Hoe lang voor dit lichaam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ff serieus nu. Met een goed voedingsschema. Je kunt gerust whey eiwit shakes nemen. En natuurlijk een goede trainingsschema. Dan denk ik wel dat dit in 2 a 3 jaar te doen is. Dan natuurlijk wel jaren lang door blijven trainen om zo een fysiek te behouden.

Comment

op 0:45, die vleugels zijn ziek hoor:

YouTube - Cristiano Ronaldo joining Portugal National Team (EXCULSIVE NikeFootballPortugal) Part2/2

Comment

als ze taille 130cm was waren het impressive lats ja
        Groeten

Comment

hij is een momma's boy. een jankbek dus. not my type. oh ja, ben sinds kort gay. lekker hoor. hou wel van ruigen. zoals fally. ghehehehe
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Momma's boy tja...

wat mij betreft een van de hardere werkers van het hedendaagse voetbal

Comment

Originally posted by Race_monster View Post
              Ff serieus nu. Met een goed voedingsschema. Je kunt gerust whey eiwit shakes nemen. En natuurlijk een goede trainingsschema. Dan denk ik wel dat dit in 2 a 3 jaar te doen is. Dan natuurlijk wel jaren lang door blijven trainen om zo een fysiek te behouden.
              thanks hier heb ik wat aan.. al dat getrol wordt je toch niet goed van.
              2 a 3 jaartjes dus.. moet wel lukken toch
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                Heb je al zeeeeeeeeeeeeeeeeer gemakkelijk na klein jaartje trainen..
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                  Momma's boy tja...

wat mij betreft een van de hardere werkers van het hedendaagse voetbal
                  True, duidelijk dat deze man echt door training gemaakt is en met minder talent dan een Messi, Ronaldinho of Kaka toch op dat niveau komt.
                  Groeten

Comment

Hijz een watje

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                      Hijz een watje
                      want? Je kent hem geen eens man....

Comment

Allemaal leuk en aardig die grappen, maar hij is samen met Messi gewoon de beste voetballer van de wereld. Tuurlijk, hij heeft zo ze maniertjes, maar je moet wel gewoon respect hebben voor die gast. Je moet er gewoon keihard voor werken, hoeveel talent je ook hebt..

En hij heeft van nature minder talent dan messi, dat maakt het alleen maar nog respectabeler.

En over zijn fysiek: misschien heeft hij niet het fysiek waar echte BB'ers naar streven, maar ik denk dat hij een veel beter fysiek heeft dan menig persoon op dit forum..
                        Failure is your friend

Comment

een sporter van dit cabaliber kun je onmogelijk een watje noemen die gast leeft voor trainen en vergeet niet dat hij tegen de sterkste verdedigers wel gewoon overeind blijft qua fysiek dus hijs niet heel breed maar wel puur spier

Comment

Originally posted by Martardt View Post
                            hijs niet heel breed maar wel puur spier
                            Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                              Allemaal leuk en aardig die grappen, maar hij is samen met Messi gewoon de beste voetballer van de wereld. Tuurlijk, hij heeft zo ze maniertjes, maar je moet wel gewoon respect hebben voor die gast. Je moet er gewoon keihard voor werken, hoeveel talent je ook hebt..

En hij heeft van nature minder talent dan messi, dat maakt het alleen maar nog respectabeler.

En over zijn fysiek: misschien heeft hij niet het fysiek waar echte BB'ers naar streven, maar ik denk dat hij een veel beter fysiek heeft dan menig persoon op dit forum..
                              vind mesut ozil wel belangrijker voor het team maar ben het met je eens.. het is keihard werken.. Die 3e keeper van ajax kan er ook wel wat van (verhoeven)

Comment

Originally posted by kojak View Post
                                thanks hier heb ik wat aan.. al dat getrol wordt je toch niet goed van.
                                2 a 3 jaartjes dus.. moet wel lukken toch
                                jawel maar zou niet gelijk aan die eiwit poeders gaan. eerst gewoon met naturel voeding etc jwt anders kom je nooit over je grens en je wilt weten hoe ver je kan komen zonder anabolen

ja toch
                                Squat 5 x 147.5
                                Bench 5 x 122.5
                                Deadlift 5 x 180

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X