Overzicht belangrijkste punten politieke partijen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik zou PVV gestemd hebben als ik mocht stemmen
    nog een jaartje wachten.. >.<
    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by roelinho View Post
      Dat beeld is niet helemaal correct, schoom.

De nva wil meer autonomie voor de gewesten zodat het land efficiënter bestuurd kan woren. Van een revolutie en abrupte splitsing is helemaal geen sprake.
      Ik meende het zo gelezen te hebben op de voorpagina van onze krant vanmorgen. Heb er even snel doorheen gebladerd. Had daarvoor nog nooit van de NVA gehoord.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
        ik zou PVV gestemd hebben als ik mocht stemmen
        nog een jaartje wachten.. >.<
        zeggen d'r zoveel...
        in mijn klas zij bijna iedereen: PVV !!!
        en toen ze alle standpunten hoorde over rondhang verbod, opvoedkampen, etc stampte ze wilders de grond in..

Comment

stem op V.S.P
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Vvd..

Elke keer als ik lees dat de mensen met hoogste inkomens zwaarder belast moeten worden gaan mijn nekharen overeind staan.
            Last edited by Ashley; 08-06-2010, 19:35.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
              Vvd..

Elke keer als ik lees dat de mensen met hoogste inkomens zwaarder belast moeten worden gaan mijn nekharen overeind staan.
              Ja vind het ook niet eerlijk.
              Is denk de jaloezie van de mensen die het minder hebben, en graag willen dat zei het krijg en dat de 'rijke' mensen extra kunnen betalen.
              Meeste 'rijke' mensen hebben er hard voor gewerkt en verdienen het extra geld.
              Uiteindelijk geven ze dit geld ook weer uit en is dit weer goed voor de economie.
              Vind ook dat mensen die er hard voor werken extra beloont voor mogen worden.

En uiteindelijk, wat zijn nou de hoge inkomens? denk dat een gemiddelde Nederlander hoog inkomen heeft.. zijn ook maar heel weinig mensen met vele miljoenen.
              Ook verlies je zo de 'rijke' mensen die naar het buitenland gaan zoals belgië.

Mensen moeten extra beloont worden voor het werken, stimuleren.. en niet zo aantrekkelijk maken dat het werken bijna evenveel beloont word als met een uitkering.

Comment

groenlinks of sp.. nee ga toch maar voor de PvdA
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                  zeggen d'r zoveel...
                  in mijn klas zij bijna iedereen: PVV !!!
                  en toen ze alle standpunten hoorde over rondhang verbod, opvoedkampen, etc stampte ze wilders de grond in..
                  Ik las toenstraks dat 51% van de middelbare scholieren op PVV zou stemmen als ze stemrecht hadden (zorgt tenminste voor wat actie in die saaie politiek ). Ik word persoonlijk gestoord van die vervelende marokanen op m'n school... Kijk ze een paar seconden te lang aan en ze halen hun broers erbij, die weer met messen aankomen zetten... Pussies

Ik hoorde net dat m'n ouders waarschijnlijk PVDA gaan stemmen, balen..
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

Comment

VVD

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                      Ik las toenstraks dat 51% van de middelbare scholieren op PVV zou stemmen als ze stemrecht hadden (zorgt tenminste voor wat actie in die saaie politiek ). Ik word persoonlijk gestoord van die vervelende marokanen op m'n school... Kijk ze een paar seconden te lang aan en ze halen hun broers erbij, die weer met messen aankomen zetten... Pussies

Haha, ik heb de mijne al zover gekregen dat ze waarschijnlijk PVV stemmen. Of VVD, hmm daar zou ik ook nog wel mee kunnen leven Is een soort tussenweggetje
                      "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                        Haha, ik heb de mijne al zover gekregen dat ze waarschijnlijk PVV stemmen. Of VVD, hmm daar zou ik ook nog wel mee kunnen leven Is een soort tussenweggetje
                        Zo denk ik er ook over, maar Wilders vinden ze een gestoorde vent, en VVD gaat ze teveel geld kosten..
                        Dumbells build a bigger chest
                        Barbells build a bigger ego

Comment

PvDA verhoogt de staatsschuld, en die kost iedereen meer geld.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

PVDA is drama, CDA alleen sterk in verkiezingstijd, PVV trekt enigszins bij maar blijft een schreeuwpartij, CU hebben we t niet over.... PVDD snapt het nog steeds niet, Femke Halsema is bloedirritant en zo kunnen we nog wel even doorgaan...

Rutte heeft het ook best makkelijk eigenlijk
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

Hahahaha. Als je wat begrijpt van wat hij zegt wel ja. Helaas stemt het merendeel op basis van wat ze begrijpen en hoe sympathiek ze iemand vinden ogen, dus ja, daar komt Cohen aan. De boomknuffelaars stemmen Groenlinks of PvDD, de mensen die niet willen werken SP, de mensen die Christelijk zijn en nul verstand van economie CU of SGP...

Het is janken met ons electoraat hoor.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Roy P View Post

Dan merk je dus wel dat er wat mis is met die marokaanse jeugd, maarja we hebben het zelf zo ver laten gaan.
                                van mij mogen ze hard gestraft worden! zelfde natuurlijk als nederlandse jeugd hoor want is een groep in opkomst (bij ons in het dorp) die gewoon nederlands zijn en denken dat ze moeilijk/lastig zijn en ook van alles mollen in brand zetten enz enz.
                                laatst hier een jongetje van 15 met iemand van 14 een supermarkt in brand gezet. veel schade maar ze zitten niet vast of iets. laat ze maar lekker straten schoon vegen/prikken. vernederen die zooi dat ze het nooit meer doen.
                                Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X