Hoe willen de dames graag worden versiert?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    my all time favorite...

Zaad depots!!

hahaha... en als je daar nu eens heeeeeeeeeeel schattig bij kijkt
    beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
      Maar wel orgineel zaad depots.
      Thanx. Kwam er op toen ik paar jaar terug ging nadenken over de toegevoegde waarde van een vrouw. Heb ze alleen nodig voor sex en de rest van het leven gaat prima zonder ze, als niet beter.

Comment

Rustig Falstyr jaag ze niet weg.

Comment

Thanx. Kwam er op toen ik paar jaar terug ging nadenken over de toegevoegde waarde van een vrouw. Heb ze alleen nodig voor sex en de rest van het leven gaat prima zonder ze, als niet beter.
          Goh ik wist niet daar je er zo over dacht. Bedankt voor deze zeer waardevolle informatie.
          beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Originally posted by Beeps View Post
            hahaha... en als je daar nu eens heeeeeeeeeeel schattig bij kijkt
            of zo hahaha

Comment

Eh, nou met een d om te beginnen :P En verder niet, ik houd er niet zo van als mannen een complete show gaan opvoeren om de aandacht te trekken. Ik word juist erg nieuwsgierig als iemand rustig is, een zinnig gesprek kan voeren en niet te bezopen is. Als ik "op jacht" ben stap ik eerder op dat soort mannen af.

Geur is ook heel belangrijk: ik knap af op overdreven deo/parfumluchtjes maar nog veel meer op oud zweet. Geur vertelt je soms ook wel iets over zijn gezondheid: rookt hij? (blegh!), eet hij gezond?, sport hij? (Hmm, vers sportzweet ) Ik vind mannen dus het lekkerst ruiken met een subtiel hintje deo, of fris naturel. Wat deo-geuren betreft: ik vind het prettig als de deo bij iemand natuurlijke geur past. Soms vloekt de combi deo-huidgeur nogal.

Verder is lichaamstaal heel belangrijk: zit iemand weggedoken als een bange kip dan loop ik er zeker voorbij. Ik vind het prettig als een man een rustige zelfverzekerdheid uitstraalt, opgefokte mannen stoten mij weer af. Ben over het algemeen wel zeer duidelijk in de communicatie: mijn huidige vriend heb ik gewoon ter plaatse gezoend en toen was het helemaal duidelijk.
              Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                of zo hahaha
                LOL...ik zou je nu te pletter zoenen !!!
                beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Om even met Herman Finkers te spreken: "Vrouwen zijn sterker dan mannen." *luid applaus in de zaal* "Zo kunnen vrouwen in hun eentje perfect ongelukkig zijn. Een man daarentegen heeft daar altijd weer een vrouw voor nodig."

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                    Om even met Herman Finkers te spreken: "Vrouwen zijn sterker dan mannen." *luid applaus in de zaal* "Zo kunnen vrouwen in hun eentje perfect ongelukkig zijn. Een man daarentegen heeft daar altijd weer een vrouw voor nodig."
                    Kijk dit is nivo!

Comment

Originally posted by Beeps View Post
                      LOL...ik zou je nu te pletter zoenen !!!
                      haha.. krijg je gelijk een bakkie koffie...met wat lekkers..

Comment

Wees origineel maar wees jezelf

Verzorgde, zelfverzekerde mannen met humor die kunnen dansen...bring it on
                        I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.

Comment

Hehe, dansen hoeft van mij niet zo. Als ik dans denken mensen dat ik een toeval heb :P Dus graag een kerel die absoluut niet kan dansen, of liever: eentje die goed kan headbangen en pitten.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                            Hehe, dansen hoeft van mij niet zo. Als ik dans denken mensen dat ik een toeval heb :P Dus graag een kerel die absoluut niet kan dansen, of liever: eentje die goed kan headbangen en pitten.
                            Ieder zijn ding

Comment

Nein Mann, ich will noch nicht gehen..Ich will noch ein bisschen tanzen

ben meer van de techno..hoe wil je communiceren met iemand die aan het headbangen is?!
                              I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.

Comment

Originally posted by ellie View Post
                                hehe, dansen hoeft van mij niet zo. Als ik dans denken mensen dat ik een toeval heb dus graag een kerel die absoluut niet kan dansen, of liever: Eentje die goed kan headbangen en pitten.
                                wall of death!!!

meteen een reden om iemand in de armen te springen rofl

headbangen is overigens een geweldige trapezius builder. loop echt dagen met spierpijn rond lol

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X