Hoe willen de dames graag worden versiert?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by levensgenieter View Post
    Oke.Heb ik een keer gedaan met een vriend van me.We hadden gezopen en en hop de kledingkast van zijn moeder in en lekker shoppen.Daarna nog make uppen en klaar.Daarna hebben we een vriend gebeld of die even langs kwam.Nou we hebben over de grond gerold van het lachen.Ik was net zo'n grof breed manwijfpot en die vriend net een heroinehoertje.Echt goud.
    en werkte het zo om meiden binnen te draaien...?

Comment

Originally posted by Bolder View Post
      en werkte het zo om meiden binnen te draaien...?
      Nee natuurlijk niet

Comment

Sindsdien is dit het standaard weekend outfit ! :-)

Comment

Originally posted by Ellie View Post
          Eh, nou met een d om te beginnen :P En verder niet, ik houd er niet zo van als mannen een complete show gaan opvoeren om de aandacht te trekken. Ik word juist erg nieuwsgierig als iemand rustig is, een zinnig gesprek kan voeren en niet te bezopen is. Als ik "op jacht" ben stap ik eerder op dat soort mannen af.

Geur is ook heel belangrijk: ik knap af op overdreven deo/parfumluchtjes maar nog veel meer op oud zweet. Geur vertelt je soms ook wel iets over zijn gezondheid: rookt hij? (blegh!), eet hij gezond?, sport hij? (Hmm, vers sportzweet ) Ik vind mannen dus het lekkerst ruiken met een subtiel hintje deo, of fris naturel. Wat deo-geuren betreft: ik vind het prettig als de deo bij iemand natuurlijke geur past. Soms vloekt de combi deo-huidgeur nogal.

Verder is lichaamstaal heel belangrijk: zit iemand weggedoken als een bange kip dan loop ik er zeker voorbij. Ik vind het prettig als een man een rustige zelfverzekerdheid uitstraalt, opgefokte mannen stoten mij weer af. Ben over het algemeen wel zeer duidelijk in de communicatie: mijn huidige vriend heb ik gewoon ter plaatse gezoend en toen was het helemaal duidelijk.
          Was jij die negerin vorige maand in Noordwijk? Dit aangezien jij ook gewoon op mannen afstapt.. Ik kom altijd zulk soort vrouwen als jou tegen, of komt dat gewoon door mij?
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

oogcontact--> fysieke klik---> dus ja mannen...als je er LEKKER uitziet, lekker ruikt (lees: geen overdadige cheap ass aftershave) en dan gewoon NORMAAL met me buurten
            geen foute openingszinnen
            of helemaal erg: je anders voordoen dan je bent
            dat ziet er erg klungelig uit & je bent toch echt het leukste als je jezelf bent
            dus ga je niet poeslief/netjes gedragen, ben gewoon ECHTE vent!!! daar val ik op!

Comment

1 van de ''wanhopige'' topics........ zijn er ook al 2 van,,,,,haha lachwekkend

Comment

Originally posted by regenboog1986 View Post
                ben gewoon ECHTE vent!!! daar val ik op!
                Een echte vent...die moet je dan eerst vinden tussen al die metromietjes van tegenwoordig

Comment

Originally posted by Beeps View Post
                  Briljant topic !!!

Versieren hoeft van mij niet met allerlei toeters en bellen of moeilijk gedoe. Als er een klik is en genoeg seksuele spanning ( of aantrekkingskracht )dan zijn een paar broeierige blikken meer dan genoeg om mijn interesse te wekken.
                  Een ontspannen gesprek, desnoods koetjes kalfjes, een beetje lachen...een goed gevoel...en dan neemt mijn lichaam het wel van me over.
                  Ga dan maar snel naar de keuken dan praat ik wel met je over die toeters van je.
                  Squat 5 x 147.5
                  Bench 5 x 122.5
                  Deadlift 5 x 180

Comment

Ik ben niet te versieren.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Als je naar een hardcore metal avond gaat kun je beter een levensverzekering afsluiten. Mensen die over elkaar heen springen, rond vliegende lede maten. Heb daar regelmatig iets gekneusd of gebroken. Begin van de avond heb je van die pubertjes die beetje in het luchtledige voor je neus staan te meppen. In een wall of death pik je ze uit de lucht en gooi je ze keihard op de grond. Naar mate de avond vordert verdwijnen die gastjes en komt de oude garde die elkaar gewoon hard op de bek meppen zoals het hoort hehe.
                      Ben dan benieuwd naar welke concerten jij de laatste tijd bent geweest. Moet zeggen dat ik ook niet tot die oude garde behoor maar wel regelmatig langs kom.
                      Laatste keer Hatebreed is me bijv zo erg tegengevallen, sfeer en beleving was geheel anders dan een aantal jaar geleden. Dan heb je het over posers in death/dark metal scene, erger me meer aan dat aanstelligere emo gedrag van de laatste paar jaar.
                      Squat 5 x 147.5
                      Bench 5 x 122.5
                      Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                        Was jij die negerin vorige maand in Noordwijk? Dit aangezien jij ook gewoon op mannen afstapt.. Ik kom altijd zulk soort vrouwen als jou tegen, of komt dat gewoon door mij?
                        Nee, maar ik ben wel een tikje exotisch voor de meesten. Krijg je als je rechts van de IJssel woont... "En ze sprak met een oosters accent...."

Wie weet ben jij wel heel benaderbaar in je houding. Als je gewoon een normale houding hebt tijdens het stappen en je ziet er ook nog eens leuk uit, tja... dan moet je niet verbaasd zijn dat vrouwtjes geïnteresseerd zijn
                        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by regenboog1986 View Post
                          oogcontact--> fysieke klik---> dus ja mannen...als je er LEKKER uitziet, lekker ruikt (lees: geen overdadige cheap ass aftershave) en dan gewoon NORMAAL met me buurten
                          geen foute openingszinnen
                          of helemaal erg: je anders voordoen dan je bent
                          dat ziet er erg klungelig uit & je bent toch echt het leukste als je jezelf bent
                          dus ga je niet poeslief/netjes gedragen, ben gewoon ECHTE vent!!! daar val ik op!
                          Kijk, nog een dame die een hekel heeft aan overdreven gedoe. Volgens mij proberen sommige mannen het gewoon te hard en slaan ze daarom de plank mis.
                          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

falstyr

wa'n mooie kerel
                            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Hmpf wat een verwijfd gezeur. Het lijkt de Tina of de Breakout wel.
                              Zijn jullie nu echte testosteron-bonken? Je weet toch wel een beetje hoe het werkt?

Voordat iemand zijn mond open trekt, staat al lang vast of ik iemand wel/niet interessant vind. Als ik beleefd terug doe, zegt dat geen fuck over de interesse. Komop; net alsof je ineens zou vallen voor onzin praatjes. Dat zou behoorlijk sneu zijn (of het zegt iets over het type vrouwen/meisjes/sletjes wat je probeert te versieren).

En als zon kerel dan wil denken dat hij mij versiert heeft; prima. Dat kan me echt niet uitmaken.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                                falstyr

wa'n mooie kerel
                                Aaahhhwwww, zie ik hier iets moois? Moet ik zijn nummer voor je vragen, of durf je het zelf?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X