Onderhandelen's Feedback Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ff updatje......hebben vdaag hele dag in studio gezeten (volt9, mn broertje en k) pas om 23.30 thus. Dikke, dikke track gefixt...ja zelfs met vocalen, dus zangpartijen, errruug bruut. Super samenwerking, vullen elkaar goed aan, is lachen, gieren, brullen, 0 frustratie en topproduct fixen wat wil een mens nog meer
    ---------------------------------------------------------------------------
    Hey thnx boyz geeft mij goeie moed ga ze finishen

@ Gix fuuu dude zooo lekker concreet heerlijk, je kan zo aan de slag m8 zou er werk van maken. Hebt goed beeld en overzicht, das belangrijk

Wat bedoel je hiermee "Club experience"

Wa vind je hiervan?

Rave this mf out Testing testing....Teaser - YouTube
    Last edited by onderhandelen; 15-04-2012, 03:40.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

Kan even niet kijken gab, zit op mijn bb en ga zo naar het vliegveld. Zodra ik terugben ga ik even kijken. Verder weet ik altijd precies te benoemen wat ik kut of goed vind in tracks, en wat anders moet, maar ben zelf niet heel creatief vanaf nul. We gaan wel een keer samen terrassen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Probeer eens een langere mix te maken van rond de 2 minuten.. kleine stukjes zijn wel leuk maar hoe klinkt het bij een lange mix.. gaat hij dan ook andere dingen zeggen.. komt ernaar een zwaardere beat.. snellere sound etc.. ben erg benieuwd OH.. dit nummer deed mij ook denken aan thunderdome 1 t/m 10.. mijn smaak is dan ook hardcore.. deze track is zeker niet slecht text is wel goed.. kan je het nummer pessa pessa.. probeer eens zoiets succes bro.. ben benieuwd naar je volgende.. leuke hobby heb je haha zou het ook zo willen doen
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Onderhandelen, je delete de videos steeds na een dag of zo :P dan ben ik weer eens te laat haha.
          Maar "rave this mf out" kon ik wel luisteren en is wel geinig man, wist niet dat je de hardere kant op ging. Het scratchende geluid was wel te schokkerig omdat het zo af en aan ging, snap je? Iets vloeiender zou leuk zijn.
          Laissez Faire

Comment

Probeer eens een langere mix te maken van rond de 2 minuten..
            Langere versie kan ik nog niet uppen, kan ik wel uppen maar dan gaat youtube/ google zeiken, maw zijn complete liedjes.

mijn smaak is dan ook hardcore
            same here

leuke hobby heb je haha
            Leuk is het idd.

zou het ook zo willen doen
            pff nee man neemt te veel tijd in beslag enzo :S

Knal het idd. er vanaf omdat ik alleen wil weten of het do-able is zegmaar, dus niet te veel mn ding aan het doen ben.

Valt wel mee toch ? zo hard is dit niet....t is rave-ish zoals ze bij swedish house mafia zeggen, ghehe

Het scratchende geluid was wel te schokkerig omdat het zo af en aan ging, snap je? Iets vloeiender zou leuk zijn.
            i get it

Zodra ik terugben ga ik even kijken.
            k ben benieuwd
            We like it

Comment

OH.. wat is je bedoeling hier achter..je houd van hardcore en je maakt wat anders.. of wil je broer dj worden ofzo.. geef mij maar een goed hardcore mix of setje.. waarom probeer je dat niet een keer.. ben wel benieuwd wat je dan ten horen brengt

Comment

Wij waren ooit dj's toen de early rave in was jaren '90. Op mn 18e een piek in boekingen gehad....Bij ID&T gedraaid ed, Hellraiser en Dance 2 Eden stond toen in de planning, is gecanceld omdat zij er mee stopten. Kreeg toen advies om plaatjes uit te brengen wil men je nextime boeken.

En toen kakte de hardcore in zegmaar :P

Bedoeling is vrij simpel gaan plaatjes uitbrengen in verschillende stijlen met of zonder een al bestaande platenmaatschappij.

Liever natuurlijk met een al bestaande platenmaatschappij daar niet van
                We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                  Wij waren ooit dj's toen de early rave in was jaren '90. Op mn 18e een piek in boekingen gehad....Bij ID&T gedraaid ed, Hellraiser en Dance 2 Eden stond toen in de planning, is gecanceld omdat zij er mee stopten. Kreeg toen advies om plaatjes uit te brengen wil men je nextime boeken.

En toen kakte de hardcore in zegmaar :P

Bedoeling is vrij simpel gaan plaatjes uitbrengen in verschillende stijlen met of zonder een al bestaande platenmaatschappij.

Liever natuurlijk met een al bestaande platenmaatschappij daar niet van
                  Meen je niet.. cool hoor toch wel jaloers.. hardcore is weer helemaal in.. je kan het op nieuw proberen.. zou wel erg cool zijn.. hellraiser mooie feesten ik vond digitaal overdose echt super hard ook van hellraiser.. ooit geweest in sporthallen zuid..

Comment

Meen je niet
                    sterker gesteld hebben aan wedstrijden mee gedaan ook onder buurthuizen das op lokale zenders uitgezonden (altijd 1e of 2e geëindigd ). Buurman herkende ons, buurman was dj DNA (van de urban dance squad) zo dus in het muziek maken gerold.

cool hoor toch wel jaloers

hardcore is weer helemaal in
                    zag het idd. early rave komt trug Dance 2 eden is ook weer bezig .

Zal es de fotos van destijds ff opzoeken. Heb gelukkig ook de uitzendingen bewaard (heb een bewaarzucht) moet ze es x digitaliseren is vhs haha lekker oldskool :P
                    We like it

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                      sterker gesteld hebben aan wedstrijden mee gedaan ook onder buurthuizen das op lokale zenders uitgezonden (altijd 1e of 2e geëindigd ). Buurman herkende ons, buurman was dj DNA (van de urban dance squad) zo dus in het muziek maken gerold.

zag het idd. early rave komt trug Dance 2 eden is ook weer bezig .

Zal es de fotos van destijds ff opzoeken. Heb gelukkig ook de uitzendingen bewaard (heb een bewaarzucht) moet ze es x digitaliseren is vhs haha lekker oldskool :P
                      Nice man.. dj dna.. woonde ik vroeger maar naast z,n bekende dj.. misschien kan je weer contact met hem op nemen.. zou wel ff leuk vinden als je nog wat ouwe setjes van vroeger hier ff op gooi.. hou niet zo van oldskool hou echt van het hardere geen terror hoor maar ben wel benieuwd hoe je vroeger draaide.. zou wel kicke zijn een comeback te maken.. dan wil ik wel met je mee mcen en hakke op het podium en iedereen mee nemen om mij na te doen.. heb met mout of madnes op podium gestaan en gehakt kreeg toen iedereen mee vet kicke spreek je later bro

Comment

• Haha prachtig....eerst ff wat gaan releasen daarna kunnen wij kijken hoe t balletje gaat rollen. Je wordt igg serieuzer genomen als je muziek uitbrengt.

Hier een stukje van mn broertje......ik draai harder, audio en vid. is wel fuckt up met webcam opgenomen :S, jaren geleden.

Dj Exhale - YouTube
                        We like it

Comment

• No new style lekker nummertje he.. en nog ouderwets op de draai tafel dat mis ik wel op een feest het echte werk.. dat klonk goed man.. kreeg kippenvel dat zegt genoeg.. nummer vaak gehoord maar vond heerlijk om hem weer ff te horen haha.. nu alweer zin in een feestje.. dan moeten jullie snel weer muziek gaan maken.. hoop dat er nog wat achter weg komt voor jullie.. dit waren wel echt altijd de lekkere nummers om destijds los te gaan

Comment

• OH.. wanneer update je weer.. ben benieuwd naar de volgende track..

Comment

• Heb veel tracks liggen....wat wil je horen commerciële shizzle waar je van je stoel valt, dat je denk uh komt dat van hun of t hardere werk ?

Ff zonder gekheid nog heel even dan komt alle vette shizzle eraan clips waar je u tegen zegt, filmpjes dat wij aan t werk zijn, filmpjes van ruim 10 jr geleden en fotos uit onze draai tijd.

Hebben in die tijd trouwens ook met mc mouth of madness en hun clan gedraait in Tivolli. Hebben toen de boel op stelten gezet, beetje Ruffneck lopen fucken enzo. was erg lachen.

Zal ff kijken wat ik hier heb liggen. Ben zo. pas weer thuis.

Kleine update:
                              As za weer met mister volt 9 en mn broertje in de studio dan hebben wij 2 tracks af.

Al laten zien wie mister volt9 is ? nee he! Tracks die wij maken wordt onder een andere naam uitgebracht.

Volt9 :: Beatport
                              Last edited by onderhandelen; 20-04-2012, 04:45.
                              We like it

Comment

• ff voor Gix. daar zou die nog zn mening over geven

Rave this mf out Testing testing....Teaser - YouTube
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X