Originally posted by Toph
View Post
Benen scheren
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View Postrofl. Zou wat zijn inderdaad. Maar die gasten scheren alleen hun benen en armen en soms hun hoofd ivm wind weerstand e.d. De anus valt daar niet onder. Hun borst en rug ook niet.
leuterpraat is dat , zullen dan wel geen pro wielrenners zijn maar allicht enkele oude knarren die fietsen .
Comment
-
Originally posted by belbroek View PostIs bullshit het haar heeft daar helemaal niets te zoeken tussen de billspleet en moet je verwijderen . Vraag dit maar eens aan elke wielrenner ook daar staat geen millimeter haar tussen .
Comment
-
Originally posted by belbroek View Postleuterpraat is dat , zullen dan wel geen pro wielrenners zijn maar allicht enkele oude knarren die fietsen .
De enige met leuterpraat en onzin dusver ben jij broekie
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostBehalve dat ze ook wedstrijden doen. En de vader is inderdaad een oude knar die gewoon mee fietst.
De enige met leuterpraat en onzin dusver ben jij broekie
Waarom scheer je je bilspleet niet eens ? Dan pas kan je echt oordelen . bedanken mag je me achteraf , vroeger was het not done om rondom de penis behuizing te scheren of de oksels als man zijnde en nu doet iedereen het , alleen het scheren van de bilspleet staat achter bij de meeste mannen maar ook dit is een kwestie van tijd net toen het geval was van het scheren rondom de penis behuizing .
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View PostAls het er niks te zoeken heeft waarom groeit het er van nature dan?
Wat wel een grappige vergelijking is; als een bebaarde man en vette smoel heeft van het eten en deze veegt dit met een servet door zn baard zou er dan meer blijven hangen dan bij een geschoren smoel?
ff nog een Wiki;
Functie van schaamhaar
De voorouders van de huidige mens, homo ergaster en/of homo erectus, waren door hun evolutionaire oorsprong als aapachtig wezen, van top tot teen behaard. In de evolutie verloor de mens echter het merendeel van de lichaamsbeharing. De vraag blijft dan, waarom is het schaamhaar niet verdwenen? Het antwoord kan samenhangen met de geur. Deze speelt een belangrijke rol bij seksuele aantrekking tussen mensen, net zoals bij diverse dieren. Vandaag de dag reageren mensen daar volledig onbewust op via hun vomeronasaal reukorgaan, dit is een piepklein en oeroud extra reukorgaan. De haren onder de oksels, tussen de billen en rond de geslachtsdelen kunnen geuren vasthouden en verspreiden. Een andere reden is dat schaamhaar een aanwijzing voor seksuele rijpheid is.Ssssmoking
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostGewoon opeten als niemand kijkt.
Originally posted by Robbie1970 View PostJezus wat een analyse zeg, ik denk niks als ik dat doe, ik schijt en zeik wanneer het moet, snot loopt er gewoon uit en als je toevallig aan het eten bent?So be it, dat hoort bij het mens zijn......overigens mijn stront klonetrt vast in me reethaar, nou zou je denken dat is geen probleem, maar als je dan die verstrengeling krijgt en je moet kakken, word alles tegengehouden en komt die drol er gewoon niet uit, en komt ie wel dan gaat ie alle kanten op in 4 delen ofzo.
Moeilijk mens ben je weet je dat?
Dus jij hebt dan sproeipoep?
Originally posted by Toph View PostIk zie het al voor me: "het Bertus, scheer jij je anus?"
Originally posted by kojak View PostAch die bilspleten zitten toch al aan elkaar vastgeplakt
Originally posted by Falstyr View PostVage moslims. Die hebben een fles water bij de wc's op het werk en gaan met hun eigen natte hand in hun reet graaien na het schijten. Daarom staan ze na een toilet bezoek ook een halfuur aan de wasbak om hun handen te wassen.
Originally posted by Toph View PostGewoon niet van dat goedkope wc-papier kopen dat afscheurt en achterblijft in je anus
Dit topic doet me denken aan Theo Maassen: "het is geen afvegen, maar uitsmeren".
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostIs dat met die Mars reep?
Hans Teeuwen - Naakt thuis en Waterbuffel - Dat Dan Weer Wel - YouTube
Het Mars gedeelte begint bij 3:10I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by belbroek View PostWaarom scheer je je bilspleet niet eens ? Dan pas kan je echt oordelen . bedanken mag je me achteraf , vroeger was het not done om rondom de penis behuizing te scheren of de oksels als man zijnde en nu doet iedereen het , alleen het scheren van de bilspleet staat achter bij de meeste mannen maar ook dit is een kwestie van tijd net toen het geval was van het scheren rondom de penis behuizing .Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostJa maar dat is dus wel vies he? Iedereen weet toch dat vrouwen alleen bloemetjes poepen? Maar mannen... tjah.... dat is toch heel wat anders
Dus jij hebt dan sproeipoep?
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostNeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Dat ga ik nu steeds voor me zien als ik jou weer zie!
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
10 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment