excuses aan de marokaanse gemeenschap

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by phormicola View Post
    Hier een linkse rakker (die zichzelf afbeuld) en je post slaat echt helemaal nergens op

Er is een groot verschil tussen vrijheid van meningsuiting en discrimeren in het openbaar. Wat je in je eigen woonkamer zegt moet je lekker zelf weten en vooral ook doen. Helaas zijn er in de echte wereld mensen waar je rekening mee dient te houden.
    Dat er een hoop buitenlanders zijn die Nederlanders 'kankerhollander' noemen doet daar niets aan af. Hun fout bezig, dus jij ook? Get some standards.

Ik merk hier overigens nooit wat van. Woon in de meest multi-culti wijk van Den Haag en er gebeurd hier geen flikker. Iedereen gaat prima met elkaar om. Zo kan het ook.

probleem is dat ik bodynet een beetje als woonkamer beschouw. dit staat ook in mn verklaring. ik zie bodynet niet als een politiek uithangbord, maar iets als waar we onderling alles delen, tot frustraties toe.
    maarre.... er gebeurd hier geen flikker..... nu zit je ook te discrimineren :P

even serieus: die post was echt grof. niet standaard. toen de agent het oplas moest ik gewoon lachen van schaamte. ik heb een bedrijf, ik kom regelmatig met marokkanen daar in aanraking en ik zou echt niet hopen dat ze wisten van mij dat ik zon post had gedaan. ik zou het niet uit kunnen leggen. ik heb wel zo mn ideeen maar geloof me maar. die post (verwijderd op laste van justitie) is niet om trots op te zijn.
    voor de rest waardeer ik alle steun ten zeerste. en ja, het is echt gebeurd dat ik op t buro een standaard nette familie marokkaan voor me zag die het las en er niet blij van werd. dus mening geven oke, maar ik heb gegeneraliseerd en grof. niet netjes, siert me niet en is onder mn niveau. dit naast mn mening verder die ik over bep. zaken heb. laten we politie en marokkaanse gemeenschap in dit topic niet verder afzeiken. we wachten af wat er gebeurd en ik laat het weten.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Hier een linkse rakker (die zichzelf afbeuld) en je post slaat echt helemaal nergens op

Er is een groot verschil tussen vrijheid van meningsuiting en discrimeren in het openbaar. Wat je in je eigen woonkamer zegt moet je lekker zelf weten en vooral ook doen. Helaas zijn er in de echte wereld mensen waar je rekening mee dient te houden.
      Dat er een hoop buitenlanders zijn die Nederlanders 'kankerhollander' noemen doet daar niets aan af. Hun fout bezig, dus jij ook? Get some standards.

Ik merk hier overigens nooit wat van. Woon in de meest multi-culti wijk van Den Haag en er gebeurd hier geen flikker. Iedereen gaat prima met elkaar om. Zo kan het ook.
      Ik woon ook in den haag in een wijk waar meer buitenlanders als Nederlanders wonen. Ik ondervind echter absoluut geen last hiervan. Het is er eigenlijk het hele jaar super rustig.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Toch weer ronduit triest dat het zover moet komen.
        Een meldpunt wat post op internet serieus neemt? In wat voor tere zieltjes maatschappij leven we? Komop zeg. Internet klik je makkelijk weg, rechts bovenin zit zon prachtig rood kruisje. En dan wordt 1 post dusdanig serieus genomen dat het uit de hand loopt? Ronduit zielig.
        En dan is het ook nog weer van die hypocriete doelgroep die altijd en eeuwig vol zit met zelfmedelijden? Ik lees nooit soortgelijke situaties over andere minderheden. Dat zegt iets over deze minderheid, niet over hoe andere minderheden behandeld worden

Comment

Originally posted by dynobet View Post
          Ik woon ook in den haag in een wijk waar meer buitenlanders als Nederlanders wonen. Ik ondervind echter absoluut geen last hiervan. Het is er eigenlijk het hele jaar super rustig.
          Dat je niet moet schijten waar je eet, wil niet zeggen dat ze nergens schijten.

Comment

Hmmm ik zag laatst wat op internet wat ik erg aanstootgevend vond...even opzoeken en de politie bellen!
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Wrom lullen mensen over links terwijl er allang geen links meer is ? Rechts harrys. Weet niet in welke droomwereld jullie nog leven maar irl voert rechts de boventoon en ja dat staat voor hard en straffen.

Is er een marokaanse gemeenschap op bodynet ? heb ik wat gemist ofzo ?

OT...fucktup Bruce fuuuu....hoezo een procces ? je zit toch niet vast of ben je via de gevangenis berichtjes aan typen ?

Wat probeer je met een verontschuldigingstopic te bereiken als ik vragen mag ?
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                We like it
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Ik maak een niet-serieuze post (zie de :P) over de sportschool als al dan niet rechtse hobby en jij hebt het over vrijheid v meningsuiting en discrimineren haha. Aangezien ik het nergens in mijn post over buitenlanders heb neem ik maar aan dat je op de verkeerde post hebt gereageerd.

Met politieke stromingen die niks uitvoeren doelde ik vooral op krakers die lekker in andermans huis gaan wonen en de boel vaak half slopen (zie bijvoorbeeld de Pownews uitzendingen over dat gekraakte Shell pand)

Overigens leuk dat je in een goed functionerende multi-culti wijk woont, ik kom zelf vaak in de Pijp in Amsterdam en daar is het ook niet ongelofelijk onveilig of zo.
                  Laissez Faire

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Het hoeft niet eens een forumlid te zijn. Volgens mij kan iedereen berichten in het forum lezen, daarvoor hoef je niet in te loggen.
                    Dat is zo. Maar ik denk dat de kans toch kleiner is dat iemand hier spontaan zit rond te neuzen, op die post van Bruce stuit en onmiddellijk de politie inschakelt.
                    Ik denk dat het zeer zeker een lid van hier is. Een mierenneukerig, kleinzielig Calimerootje die Bruce wil pakken op dit. En scherp in de gaten houdt of er niet meer zijn die zoiets neerzetten.
                    Ik wens hem veel geluk erbij. De hond.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Yawa77 View Post
                      Goed om te merken dat er weinig linkse multi-culti aanhangers zijn op bodynet (oordelend op basis van dit topic).
                      Is de sportschool hierdoor een rechtse hobby? Het is in ieder geval wel een vereiste dat je niet vies bent van hard werken :P sommige politieke stromingen hebben daar iets minder mee...

OT, volwassen besluit om je excuses aan te bieden!
                      Ik ben anders behoorlijk links. Maar om nou te zeggen dat ik vies ben van hard werken? Beetje rare vergelijking kerel.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Ik ben anders behoorlijk links. Maar om nou te zeggen dat ik vies ben van hard werken? Beetje rare vergelijking kerel.
                        Ik zei ook nergens dat alle linkse mensen niet hard werken, of wel? Lees mijn andere comment maar, want die phormicola snapte ook niet dat ik het over krakers, anti-globalisten, occupiers etc. had.
                        Laissez Faire

Comment

Ik zei ook nergens dat alle linkse mensen niet hard werken, of wel? Lees mijn andere comment maar, want die phormicola snapte ook niet dat ik het over krakers, anti-globalisten, occupiers etc. had.
                          Ik heb zelf ook weinig met krakers ed. Maar om nou meteen te zeggen dat de sportschool per definitie een rechte hobby is vind ik gewoon een vreemde opmerking. Zijn rechtse mensen misschien ijdeler dan linkse? Wie weet?

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Ik heb zelf ook weinig met krakers ed. Maar om nou meteen te zeggen dat de sportschool per definitie een rechte hobby is vind ik gewoon een vreemde opmerking. Zijn rechtse mensen misschien ijdeler dan linkse? Wie weet?
                            Ja ik zette toch ook een vraagteken achter die conclusie :P Maar ik weet bijna zeker dat de rechtsere partijen oververtegenwoordigd zijn in de sportschool. Onderzoek heeft ook uitgewezen dat liberalen gemiddeld mooier en succesvoller zijn haha Misschien heeft ijdelheid daar wat mee te maken...
                            Laissez Faire

Comment

Ik ken anders zat mooie linkse mensen hahaha. Zeker mooi van binnen. Anyway, ik wil het topic niet verder vervuilen met politieke idealen. Ik vind het nog steeds enorm klasse van Bruce om zo karakter te tonen. Dat is wat voorop staat in dit topic.
                              Overigens toffe avatar Yawa!

Comment

Ja ik zette toch ook een vraagteken achter die conclusie :P Maar ik weet bijna zeker dat de rechtsere partijen oververtegenwoordigd zijn in de sportschool. Onderzoek heeft ook uitgewezen dat liberalen gemiddeld mooier en succesvoller zijn haha Misschien heeft ijdelheid daar wat mee te maken...
                                Jij bedoeld de linkse partijen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X