Baby, bring it on, ik luister mee.
Onderhandelen's Feedback Topic
Collapse
X
-
Filmpje van gimme some 2 dance 2 is wel goed in elkaar gezet, alleen de beelden duren te lang. Korte flitsen van de licht/laser shows komen beter uit denk ik.
Een track die nu veel in het uitgaan wordt gedraait zal het bij het publiek beter doen, maar als het puur voor je hobby is maakt muziek keuze niet uit, als jij je ding maar kan doen.
Comment
-
Originally posted by Swekie View PostEen track die nu veel in het uitgaan wordt gedraait zal het bij het publiek beter doen,
Originally posted by Swekie View Postmaar als het puur voor je hobby is maakt muziek keuze niet uit, als jij je ding maar kan doen.
Als ik mn eigen ding ga doen dan pffffff haha......is het niet meer te volgen.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Technische commentaar, das heel belangrijk wat je daar typt Yawa
Heb m net zitten luisteren over de speakers, U right is een terrible mix (te schel ipv boucny). Heb dat snachts gedaan dan kunnen de monitoren niet aan, koptelefoon is fakking bedrieglijk. Soms kan het niet anders, heb niet de luxe van een geïsoleerde kamer, helaas. Moet rekening houden met de buren
Gebruik op dit moment Ableton, ga binnenkort switchen naar Logic.
Onderstaande is op de monitoren gedaan, klinkt toch iets lekkerder .......Alle comment is weer welkom
http://www.youtube.com/watch?v=mgmM8vtnuK0Last edited by onderhandelen; 22-11-2011, 10:26.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Oh oke, wel van Logic gehoord, zelf wat met FL studio gerommeld een jaar of twee geleden :P
Bovenstaande is bedoeld als een soort minimal toch? Best wel nice, vooral omdat dat sirene-achtige geluidje rond 1:30 dit keer niet vervelend hoog/schril was. Melodie was prima, vocals er tussen door waren niet over de top (wat al snel het geval kan zijn) en voegden echt wat toe. Ik volg dit topic wel, ben benieuwd hoe je vordert.Laissez Faire
Comment
-
Logic is wel grappig, vooral omdat je eea over meerdere schermen kan plakken en wat ik vooral belangrijk vind is een tijdbalk. Dat mis ik Ableton.
Weet niet of het minimal is, dat mag jij eraan plakken :P
Fruityloops schijnt tegenwoordig erg goed te zijn, ga een demo een deze dagen zkr proberen. Reason schijnt ook erg vet te zijn.
Ben je trouwens gestopt met muziek maken ofwa ?
Ik volg dit topic wel, ben benieuwd hoe je vordert.
Als ik nieuwe shizzle heb post ik da wel.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostBen je trouwens gestopt met muziek maken ofwa ?
Alweer 2 jaar geleden inderdaad :P
Originally posted by onderhandelen View PostAls ik nieuwe shizzle heb post ik da wel.Laissez Faire
Comment
-
@ Yawa....gebruikt mooie tunes dude.....jammer dat je even gestopt bent, muzikaliteit heb je igg. Zelfde had ik ook 3 jr niets gedaan tot nu weer.
@ Swekie.....dat zijn leuke (maar niet boeiende) tracks, luistert lekker weg idd. Wat vind je er lekker/ leuk aan ? ben benieuwd wat je antwoord zal zijn, kan het denk ik raden.
Zijn nu met een trance track bezig, dit gaat ziek worden, super goed ga m straks ff op de monitoren doen.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Post@ Swekie.....dat zijn leuke (maar niet boeiende) tracks, luistert lekker weg idd. Wat vind je er lekker/ leuk aan ? ben benieuwd wat je antwoord zal zijn, kan het denk ik raden.
En wat zou je raden dan ?
Comment
-
Dat aanspreken is gedeeltelijk subjectief, zie comment hieronder. Maar goeie voorbeelden Swek
Dat het lekker in het gehoor ligt. Hiermee bedoel ik dat je gewoon muziek kan maken, daarna je je sound moet opvijzelen........vergelijk het als muziek op roids zegmaar.
Wat je hoort is eigenlijk dus een stukje techniek, luistert dus lekker weg. Is eigenlijk iets waar Yawa het over heeft, frequenties die de mens als prettig ervaart of niet, daarom vond ik zijn eerdere comment op maat gesneden.
De tracks die je opnoemt zijn erg goed voorbeeld van, respect voor de mastering engineers.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Oke, the ministry promo klinkt een stuk beter dan gimme some 2 dance 2.
Afwerking van nummers is inderdaad een van de belangrijkste dingen, je kan een deuntje in je hoofd hebben en dit in muziek omzetten maar je moet het een bepaalde feeling meegeven.
Comment
-
Originally posted by Swekie View PostOke, the ministry promo klinkt een stuk beter dan gimme some 2 dance 2.
The ministry is gedaan op monitoren en gimme some 2 dance 2 in de nacht op de koptelefoon.
Op de koptelefoon klinkt gms2d2 bij mij heel erg vet en warm. Zo zie je maar weer koptelefoon mixxen is een NO GO.
Danks voor je feedback Ga nu ff dat trance ding afmaken▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment