Gezeik met de huisbaas

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kojak View Post
    mee eens.. moeten we wel ff daarvoor 'de BRUCE' doen voor extra pomp
    haha ik lag echt plat
    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by bruce View Post
      kunnen we geen bodynetmeeting houden daar?
      ik heb heel veel opgekropte woede die op de vrije loop moet. samen met bruce maken we die maffia bende wel met de grond gelijk.

Comment

Fijn om te weten dat er hier mensen zijn die mij een handje willen helpen

Comment

ik wil je moderatorschap wel ff overnemen tot de situatie genormaliseerd is.
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

No offense maar dit heb je te ver laten gaan.

Beter vertrek je met stille trom en haal je nog een vieze grap uit ofzo. Krijg niet de indruk dat je je centjes terug gaat krijgen oid.
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post

Beter vertrek je met stille trom en haal je nog een vieze grap uit ofzo.
              Helemaal mee eens.
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

Comment

Beter vertrek je met stille trom en haal je nog een vieze grap uit ofzo. Krijg niet de indruk dat je je centjes terug gaat krijgen oid.
                Wat ging te ver? Mijn centjes krijg ik wel terug, dat kan ik gewoon terugvorderen via de rechter. Ook al duurt dat nog een tijd, geen probleem.

Ik ben trouwens niet iemand die zich snel laat wegjagen, maar gestress en lawaai kan ik nu niet gebruiken met mijn studie. Zeker als ik in mijn eentje in huis ben met twee van die debielen voel ik me niet helemaal op mijn gemak.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                  Mijn centjes krijg ik wel terug, dat kan ik gewoon terugvorderen via de rechter. Ook al duurt dat nog een tijd, geen probleem
                  Recht hebben en recht krijgen blijft toch 2 verschillende dingen.
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                  We like it
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Succes met je centjes terugvorderen bij de rechter. Het lijkt me niet een type huisbaas dat netjes alles opgeeft als inkomsten e.d. dus het zal technisch een kale kip wezen. De hele bende op een anders naam ofzo.

Tot nog toe heb je nergens gelijk gekregen en de enige documenten die je hebt zijn een Hyvesblog?
                    Bovendien zal de rechter ook benieuwd zijn naar je reden om er te blijven wonen ipv te vertrekken. Schijnbaar viel het allemaal wel mee.

Het gedogen, daarmee ging je te ver.
                    Na drie keer kloten moet je een besluit nemen. Nu ben je als een slappe piemol gebruikt, en heb je alleen een hoop frustratie.
                    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                      Ik ben trouwens niet iemand die zich snel laat wegjagen, maar gestress en lawaai kan ik nu niet gebruiken met mijn studie. Zeker als ik in mijn eentje in huis ben met twee van die debielen voel ik me niet helemaal op mijn gemak.
                      Dat zou ik ook maar niet doen...het lijkt me niet veilig namelijk. Sommige mensen gaan gewoon heel erg ver als het om geld gaat. Helemaal in deze crisis periode. Doe wat je kunt, maar zorg dat je niet alleen bent met die lui.
                      beeeeeeeeeeeeeps

Comment

idee van marnop klinkt wel leuk maar dan meot je ff zeggen als je op vakantie bent enw el je raam ff laten open staan kraken wij je huis houden de boel netjes breken we alleen de rest van het pand af

Comment

Succes met je centjes terugvorderen bij de rechter. Het lijkt me niet een type huisbaas dat netjes alles opgeeft als inkomsten e.d. dus het zal technisch een kale kip wezen. De hele bende op een anders naam ofzo.

Tot nog toe heb je nergens gelijk gekregen en de enige documenten die je hebt zijn een Hyvesblog?
                          Bovendien zal de rechter ook benieuwd zijn naar je reden om er te blijven wonen ipv te vertrekken. Schijnbaar viel het allemaal wel mee.

Het gedogen, daarmee ging je te ver.
                          Na drie keer kloten moet je een besluit nemen. Nu ben je als een slappe piemol gebruikt, en heb je alleen een hoop frustratie.
                          Alle nepbrieven hebben we bewaard, ik heb 2 ruzies opgenomen (in geluid), ik heb opgenomen hoe coen er met de deur van door gaat en hoe hij mijn huisgenoot zat te duwen (beeld). Ik heb zelfs opgenomen hoe mijn buurman een klap kreeg (alleen in geluid) en hoe ze vervolgens zeggen dat ze het om willen draaien, dus dat niet hij een klap kreeg, maar zelf de klap uitdeelde.

Daarnaast heb ik gewoon de uitspraak van de huurcommisie. Aanvraagsdatum van mijn huurverlaging was november, in februari kreeg ik gelijk. Dat is 4 x 170 = 680 euro. Het lijkt me dat ik met de uitspraak van de huurcommisie wel genoeg bewijs heb om het rond te krijgen. Desnoods wordt er beslag genomen op zijn spullen, het kan me niet verrekken en ook al duurt het een paar jaar.

De borgsom heb ik trouwens ook nog bewijs van. Een papiertje met mijn en zijn handtekening eronder.

We hebben trouwens een complete map met alles erin wat deze zaak aangaat en die is goed gevuld.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                            idee van marnop klinkt wel leuk maar dan meot je ff zeggen als je op vakantie bent enw el je raam ff laten open staan kraken wij je huis houden de boel netjes breken we alleen de rest van het pand af
                            kunnen ze ook vrij weinig tegen doen, krakers zijn moeilijk weg te krijgen

Comment

Al een zaak aangespannen?
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                                Al een zaak aangespannen?
                                Op grond waarvan?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...