschijnlijk een aanhanger van de pvv) mij aanvalt vanwege mijn meningen. Partij voor de vrijheid.. achja ik heb toch de vrijheid om mijn mening in het 'openbaar' te delen?. Verder houd ik nog wel van je hoor.
Ik vind zelf dat ze wel een paar goeie standpunten hebben namelijk.DL 90kg, SQ 85kg, BP 80kg @ 70kg
Comment
-
Originally posted by EKdude View PostWaarom vind je het een schande als mensen op de PVV stemmen? Ik snap dat het je mening is, maar het waarom is wat we willen weten.
Ik vind zelf dat ze wel een paar goeie standpunten hebben namelijk.
Comment
-
Ik val jouw niet aan, ik geef "kritiek' op jouw mening omdat die nergens op gebasseerd is.
Albayrak: grote PVV dramatisch - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland]
Het bovenstaande artikel valt wel 'in'direct de pvv stemmers aan
(L) u 2 hoor
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment