Kun je geen ander huisje krijgen in nijmegen :d
Gezeik met de huisbaas
Collapse
X
-
Originally posted by Misterfit View PostAls ik niet betaal, dan kan hij me eruit knikkeren.The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Comment
-
Originally posted by ironbrotherhood View Postwas dat maar waar....wij verhuren ook een appartement, als iemand niet betaald kunnen wij hem er niet uitgooien, zo hebben we ooit een kerel gehad die pro was in het handhaven van de opendeurtjes in de wet, hij had 6 maanden niet betaald en we konden hem niet buiten smijten wegens de wet en de berscherming van de huurder. Toen hebben we een rechtzaak aangespand en hebben deze gewonnen maar tot op heden geen geld gezien, een kale kip kan je niet plukken .... maar ondertussen rijd die klootzak dus nog steeds rond met een dikke BMW
Comment
-
-
-
Originally posted by Roy P View PostIk vroeg me af wie er naast je zat .
Vervelend verhaal, ga zelf ook nog een keer studeren in Nijmegen dus ik weet in ieder geval waar ik niet naar toe moet.
Zoals vaker kan de politie niets doen, waarschijnlijk moet je eerst in elkaar geslagen worden eer de politie een keertje langs komt.
°
Comment
-
heb iets vergelijkbaar meegemaakt. Kamer van 10m2 voor 300 euro per maand (wat al belachelijk duur is), en de verhuurder (die in dezelfde woning woonde) wou me op een gegeven moment toch niet meer als huurder.
Hij had me al meermaals bedreigd, maar ik negeerde dat gewoon. Op één dag klopte hij aan. ik maakte de deur open, en ging staan in de deuropening. Er vond een gesprek plaats, maar toen ik duidelijk gemaakt had dat ik een geldig huurcontract had, en niet zou vertrekken, haalde hij uit naar me. Als een soort van reflex ging ik een stap naar achter en sloeg de deur zo hard als ik kon dicht (tegen hem aan). Ik had hem volgens mij flink pijn gedaan want hij was aan het schreeuwen en drijgen en stond op het punt om echt te ontploffen. ik maakte de deur op slot (hoopte dat hij de deur zou openbreken, dan kon ik hem aanklagen). Hij liet het er echter bij. Ik was in het weekend erna bij mijn vriendin, en toen ik maandag ochtend terug in mijn kamer wou, had de voordeur een ander slot. mijn spullen lagen voor de deur. Ik belde aan, maar niemand maakte open. Politie kon niets voor me betekenen. Twee weken iedere dag langsgeweest om te kijken of er iemand openmaakt, maar nee.
Toen maar een nieuwe woning gezocht.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postheb iets vergelijkbaar meegemaakt. Kamer van 10m2 voor 300 euro per maand (wat al belachelijk duur is), en de verhuurder (die in dezelfde woning woonde) wou me op een gegeven moment toch niet meer als huurder.
Hij had me al meermaals bedreigd, maar ik negeerde dat gewoon. Op één dag klopte hij aan. ik maakte de deur open, en ging staan in de deuropening. Er vond een gesprek plaats, maar toen ik duidelijk gemaakt had dat ik een geldig huurcontract had, en niet zou vertrekken, haalde hij uit naar me. Als een soort van reflex ging ik een stap naar achter en sloeg de deur zo hard als ik kon dicht (tegen hem aan). Ik had hem volgens mij flink pijn gedaan want hij was aan het schreeuwen en drijgen en stond op het punt om echt te ontploffen. ik maakte de deur op slot (hoopte dat hij de deur zou openbreken, dan kon ik hem aanklagen). Hij liet het er echter bij. Ik was in het weekend erna bij mijn vriendin, en toen ik maandag ochtend terug in mijn kamer wou, had de voordeur een ander slot. mijn spullen lagen voor de deur. Ik belde aan, maar niemand maakte open. Politie kon niets voor me betekenen. Twee weken iedere dag langsgeweest om te kijken of er iemand openmaakt, maar nee.
Toen maar een nieuwe woning gezocht.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment