Gezeik met de huisbaas

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kun je geen ander huisje krijgen in nijmegen :d
    Last edited by gain is pain; 03-08-2010, 21:22.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      Kun je geen ander huisje krijgen in nijmegen :d
      Ik ga ook opzoek naar iets nieuws

Comment

Pff balen... Sterkte!
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Succes met het zoeken naar jr toekomstige kippenhok.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
            Als ik niet betaal, dan kan hij me eruit knikkeren.
            was dat maar waar....wij verhuren ook een appartement, als iemand niet betaald kunnen wij hem er niet uitgooien, zo hebben we ooit een kerel gehad die pro was in het handhaven van de opendeurtjes in de wet, hij had 6 maanden niet betaald en we konden hem niet buiten smijten wegens de wet en de berscherming van de huurder. Toen hebben we een rechtzaak aangespand en hebben deze gewonnen maar tot op heden geen geld gezien, een kale kip kan je niet plukken .... maar ondertussen rijd die klootzak dus nog steeds rond met een dikke BMW
            The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
            Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
              was dat maar waar....wij verhuren ook een appartement, als iemand niet betaald kunnen wij hem er niet uitgooien, zo hebben we ooit een kerel gehad die pro was in het handhaven van de opendeurtjes in de wet, hij had 6 maanden niet betaald en we konden hem niet buiten smijten wegens de wet en de berscherming van de huurder. Toen hebben we een rechtzaak aangespand en hebben deze gewonnen maar tot op heden geen geld gezien, een kale kip kan je niet plukken .... maar ondertussen rijd die klootzak dus nog steeds rond met een dikke BMW
              Na 3 maanden niet betalen kun je naar de rechter stappen en de uithuiszetting vorderen. Dit is wat mijn vriend die rechten doet zei.

Comment

Vind het wel grappig, iedereen wil meteen zien hoe ik eruit zie. Het aantal keren dat mijn foto is bekeken is enorm gestegen.

Comment

elk nadeel heeft zijn voordeel

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                    elk nadeel heeft zijn voordeel
                    Zo lijk ik nog wel redelijk populair

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                      Vind het wel grappig, iedereen wil meteen zien hoe ik eruit zie. Het aantal keren dat mijn foto is bekeken is enorm gestegen.
                      Ik vroeg me af wie er naast je stond .
                      Dumbells build a bigger chest
                      Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                        Ik vroeg me af wie er naast je stond .
                        Iemand van mijn studie. Ik ben destijds wezen bowlen met een groep mensen en zij staat gewoon met mij op de foto. Het is niet mijn vriendin, ik vind haar ook alles behalve aantrekkelijk.

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                          Ik vroeg me af wie er naast je zat .

Vervelend verhaal, ga zelf ook nog een keer studeren in Nijmegen dus ik weet in ieder geval waar ik niet naar toe moet.

Zoals vaker kan de politie niets doen, waarschijnlijk moet je eerst in elkaar geslagen worden eer de politie een keertje langs komt.
                          °

Comment

heb iets vergelijkbaar meegemaakt. Kamer van 10m2 voor 300 euro per maand (wat al belachelijk duur is), en de verhuurder (die in dezelfde woning woonde) wou me op een gegeven moment toch niet meer als huurder.

Hij had me al meermaals bedreigd, maar ik negeerde dat gewoon. Op één dag klopte hij aan. ik maakte de deur open, en ging staan in de deuropening. Er vond een gesprek plaats, maar toen ik duidelijk gemaakt had dat ik een geldig huurcontract had, en niet zou vertrekken, haalde hij uit naar me. Als een soort van reflex ging ik een stap naar achter en sloeg de deur zo hard als ik kon dicht (tegen hem aan). Ik had hem volgens mij flink pijn gedaan want hij was aan het schreeuwen en drijgen en stond op het punt om echt te ontploffen. ik maakte de deur op slot (hoopte dat hij de deur zou openbreken, dan kon ik hem aanklagen). Hij liet het er echter bij. Ik was in het weekend erna bij mijn vriendin, en toen ik maandag ochtend terug in mijn kamer wou, had de voordeur een ander slot. mijn spullen lagen voor de deur. Ik belde aan, maar niemand maakte open. Politie kon niets voor me betekenen. Twee weken iedere dag langsgeweest om te kijken of er iemand openmaakt, maar nee.

Toen maar een nieuwe woning gezocht.
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                              heb iets vergelijkbaar meegemaakt. Kamer van 10m2 voor 300 euro per maand (wat al belachelijk duur is), en de verhuurder (die in dezelfde woning woonde) wou me op een gegeven moment toch niet meer als huurder.

Hij had me al meermaals bedreigd, maar ik negeerde dat gewoon. Op één dag klopte hij aan. ik maakte de deur open, en ging staan in de deuropening. Er vond een gesprek plaats, maar toen ik duidelijk gemaakt had dat ik een geldig huurcontract had, en niet zou vertrekken, haalde hij uit naar me. Als een soort van reflex ging ik een stap naar achter en sloeg de deur zo hard als ik kon dicht (tegen hem aan). Ik had hem volgens mij flink pijn gedaan want hij was aan het schreeuwen en drijgen en stond op het punt om echt te ontploffen. ik maakte de deur op slot (hoopte dat hij de deur zou openbreken, dan kon ik hem aanklagen). Hij liet het er echter bij. Ik was in het weekend erna bij mijn vriendin, en toen ik maandag ochtend terug in mijn kamer wou, had de voordeur een ander slot. mijn spullen lagen voor de deur. Ik belde aan, maar niemand maakte open. Politie kon niets voor me betekenen. Twee weken iedere dag langsgeweest om te kijken of er iemand openmaakt, maar nee.

Toen maar een nieuwe woning gezocht.
                              Had je een schade vergoeding moeten vragen en het slot van je kamer ook vervangen. Onze huisbaas heeft geen sleutel van mijn kamer.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                                Misterfit ik zou zeggen bodynet knokploeg.
                                Ben ik het mee eens.zulke mensen leren alleen door een goed pak slaag

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X