Overzicht belangrijkste punten politieke partijen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Misterfit View Post
    Geen domme vergelijkingen maken met hitler, want de situatie is nu heel anders. Denk dat de meeste mensen nog steeds denken dat hitler destijds veel steun van de bevolking had en hij gekozen werd, maar zo is het dus niet gegaan.

@ Maasproductions, wilders heeft nu al zijn breekpunt teruggetrokken. Er zal weinig van overblijven.
    Nou dom.. wat is nou eigelijk dom? Op pvv stemmen is dom mijns inziens
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
      Dat ontken ik ook niet, alleen de situatie met hitler destijds was toch wel wat anders.

Comment

Daar wil ik niet eens aan denken man.. een tweede hitler is aan de macht. Zie je dit nou zelf niet eens? Met zijn bijzaken als over de zorg .. kom op man dit zijn maar bijzaken. Hij wil maar 1 ding en dat is alle moslims oppakken en het land uit.. wat een nationalist.
        Dat zal wel meevallen, gelukkig hebben we een dergelijk systeem dat de PVV 101 zetels moet hebben om ook echt haar wensen door te drammen. En dan nog zijn ze er niet. En GeneralIx: daarom vind ik het communisme ook niet de oplossing.

Comment

Oke ik overdreef ook wel een beetje met dat 2e hitler.. maar de boodschap lijkt me duidelijk.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            @ Atta

De hypotheekafnemers zijn helemaal gek gemaakt door die gladde hypotheekverkopertjes. Ze hadden helemaal geen verstand van die ingewikkelde paketten en hebben zich wat op de mouw laten spelden. Ik noem het dwaling. Ze zijn misschien hebzuchtig geweesd, maar ze hadden tegen zichzelf beschermd moeten worden en tegen die gladde drollen.
            Is te makkelijk Mark. Als jij een huis koopt van 6 ton als je modaal verdient, weet jij zelf ook dat je dat nooit afbetaald gaat krijgen. Los van alle marketing en gladde praatjes, niemand is stom genoeg (of je hebt een iq onder dat van een chimpansee) om te denken dat het middels een financiële constructie opeens wel kan.

Originally posted by MisterFit
            Kapitalisme gaat ook ooit ten onder. Zoals de crisis heeft laten zien en in de toekomst gaat dit alleen maar erger worden, er gaan vele grote crisisen komen. Ik zeg trouwens niet dat het communisme werkt.

Disagree. Het kapitalisme heeft al eerder crises gehad, daar zijn we ook uitgekomen. Nu is er, vanwege de globalisering, echter een stuk groter bedrag mee gemoeid, en is de onafhankelijkheid zeer verkleind. Dat schept nieuwe uitdagingen, maar daar gaan we uit komen. Al het nieuwe kent fouten, dit is niet anders in dat opzicht.

De grootse bullshitvergelijking die ik ooit gehoord heb. Het risco in een restaurant je geld niet te krijgen is klein. Bij banken gaat het toch om wat grotere bedragen en de bank moet gewoon kijken of de mensen het kunnen betalen of niet. Het is de business van de bank om leningen te volstrekken, om te kijken of iemand iets terug kan betalen of niet. Ze hebben daar gigantisch gefaald, het ging hier niet om 1 lening.

Het risico van banken die hun geld niet krijgen is nog veel kleiner. Waarom denk je dat je je huis als onderpand geeft? Dat is zekerheid. Het gaat om grotere bedragen, vandaar die hypotheek.
            Niemand voorziet echter dat een hoop idioten echter veel te veel moet bijlenen voor wat ze kunnen financieren, en daardoor er veel verkocht moet worden, waardoor de huizen onder hypotheekwaarde zakken.

De bank heeft trouwens ook meer invloed op de economie, dan een klein restaurantje. Daardoor heeft de bank ook veel meer verantwoordelijkheid en moet veel beter letten op de betrouwbaarheid van hun klant.

De bank heeft meer invloed, akkoord. Daarom heeft een bank echter ook waarborgen. Dat die nu hebben gefaald is enerzijds te losse waarborgen vanuit de wet, en anderzijds te weinig toezicht op het naleven hiervan van buiten.

De facto verschuift dat echter niet de schuld. Als die subprime markt niet geklapt was door mensen met eenzelfde hebzucht als die jij bij bankiers verafschuwt, was er geen huizenmarkt geklapt, en geen bankencrisis geweest.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ben het met MisterFit eens kapitalisme, hebzucht en corruptie zijn onomstotelijk met elkaar verbonden.
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                En al die mensen die er ingeluist zijn door gladde managers en verkopers van verzekeringen en hypotheken met woekerpolissen? Ik noem het de hebzucht van de gladde yuppen die de oorzaak is van alle ellende.

