Originally posted by levensgenieter
View Post
Hoe willen de dames graag worden versiert?
Collapse
X
-
Originally posted by Ellie View PostEh, nou met een d om te beginnen :P En verder niet, ik houd er niet zo van als mannen een complete show gaan opvoeren om de aandacht te trekken. Ik word juist erg nieuwsgierig als iemand rustig is, een zinnig gesprek kan voeren en niet te bezopen is. Als ik "op jacht" ben stap ik eerder op dat soort mannen af.
Geur is ook heel belangrijk: ik knap af op overdreven deo/parfumluchtjes maar nog veel meer op oud zweet. Geur vertelt je soms ook wel iets over zijn gezondheid: rookt hij? (blegh!), eet hij gezond?, sport hij? (Hmm, vers sportzweet ) Ik vind mannen dus het lekkerst ruiken met een subtiel hintje deo, of fris naturel. Wat deo-geuren betreft: ik vind het prettig als de deo bij iemand natuurlijke geur past. Soms vloekt de combi deo-huidgeur nogal.
Verder is lichaamstaal heel belangrijk: zit iemand weggedoken als een bange kip dan loop ik er zeker voorbij. Ik vind het prettig als een man een rustige zelfverzekerdheid uitstraalt, opgefokte mannen stoten mij weer af. Ben over het algemeen wel zeer duidelijk in de communicatie: mijn huidige vriend heb ik gewoon ter plaatse gezoend en toen was het helemaal duidelijk.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
oogcontact--> fysieke klik---> dus ja mannen...als je er LEKKER uitziet, lekker ruikt (lees: geen overdadige cheap ass aftershave) en dan gewoon NORMAAL met me buurten
geen foute openingszinnen
of helemaal erg: je anders voordoen dan je bent
dat ziet er erg klungelig uit & je bent toch echt het leukste als je jezelf bent
dus ga je niet poeslief/netjes gedragen, ben gewoon ECHTE vent!!! daar val ik op!
Comment
-
Originally posted by Beeps View PostBriljant topic !!!
Versieren hoeft van mij niet met allerlei toeters en bellen of moeilijk gedoe. Als er een klik is en genoeg seksuele spanning ( of aantrekkingskracht )dan zijn een paar broeierige blikken meer dan genoeg om mijn interesse te wekken.
Een ontspannen gesprek, desnoods koetjes kalfjes, een beetje lachen...een goed gevoel...en dan neemt mijn lichaam het wel van me over.Squat 5 x 147.5
Bench 5 x 122.5
Deadlift 5 x 180
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostAls je naar een hardcore metal avond gaat kun je beter een levensverzekering afsluiten. Mensen die over elkaar heen springen, rond vliegende lede maten. Heb daar regelmatig iets gekneusd of gebroken. Begin van de avond heb je van die pubertjes die beetje in het luchtledige voor je neus staan te meppen. In een wall of death pik je ze uit de lucht en gooi je ze keihard op de grond. Naar mate de avond vordert verdwijnen die gastjes en komt de oude garde die elkaar gewoon hard op de bek meppen zoals het hoort hehe.
Laatste keer Hatebreed is me bijv zo erg tegengevallen, sfeer en beleving was geheel anders dan een aantal jaar geleden. Dan heb je het over posers in death/dark metal scene, erger me meer aan dat aanstelligere emo gedrag van de laatste paar jaar.Squat 5 x 147.5
Bench 5 x 122.5
Deadlift 5 x 180
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostWas jij die negerin vorige maand in Noordwijk? Dit aangezien jij ook gewoon op mannen afstapt.. Ik kom altijd zulk soort vrouwen als jou tegen, of komt dat gewoon door mij?
Wie weet ben jij wel heel benaderbaar in je houding. Als je gewoon een normale houding hebt tijdens het stappen en je ziet er ook nog eens leuk uit, tja... dan moet je niet verbaasd zijn dat vrouwtjes geïnteresseerd zijnStatus: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Originally posted by regenboog1986 View Postoogcontact--> fysieke klik---> dus ja mannen...als je er LEKKER uitziet, lekker ruikt (lees: geen overdadige cheap ass aftershave) en dan gewoon NORMAAL met me buurten
geen foute openingszinnen
of helemaal erg: je anders voordoen dan je bent
dat ziet er erg klungelig uit & je bent toch echt het leukste als je jezelf bent
dus ga je niet poeslief/netjes gedragen, ben gewoon ECHTE vent!!! daar val ik op!Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Hmpf wat een verwijfd gezeur. Het lijkt de Tina of de Breakout wel.
Zijn jullie nu echte testosteron-bonken? Je weet toch wel een beetje hoe het werkt?
Voordat iemand zijn mond open trekt, staat al lang vast of ik iemand wel/niet interessant vind. Als ik beleefd terug doe, zegt dat geen fuck over de interesse. Komop; net alsof je ineens zou vallen voor onzin praatjes. Dat zou behoorlijk sneu zijn (of het zegt iets over het type vrouwen/meisjes/sletjes wat je probeert te versieren).
En als zon kerel dan wil denken dat hij mij versiert heeft; prima. Dat kan me echt niet uitmaken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment