Strenge winter.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Strenge winter.

Begint lekker deze winter.

Woensdag wordt de gevoelstemperatuur -18 graden - RTL Z

Ik haat de winter....doe mij maar 30 graden+.

Nog meer liefhebbers van 30 graden+?
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Laat het maar lekker sneeuwen. Zorgt voor erg veel plezier, en dan heb ik het niet over sneeuwpoppen en -ballen

Comment

momenteel is de temperatuur goed voor mij rond het vriespunt heb je het nooit te warm zonder jas.

Comment

ik wil weer zomer lekker t-shirts dragen en gewoon buiten voetballen zonder dat je weer een jas aan moet doen.

Comment

Vind het niet echt koud. Voorgaande jaren had ik het ijskoud 's ochtends in me bed. Valt reuze mee. En dat het 1 of 2 dagen -18 gaat worden lig ik ook niet wakker van. En om dat nu een strenge winter te noemen. In de zomer spreken we ook niet over een hitte golf na maar 2 warme dagen.

Wel leuk voor al die dombo's die geloven dat global warming vanwege de negatieve menselijke invloeden echt bestaat.

Verder ben ik meer een winter dan zomer mens. In de zomer lig ik voor dood en in de winter kom ik meer tot leven.

Comment

het is inderdaad niet heel koud nu. 's ochtends heb ik het inderdaad ook niet koud, maar in de zomer is het gewoon fijner om te voetballen/tennissen

Comment

Global Warming is onzin indd...

strenge winter? maakt mij niet uit, ik ga nog steeds in een t-shirt naar buiten.

Comment

winter

winter is leuk achter de ramen, als je sochtends naar buiten moet je auto krabben of je honden uitlaten dan heb je altijd even een gedachte voordat je de deur uitstapt.....

geen hekel aan maar te heet is ook niet goed, regen is ook niet goed, het is hier eigenlijk nooit goed....

maar ja... je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, we hebben hier gelukkig geen last van tsunami's, aardbevingen enz...

dus niet klagen maar dragen...

Comment

Enige na deel aan de winter is de verwarming hier. Ene moment is zo warm dat ik koppijn krijg. Moet het dan weer lager/uit zetten tot het weer te koud is. werkt voor geen meter hehe.

Comment

Ja hoor jullie gaan met je t-shirtje naar buiten, stoer hoor.
                    Mij maakt het niks uit alleen heb ik een hekel aan regen/hagel voor de rest maakt het mij niet uit.
                    In de winter houd ik van schaatsen, sneeuwballen gooien enz en in de zomer houd ik van windsurfen zwemmen en tennisen en nog wel paar dingen.
                    Pas me op het weer aan en geniet er van.
                    tot -20 vind ik het niet erg daaronder nooit meegemaakt maar zal ik ook niet erg vinden.

alles heeft zijn voor en nadelen.
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Zeker blokverwarming?
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik vind zomer en winter allebei iets hebben.. In de winter lekker knus en de zomer lekker dingen ondernemen! Ik heb alleen een pleurushekel aan krabben!!

Comment

krabben is zo jaren 90. tegenwoordig heb je spuitbusjes die alles ontdooit sneller en beter dan gekrab.

Comment

Ik draag naar school ook gewoon T-shirts met een winterjas en sjaal aan, want anders zweet ik me weer kapot in school dus vandaar.. Gewoon handschoenen aan op de brommer en goed inpakken en het kan me niet zo veel schelen. Heb in Oostenrijk wel eens -20 etc meegemaakt met skiles geven half terwijl het sneeuwde als een gek. Ik kan je dan wel vertellen dat je het dan wel na 4 uur gezien hebt en blij bent thuis onder de warme douche te kunnen, warm te eten en onder de dekens te duiken en er niet meer onder vandaag te komen.. Het erg vinden? Nee hoor, ik heb liever dat me handen eraf vriezen dan dat ik levend gekookt wordt..

@ Boomknuffelers met hun global warming, ik lach me kram met dit soort weer altijd Wat nou opwarming aarde xD
                            "Straight outta gym"

Comment

Grrrrr, ik haat winter, ben echt een zomertype.
                              Loop als een vette pinquin met 3 truien aan op mijn werk omdat het zo koud is in de winkel.
                              Nope, voor mij hoeft dit echt niet.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X