Gezeik met de huisbaas

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by robq2 View Post
    Ben ik het mee eens.zulke mensen leren alleen door een goed pak slaag
    wat schiet je er mee op?

-je mept hem ff naar de grond
    -politie komt eraan
    -man doet aangifte
    -jij kan mee naar bereau
    -jij kan ff gaan zitten of een fikse boeten betalen.
    -de man lacht zich rot omdat jij een boete moet betalen.

Niet dat ik erop tegen ben....
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
      Had je een schade vergoeding moeten vragen en het slot van je kamer ook vervangen. Onze huisbaas heeft geen sleutel van mijn kamer.
      er viel niets te vervangen. je staat voor een voordeur van een woning die niet meer opengaat. niemand maakt open. wat moet je dan doen als je daar buiten in de kou voor een gesloten deur staat? Ik dacht altijd dat de politie in zulke gevallen kan helpen, maar uit ervaring blijkt dit dus niet zo te zijn.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        wat schiet je er mee op?

-je mept hem ff naar de grond
        -politie komt eraan
        -man doet aangifte
        -jij kan mee naar bereau
        -jij kan ff gaan zitten of een fikse boeten betalen.
        -de man lacht zich rot omdat jij een boete moet betalen.

Niet dat ik erop tegen ben....
        Ja hij lacht omdat je een boete krijgt, maar hij heeft dan wel meer respect voor je. Zeker bij mij zou hij zoiets niet verwachten en zich wezenloos schrikken.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
          er viel niets te vervangen. je staat voor een voordeur van een woning die niet meer opengaat. niemand maakt open. wat moet je dan doen als je daar buiten in de kou voor een gesloten deur staat? Ik dacht altijd dat de politie in zulke gevallen kan helpen, maar uit ervaring blijkt dit dus niet zo te zijn.
          Ga een hotelkamer huren en verhaal de kosten op de huisbaas. Je moet je huis binnen kunnen, is dat niet mogelijk, dan zijn alle omkosten die je hierdoor maakt voor rekening van de huisbaas zijn, je kunt immers niet op straat gaan wonen.

Je zou ook een slotenmaker kunnen bellen en het slot laten openmaken of je boort hem open, ook de kosten hiervan kun je verhalen op je huisbaas. Als er gebreken zijn, dan mag je deze verwijderen, mocht de huisbaas het niet op willen lossen.

Daarnaast had je hem moet aanklagen voor het feit dat hij zomaar jou kamer binnen kwam en je spullen op straat zette. Je kamer binnen dringen is een ding, maar aan je spullen zitten en ze buiten neerzetten waar iedereen het kan jatten, is een andere.

Comment

Zeg maar wat je wilt wat de schade is. Maak voor jou een special prijsje
            Je kan kiezen wat je wilt dat met de huisbaas gebeurt...gebroken been, voet, arm, knie, schouder, elleboog, blauwe ogen, neus. Voor noodgevallen natuurlijk ook de vingers (in zijn geheel)...

Just let me know
            1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Zit met open bek te lezen hoe het weer eens mogelijk is in Nederland dat dit soort dingen kunnen. Hoezo een rechtsstaat ? Het lijkt erop dat je de mazen van de wet moet leren kennen om je gelijk te krijgen in dit kl**e land.

Ik wens je onwijs veel stress bestendigheid in dit geval.
              beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Ga een hotelkamer huren en verhaal de kosten op de huisbaas. Je moet je huis binnen kunnen, is dat niet mogelijk, dan zijn alle omkosten die je hierdoor maakt voor rekening van de huisbaas zijn, je kunt immers niet op straat gaan wonen.

Je zou ook een slotenmaker kunnen bellen en het slot laten openmaken of je boort hem open, ook de kosten hiervan kun je verhalen op je huisbaas. Als er gebreken zijn, dan mag je deze verwijderen, mocht de huisbaas het niet op willen lossen.

Daarnaast had je hem moet aanklagen voor het feit dat hij zomaar jou kamer binnen kwam en je spullen op straat zette. Je kamer binnen dringen is een ding, maar aan je spullen zitten en ze buiten neerzetten waar iedereen het kan jatten, is een andere.
                laatste is inbreuk op de privacy kan je fikse vergoeding voor eisen.
                The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Het mooi is dat er een makelaar aan mee doet. Ze zijn lid van de NVM (nederlandse vereniging voor makelaars), maar dat schijnt dus niks te zeggen. Wil je een klacht indien bij deze vereniging dan moet je 150 euro dokken, mocht je je gelijk krijgen dan krijg je het terug, maar zij van de NVM zeiden dat het weinig kans van slagen had. Ongebegrijpelijk als je bedenkt dat de makelaar gewoon hier aan bijgedragen heeft.

Comment

Regels regels regels....Nederland op zijn smalst. En als die regels er nu waren om je als consument te beschermen. Not
                    beeeeeeeeeeeeeps

Comment

word hier woedend van als ik je verhaal zo lees. Een student die niet eens rustig kan studeren en niet eens kan slapen door een idioot. Waarom wil die je weg hebben? Om het aan iemand anders te laten verhuren die eventueel meer huur bereid is te betalen?
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

kunnen we geen bodynetmeeting houden daar?
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                          kunnen we geen bodynetmeeting houden daar?
                          mee eens.. moeten we wel ff daarvoor 'de BRUCE' doen voor extra pomp
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                            word hier woedend van als ik je verhaal zo lees. Een student die niet eens rustig kan studeren en niet eens kan slapen door een idioot. Waarom wil die je weg hebben? Om het aan iemand anders te laten verhuren die eventueel meer huur bereid is te betalen?
                            Ja, hij is pissig op ons dat wij hem geld hebben afgejat door de huurverlaging aan te vragen. Hij noemt het een gekke wet en denkt dat een contract heilig is. Hij wil niet snappen dat een contract comform de wet moet zijn of laat ik het anders zeggen, hij snapt het wel maar wil het niet snappen. Als ik weg ben gaat hij gewoon weer 345 euro vragen. Ik heb al 3000 euro meer schulden gemaakt, omdat ik 170 euro meer per maand had moeten betalen.

Ik vind het rondom schandalig dat er bij het overschrijden van de maximale huurprijs geen boete gegeven wordt of bij grote bedragen een gevangenisstraf. Nu kunnen verhuurders zoveel vragen als ze willen, zonder gevolgen. Als iemand een lagere huurprijs krijgt en vertrekt, dan kan de huisbaas weer een hoge huurprijs vragen. Zou hij dit niet mogen, dan had ik nu ook niet dit gezeik, omdat er dan toch geen hogere huurprijs mogelijk is. Hierbij bedank ik de overheid voor deze mooie wetgeving.

Comment

Originally posted by kojak View Post
                              mee eens.. moeten we wel ff daarvoor 'de BRUCE' doen voor extra pomp
                              klopt. anders zijn we niet imposant genoeg met platte borstjes
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ja hij lacht omdat je een boete krijgt, maar hij heeft dan wel meer respect voor je. Zeker bij mij zou hij zoiets niet verwachten en zich wezenloos schrikken.
                                alsnog trek jij aan het kortste eind, ik denk dat je het geld beter kunt gebruiken als student zijnde
                                Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X