Originally posted by onderhandelen
View Post
Onderhandelen's Feedback Topic
Collapse
X
-
Feeloader - YouTube
Vocals ed moet ik er nog bij verzinnen, tegen lijntje heb er nog niet in verwerkt. Ws ga ik ook andere drums gebruiken
Feeeeedbacccckkkkk▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostFeeloader - YouTube
Vocals ed moet ik er nog bij verzinnen, tegen lijntje heb er nog niet in verwerkt. Ws ga ik ook andere drums gebruiken
Feeeeedbacccckkkkkkeep the focus going!
Comment
-
Ja man was weer eens te enthousiast......alles wat ik tegenwoordig op de koptelefoon, dus snachts maak ga ik niet meer uppen tot ik t over de speaker heb gedaan.
Maar heb wel iets nieuws.....weinig commercieel aan, gaat om de drums en de flow.....synths ed gaat vervangen worden, komen vocals bij een basdrum ed.
Skelet staat zegmaar......Volgens mij grooved i de pan uit zonder kick moet je na gaan met kick ed
Preview cruel intentions - YouTube▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Heb op bovenstaande beelden toegevoegd. Grappe bijkomstigheid is dat je de muziek accepteert, alsof het voor elkaar geschreven is, althans........ Check zelf maar
Victoria's Secret's - YouTube▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Last edited by onderhandelen; 10-01-2012, 00:34.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Ola heb weer jullie feedback nodig......is niet echt commercieel eerder harde techno ofzo......Feedback graag.....klinkt het goed enzo? Volgens mij zijn de hihats iets te hard
High Heels - YouTube▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostOla heb weer jullie feedback nodig......is niet echt commercieel eerder harde techno ofzo......Feedback graag.....klinkt het goed enzo? Volgens mij zijn de hihats iets te hard
High Heels - YouTubeCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postopzich wel lekker alleen hij stopt opeens en na mijn smaak wat te langdradig het zelfde
Off-T: Ijsblok, heb jij al iets van dat "experiment" gehoord? Ik nog niks namelijk en Rogier geloof ik ook niet. Stel dat ze al vol zitten!
Half on/Half off topic: Onderhandelen, ik had nog een post (especially dedicated to you ) in het Dance topic, had je die nog gezien? O.a. een heerlijke classic gepost! Wou even verifiëren...Laissez Faire
Comment
-
opzich wel lekker alleen hij stopt opeens
Op mijn koptelefoon valt me niks echt op, ook die hihats niet
na mijn smaak wat te langdradig het zelfde
Best draaibaar man!
Half on/Half off topic: Onderhandelen, ik had nog een post (especially dedicated to you ) in het Dance topic, had je die nog gezien? O.a. een heerlijke classic gepost! Wou even verifiëren...
Dank jullie wel voor de feedback, kan ik wat mee.
Ondertussen ben ik wat commerciële muziek van nu aan het maken. Uber vet......met van die stops wat je nu veel hoort, zoals bij avici enzo super super lekkere akkoorden met die typische sound, gaat dus erg erg hard hier
Over een paar weken samenwerken aan een album heel ander soort muziek maar wel vet.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
terug komend op mn laatste zin over heel ander soort muziek, wordt van dit soort shizzle. Feedback is wederom heel erg welkom, hoe komt i bij jullie over ?
Is alles duidelijk hoorbaar ed ?
28 Apr. Inspired by Andrew Blakes movies - YouTube▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
@ OH "high heels"
Mist een opbouw en climax. Zelfs minimal heeft enige variatie, en dat moet nog wel even geïntegreerd worden."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Zekers, dank voor het luisteren en feedback.
Elke fatsoenlijke track heeft idd een begin wat opbouwt naar de break enzo.... een spanningsboog zegmaar.
Begin van het creëren doe ik in 2 of 4 maten, das vreselijk saai.....maar als je daar uren en de volgende dag nog naar kan luisteren, zit je redelijk goed, zoiets.
Vaak begin ik ergens mee en eindig ik met heel iets anders.
Met die track ben ik bijv. begonnen met Pop, lock en drop it vocalen. Dat zit er trouwens nog in
Huey - Pop, Lock & Drop It - YouTubeLast edited by onderhandelen; 21-02-2012, 00:01.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment