Originally posted by kriekjan
View Post
sociaal probleem
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Status: pakt het weer rustig aan op.
-
Originally posted by Ellie View PostDit baseer ik op het feit dat je het woord autist hier in de negatieve context wilt gebruiken, als scheldwoord dus. Dat is jammer, want autisme kan een groot voordeel zijn voor iemand. Veel mensen die zelf autisme hebben zijn zich hier goed van bewust, en proberen op een zinnige manier het beste van hun leven te maken. Bijvoorbeeld door hun sterke kanten te ontwikkelen en daarvan hun beroep te maken. Vaak zijn ze hier erg succesvol in.
als het allemaal zo geweldig is zou je het wel als een compliment opvatten
Comment
-
Originally posted by kriekjan View Postdat is jou gevoeligheid, ga maar terug lezen...
als het allemaal zo geweldig is zou je het wel als een compliment opvattenStatus: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Originally posted by Ellie View PostIk vat het meestal niet op als een compliment op het moment dat mensen er mee proberen te schelden. Dat zijn namelijk vaak mensen die zich niet verdiept hebben er in. Natuurlijk is niet alles aan autisme is geweldig, maar het zijn toch voornamelijk alle vooroordelen die mensen met autisme regelmatig tegenkomen. Schelden met ziekten of aandoeningen getuigt sowieso van weinig empathie.
dan is hij toch de gene die deze onzin voed en uitlokt?
Ik snap ook wel dat je je aangevallen voelt en dat was niet de bedoeling,
Comment
-
@Roel: Misschien heb jij dan ook baat bij gesprekstraining? Ik heb een aantal cursussen gevolgd waardoor ik me makkelijker heb leren uiten in (telefoon)gesprekken. Wie weet kan je dat helpen bij conflictsituaties zoals deze.
@Kriekjan: Ik voel me niet persoonlijk aangevallen, ik probeer wel aan te kaarten dat "autist" geen scheldwoord hoort te zijn.Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Originally posted by kriekjan View Postmaar leg mij maar eens uit waarom fitness-freak die een vorm van autisme heeft dan dit soort uitspraken doet?
dan is hij toch de gene die deze onzin voed en uitlokt?
Ik snap ook wel dat je je aangevallen voelt en dat was niet de bedoeling,
Wat Ellie zegt klopt als een bus, ik kan mijn autisme op een goede manier gebruiken, het ''ruim denken'' wat zeer kenmerkend is voor MCDD heb ik al genoeg kunnen toepassen en is mij altijd ten goede gekomen.
Helaas voor jou heb ik geen asperger en ligt mijn vorm daar ook niet dicht bij, als jij iedere reactie gaat associëren met asperger ben je wel erg eentonig nietwaar?
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View PostJou mensenkennis is niet al te best, waar voed ik jou om te trollen? Ik dacht dat jij daarmee begonnen was toch? ik maak het alleen af.
Wat Ellie zegt klopt als een bus, ik kan mijn autisme op een goede manier gebruiken, het ''ruim denken'' wat zeer kenmerkend is voor MCDD heb ik al genoeg kunnen toepassen en is mij altijd ten goede gekomen.
Helaas voor jou heb ik geen asperger en ligt mijn vorm daar ook niet dicht bij, als jij iedere reactie gaat associëren met asperger ben je wel erg eentonig nietwaar?
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View PostWat Ellie zegt klopt als een bus, ik kan mijn autisme op een goede manier gebruiken, het ''ruim denken'' wat zeer kenmerkend is voor MCDD heb ik al genoeg kunnen toepassen en is mij altijd ten goede gekomen.
Autisme kan zich trouwens op heel veel verschillende manieren uiten, zelfs binnen hetzelfde noemertje. Zo ligt mijn Asperger voornamelijk op het sensorische vlak: ik ben nogal snel overprikkeld door fel licht en geluid en mijn motoriek is nogal beroerd. Ik ken weer andere Aspergers die moeite hebben met lichaamstaal/houding en ook met verbale communicatie. Ook komt autisme voor bij mensen van alle leeftijden en opleidingen. Niemand valt dus echt onder hetzelfde kopje.Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View PostZijn mijn woorden, Maar waardoor ik dat tot uiting heb gebracht ligt toch echt bij jou.
Comment
-
Originally posted by kriekjan View Postals denkt zelf alles te kunnen zeggen, moet je niet gaan janken als een ander wat terug zegt.en dit heeft niks met autisme te maken, beetje jammer om je daar nu achter te verschuilen.
Wie begon er met autisme?
Verschuilen? Ik zeg wat er werkelijk aan de hand is maar meneer weet dat ik gelijk heb en kan daar niet tegen.
Comment
-
Originally posted by kriekjan View Postzo is het en niet andersOriginally posted by kriekjan View Posten dan nog janken ook, gewoon zieligOriginally posted by kriekjan View Postals je niet meer op het forum komt....weten wij hoe het is afgelopen hahaOriginally posted by kriekjan View Postwe vallen wel in de zelfde gewichtsklasse, is wel eerlijk, het is niet dat ze zullen zeggen dat je veel kleiner was..hahaOriginally posted by kriekjan View PostOriginally posted by kriekjan View Postlijk ik erop?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment