Originally posted by Genjuro
View Post
Jouw ochtendrituelen
Collapse
X
-
Originally posted by gameface View Post5 uur nachtrust. Is dat wel genoeg voor jouw? Voor mij iig niet.
Ik zit nu aan de melatonine... het helpt wel.. erg relaxt.
Melatonine kan erg goed helpen, lichaamseigen stof waar jij misschien gewoon te weinig van aanmaakt en dat krijgt door zo'n pilletje gewoon hulp.
Je gebruikt toevallig geen andere medicatie, ritalin of concerta ofzo?
Want daar wordt het ook vaak bij gebruikt."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
poeh, wat staan veel mensen vroeg op! Dacht altijd dat ik de enige was waarbij de wekker zo vroeg gaat, maar de gedachte dat veel van jullie in hetzelfde schuitje zitten zal mij morgenochtend opgewekt doen opstaan
Mijn wekker gaat vaak om 6.00 uur, dan aankleden, krant halen, ontbijten en fietsje richting mijn werk.
Of als ik slaap op mijn werk (jaja, zogenaamde slaapdiensten en jaja, daar wordt ik voor betaald!) sta ik op als de kids mij roepen of de wekker gaat om half 7. Gelukkig weten de kinderen inmiddels dat "Janneke eerst een broodje met pindakaas moet eten en dan kan helpen".
Comment
-
Originally posted by Beaudien View Postnee, ik doe het het best op een uur of 7,8 slaap, hoor.
Melatonine kan erg goed helpen, lichaamseigen stof waar jij misschien gewoon te weinig van aanmaakt en dat krijgt door zo'n pilletje gewoon hulp.
Je gebruikt toevallig geen andere medicatie, ritalin of concerta ofzo?
Want daar wordt het ook vaak bij gebruikt.
ik heb een x 2 blikjes energy drank rond een uurtje of 8/9 genomen.. ik viel pas in slaap toen me pa naar zn werk ging..
Comment
-
Originally posted by gameface View PostIk gebruik helemaal niks buiten melatonine.. niet eens caffeine.
ik heb een x 2 blikjes energy drank rond een uurtje of 8/9 genomen.. ik viel pas in slaap toen me pa naar zn werk ging..
zelfde met caffeine pillen al neem ik er 3voor het slapen gaan is geen probleem.
had gewild dat ik daar zo op reageerde.
heb je dit ook met crack, no explode en andere dingen?Calisthenics / Street workout
Comment
-
ok mijn ochtend ritueel:
verschild nogal wanneer de wekker gaat maar dit zijn de tijden meestal:
maandag 5:00
dinsdag: 9:00
woensdag: 6:00
donderdag 5:45
vrijdag: 9:00
zaterdag: 4:15 of 3:15
zondag: geen wekker
dan 1ste wat ik doe is kleding aantrekken, dan shake drinken.
havermout klaar maken
wc, haar doen, tas inpakken.
havermout eten meestal met tv aan
dan eten klaarmaken voor de dag in tas stoppen en de deur uit.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postwow dat je daar zo op reageert, al zou ik er 10drinken tijdens mijn kwark maaltijd merk ik nog niks van en kan ik zo gaan pitten.
zelfde met caffeine pillen al neem ik er 3voor het slapen gaan is geen probleem.
heb je dit ook met crack, no explode en andere dingen?
Comment
-
Originally posted by gameface View PostIk gebruik helemaal niks buiten melatonine.. niet eens caffeine.
ik heb een x 2 blikjes energy drank rond een uurtje of 8/9 genomen.. ik viel pas in slaap toen me pa naar zn werk ging..Originally posted by IJsBlok View Postwow dat je daar zo op reageert, al zou ik er 10drinken tijdens mijn kwark maaltijd merk ik nog niks van en kan ik zo gaan pitten.
heb je dit ook met crack, no explode en andere dingen?Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by Janneke View PostGelukkig weten de kinderen inmiddels dat "Janneke eerst een broodje met pindakaas moet eten en dan kan helpen"."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by jordy View PostEn de werking van die melatonine... ik weet het niet. .
Bij de apotheek is de sterkere te verkrijgen, met 1%, 3% of 5%. Dat werkt meestal wel, zeker die zwaarste.
Maar dat is heel erg duur, rond de 20 euro voor een klein potje.
En ik weet niet zeker of je dat zonder recept kun krijgen."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostWat doe je voor werk, Janneke? Ik heb zitten "prakkezeren" maar ik kan het niet bedenken?
Voor mij is het alleen niet altijd makkelijk om mij aan mn voeding te houden, eet namelijk met de kinderen mee uit "pedagogisch oogpunt". Dus wordt er een keer patat gegeten, moet ik dat ook mee-eten.
Comment
-
Originally posted by marnop View PostValt me trouwens op dat er zoveel zijn die niet ff douchen, viespeuken......ik douche altijd voor ik ga werken of sporten.
Ik werk met dieren, en amper met mensen. Voel me viezer na het werken, dan na het slapen.
En 3x per dag douchen, vind mijn huid niet zo grappig. Die moet ik nu al blijven insmeren door de vorst :P
Comment
-
Originally posted by Janneke View PostIk werk met kinderen in een gezinsvervangend tehuis, dus er moet altijd iemand aanwezig zijn (ook in de nacht). Gelukkig kan ik daar wel slapen en slapen de kinderen vaak ook door.
Voor mij is het alleen niet altijd makkelijk om mij aan mn voeding te houden, eet namelijk met de kinderen mee uit "pedagogisch oogpunt". Dus wordt er een keer patat gegeten, moet ik dat ook mee-eten.
Aha! Ja, daar was ik zelf niet opgekomen. Mooi werk!"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
wakker worden aankleden, wassen, pissen, me aminomix maken met creatine dat opdrinken, verder aan kleden, pan op het vuur zetten met rijst, als dat klaar is me ochtend shake drinken, hond uitlaten en auto in en aant werk.
Leuke avatar Patries btwFace your demons...........
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: