Jouw ochtendrituelen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Genjuro View Post
    7 uur: wekker afzetten, per ongeluk ipv op snooze op turn off drukken
    7u30: wakker schrikken en op 10 minuten douchen en aankleden, geen tijd om tanden te poetsen, te eten of te scheren...
    7u40: richting trein vertrekken, al sprintend
    klinkt bekend
    Groeten

Comment

Originally posted by gameface View Post
      5 uur nachtrust. Is dat wel genoeg voor jouw? Voor mij iig niet.

Ik zit nu aan de melatonine... het helpt wel.. erg relaxt.
      nee, ik doe het het best op een uur of 7,8 slaap, hoor.
      Melatonine kan erg goed helpen, lichaamseigen stof waar jij misschien gewoon te weinig van aanmaakt en dat krijgt door zo'n pilletje gewoon hulp.
      Je gebruikt toevallig geen andere medicatie, ritalin of concerta ofzo?
      Want daar wordt het ook vaak bij gebruikt.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

poeh, wat staan veel mensen vroeg op! Dacht altijd dat ik de enige was waarbij de wekker zo vroeg gaat, maar de gedachte dat veel van jullie in hetzelfde schuitje zitten zal mij morgenochtend opgewekt doen opstaan

Mijn wekker gaat vaak om 6.00 uur, dan aankleden, krant halen, ontbijten en fietsje richting mijn werk.
        Of als ik slaap op mijn werk (jaja, zogenaamde slaapdiensten en jaja, daar wordt ik voor betaald!) sta ik op als de kids mij roepen of de wekker gaat om half 7. Gelukkig weten de kinderen inmiddels dat "Janneke eerst een broodje met pindakaas moet eten en dan kan helpen".

Comment

7:00 7:05 7:15 gaan mn wekkers. Snel brinta +shake naar binnen werken en kwart voor 8 op de fiets.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
            nee, ik doe het het best op een uur of 7,8 slaap, hoor.
            Melatonine kan erg goed helpen, lichaamseigen stof waar jij misschien gewoon te weinig van aanmaakt en dat krijgt door zo'n pilletje gewoon hulp.
            Je gebruikt toevallig geen andere medicatie, ritalin of concerta ofzo?
            Want daar wordt het ook vaak bij gebruikt.
            Ik gebruik helemaal niks buiten melatonine.. niet eens caffeine.

ik heb een x 2 blikjes energy drank rond een uurtje of 8/9 genomen.. ik viel pas in slaap toen me pa naar zn werk ging..

Comment

ik heb een x 2 blikjes energy drank rond een uurtje of 8/9 genomen.. ik viel pas in slaap toen me pa naar zn werk ging..
              wow dat je daar zo op reageert, al zou ik er 10drinken tijdens mijn kwark maaltijd merk ik nog niks van en kan ik zo gaan pitten.
              zelfde met caffeine pillen al neem ik er 3voor het slapen gaan is geen probleem.

had gewild dat ik daar zo op reageerde.
              heb je dit ook met crack, no explode en andere dingen?
              Calisthenics / Street workout

Comment

ok mijn ochtend ritueel:

verschild nogal wanneer de wekker gaat maar dit zijn de tijden meestal:
                maandag 5:00
                dinsdag: 9:00
                woensdag: 6:00
                donderdag 5:45
                vrijdag: 9:00
                zaterdag: 4:15 of 3:15
                zondag: geen wekker

dan 1ste wat ik doe is kleding aantrekken, dan shake drinken.
                havermout klaar maken
                wc, haar doen, tas inpakken.
                havermout eten meestal met tv aan
                dan eten klaarmaken voor de dag in tas stoppen en de deur uit.
                Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                  wow dat je daar zo op reageert, al zou ik er 10drinken tijdens mijn kwark maaltijd merk ik nog niks van en kan ik zo gaan pitten.
                  zelfde met caffeine pillen al neem ik er 3voor het slapen gaan is geen probleem.

Yepp ik reageer er heel heftig op.. dat komt omdat ik sowieso al gevoelig ben maar ik neem het ook haast nooit..

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post

Heb ik ook last van. 1 blikje red bull 's avonds en ik slaap heel de nacht niet. En de werking van die melatonine... ik weet het niet. Zal misschien persoonlijk liggen. In elk geval, heb zelf een potje staan en daar staat op het omschrijving dat je 1 pilletje moet nemen een halfuur voor het slapen. Nou, ben netjes begonnen met 1 en uiteindelijk maar gestopt bij 10. Merkte er niks van. Verder gebruik ik gaba voor het slapen. Dat doet z'n werk wel goed. Word heerlijk uitgerust wakker. Maar voor het in slapen komen zelf doet het helaas niks. Is juist voor tijdens de slaap.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Janneke View Post
                      Gelukkig weten de kinderen inmiddels dat "Janneke eerst een broodje met pindakaas moet eten en dan kan helpen".
                      Wat doe je voor werk, Janneke? Ik heb zitten "prakkezeren" maar ik kan het niet bedenken?
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by jordy View Post
                        En de werking van die melatonine... ik weet het niet. .
                        Dat ligt waarschijnlijk aan de dosering. In een drogist kun je het kopen met 0,1% ofzo, dat doet inderdaad zo goed als niets.
                        Bij de apotheek is de sterkere te verkrijgen, met 1%, 3% of 5%. Dat werkt meestal wel, zeker die zwaarste.
                        Maar dat is heel erg duur, rond de 20 euro voor een klein potje.
                        En ik weet niet zeker of je dat zonder recept kun krijgen.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                          Wat doe je voor werk, Janneke? Ik heb zitten "prakkezeren" maar ik kan het niet bedenken?
                          Ik werk met kinderen in een gezinsvervangend tehuis, dus er moet altijd iemand aanwezig zijn (ook in de nacht). Gelukkig kan ik daar wel slapen en slapen de kinderen vaak ook door.
                          Voor mij is het alleen niet altijd makkelijk om mij aan mn voeding te houden, eet namelijk met de kinderen mee uit "pedagogisch oogpunt". Dus wordt er een keer patat gegeten, moet ik dat ook mee-eten.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                            Valt me trouwens op dat er zoveel zijn die niet ff douchen, viespeuken......ik douche altijd voor ik ga werken of sporten.
                            Ik douche altijd na mijn werk.
                            Ik werk met dieren, en amper met mensen. Voel me viezer na het werken, dan na het slapen.
                            En 3x per dag douchen, vind mijn huid niet zo grappig. Die moet ik nu al blijven insmeren door de vorst :P

Comment

Originally posted by Janneke View Post
                              Ik werk met kinderen in een gezinsvervangend tehuis, dus er moet altijd iemand aanwezig zijn (ook in de nacht). Gelukkig kan ik daar wel slapen en slapen de kinderen vaak ook door.
                              Voor mij is het alleen niet altijd makkelijk om mij aan mn voeding te houden, eet namelijk met de kinderen mee uit "pedagogisch oogpunt". Dus wordt er een keer patat gegeten, moet ik dat ook mee-eten.

Aha! Ja, daar was ik zelf niet opgekomen. Mooi werk!

Comment

wakker worden aankleden, wassen, pissen, me aminomix maken met creatine dat opdrinken, verder aan kleden, pan op het vuur zetten met rijst, als dat klaar is me ochtend shake drinken, hond uitlaten en auto in en aant werk.

Leuke avatar Patries btw
                                Face your demons...........

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X