Heb jij zelf een koopwonong Mark?.....zo ja is zo iets jou overkomen?
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                  Ben het met MisterFit eens kapitalisme, hebzucht en corruptie zijn onomstotelijk met elkaar verbonden.
                  Corruptie is juist verbonden met communisme. En hebzucht is menselijk. Een systeem dat tegen de menselijke aard in gaat, werkt niet.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@ Kojak

De meeste mensen zeggen ook maar wat. Links is voor sociale mensen.. rechts is voor rijke mensen. Allemaal onzin. Ze stemmen op de lijsttrekkers met de aardigste karakter, of wie het best kan debatteren. Democratie kan goed zijn.. maar niet te veel vind ik maar[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ADMINI%7E1/LOCALS%7E1/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.gif[/IMG]
                    Ik ben teleurgesteld dat de pvv zoveel aanhangt begint te krijgen.. echt een schande
                    Nou dom.. wat is nou eigelijk dom? Op pvv stemmen is dom mijns inziens[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ADMINI%7E1/LOCALS%7E1/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.gif[/IMG]
                    Oke ik overdreef ook wel een beetje met dat 2e hitler.. maar de boodschap lijkt me duidelijk.
                    1. Ik denk dat jij maar wat zegt, we stemmen op wilders wegens ze standpunten, waarschijnlijk stem jij alleen maar op iemand die een leuk karakter heeft

2. op Basis van wat is het een schande...beargumenteer je woorden is ipv ze er uit te floepen.

3 Weer zo een super slimme opmerking van je

4 je overdrijft niet, je weet niet eens wat je zegt.... Ik denk dat geen 1 pvv'er jouw boodschap begrijpt.

Comment

hee totroyale.. ik vind je aanval heel schattig. Voortaan beter quoten dan weet ik waar je het over hebt. Bij voorbaat dank.

Comment

@Kojak
                        De meeste mensen zeggen ook maar wat. Links is voor sociale mensen.. rechts is voor rijke mensen. Allemaal onzin. Ze stemmen op de lijsttrekkers met de aardigste karakter, of wie het best kan debatteren. Democratie kan goed zijn.. maar niet te veel vind ik maar
                        Ik ben teleurgesteld dat de pvv zoveel aanhangt begint te krijgen.. echt een schande
                        1. Ik denk dat jij maar wat zegt, we stemmen op wilders wegens ze standpunten, waarschijnlijk stem jij alleen maar op iemand die een leuk karakter heeft

2. op Basis van wat is het een schande...beargumenteer je woorden is ipv ze er uit te floepen.

4 je overdrijft niet, je weet niet eens wat je zegt....
                        Ik denk dat geen 1 pvv'er jouw boodschap begrijpt.[/

Jaja al aangepast

Maar netzoals een echte "Linkse' partij--> Onderwerpen ontwijken

Comment

Originally posted by totoroyale View Post
                          @Kojak

4 je overdrijft niet, je weet niet eens wat je zegt.... Ik denk dat geen 1 pvv'er jouw boodschap begrijpt.[/

Jaja al aangepast

Maar netzoals een echte "Linkse' partij--> Onderwerpen ontwijken

He toto ik snap je niet.. onderwerpen ontwijken als een echte linkse partij?. Je slaat de plank mis jongeman.

1. Is me mening
                          2. Is me mening
                          3. Is me mening
                          4. Is me mening

Jammer dat jij (waarschijnlijk een aanhanger van de pvv) mij aanvalt vanwege mijn meningen. Partij voor de vrijheid.. achja ik heb toch de vrijheid om mijn mening in het 'openbaar' te delen?. Verder houd ik nog wel van je hoor.

Comment

He toto ik snap je niet.. onderwerpen ontwijken als een echte linkse partij?. Je slaat de plank mis jongeman.

1. Is me mening
                            2. Is me mening
                            3. Is me mening
                            4. Is me mening

Jammer dat jij (waarschijnlijk een aanhanger van de pvv) mij aanvalt vanwege mijn meningen. Partij voor de vrijheid.. achja ik heb toch de vrijheid om mijn mening in het 'openbaar' te delen?. Verder houd ik nog wel van je hoor.
                            Waarom vind je het een schande als mensen op de PVV stemmen? Ik snap dat het je mening is, maar het waarom is wat we willen weten.
                            Ik vind zelf dat ze wel een paar goeie standpunten hebben namelijk.
                            DL 90kg, SQ 85kg, BP 80kg @ 70kg

Comment

Originally posted by EKdude View Post
                              Waarom vind je het een schande als mensen op de PVV stemmen? Ik snap dat het je mening is, maar het waarom is wat we willen weten.
                              Ik vind zelf dat ze wel een paar goeie standpunten hebben namelijk.
                              Goede standpunten hebben ze ook zeker maar vindt je de standpunten ook haalbaar?

Comment

Ik val jouw niet aan, ik geef "kritiek' op jouw mening omdat die nergens op gebasseerd is.

Albayrak: grote PVV dramatisch - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland]

Het bovenstaande artikel valt wel 'in'direct de pvv stemmers aan

(L) u 2 hoor

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X