Los van het feit of je het nu scheert of niet is het echt wel veel hygiënischer om geen haar te hebben dan wel op dergelijk plekken...
Benen scheren
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostJa. Inclusief 2 van haar koters. Geweldige vrouw is het.
Whaha wat een topic ook"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by belbroek View Postyeah right op het einde van de rit draagt de vrouw de broek hoor . Want je staat voor de keuze geen wip tot zolang de achterhoede glad is en ik kan je verzekeren dat in no time 90% van de mannen hun bilspleet aan het scheren is na enkele dagen. Al mijn vrienden zijn ook een beetje onder druk gezet door hun vriendin om hun bilspleet te scheren maar nu het gedaan te hebben willen ze niet meer anders en raden ze het iedereen aan."Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger
Comment
-
Originally posted by Deeveehaa View PostTroll, troll, troll..........
tsja jullie vinden het dus niet duidelijk niet erg om jullie vriendin te nemen terwijl er lange haren uit haar achterhoede groeien .Mijn vriendinen waren altijd van het principe als ik op deze plekken kaal ben dan jij ook , ik vind dit maar normaal ook , tijd zal het wel zeggen moest ik 5 jaar geleden zeggen wie scheert er hier zijn penis behuizing lachte iedereen mij uit hahaahah en kijk nu lol iedereen doet het .
Comment
-
Weet niet met wat voor vrouwen jij om gaat, maar hier in Nederland zijn vrouwen in zijn algemeenheid redelijk onbehaard op hun reet. Het zijn geen lelijke manwijven zoals in belgie. Misschien is dat het probleem wel. Onze vrouwen zijn normaal en aantrekkelijk dus hoeven niet zo onnodig moeilijk te doen hehe.
Comment
-
Originally posted by belbroek View Posttsja jullie vinden het dus niet duidelijk niet erg om jullie vriendin te nemen terwijl er lange haren uit haar achterhoede groeien .Mijn vriendinen waren altijd van het principe als ik op deze plekken kaal ben dan jij ook , ik vind dit maar normaal ook , tijd zal het wel zeggen moest ik 5 jaar geleden zeggen wie scheert er hier zijn penis behuizing lachte iedereen mij uit hahaahah en kijk nu lol iedereen doet het .
ik bedoel laten we dan ook allemaal een tampon gebruiken(waarvoor? geen focking idee) of een jurk dragen...
verwijving noemen we dat!
i keed i keed
it's just a joke brahThere are no shortcuts to any place worth going.
Comment
-
Originally posted by belbroek View Postmijn vriendinen waren altijd van het principe als ik op deze plekken kaal ben dan jij dat ook.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostMillimeter je haren (op je hoofd) en herriner ze eens aan dat principe. garandeerd succes
Comment
-
Originally posted by belbroek View Postyeah right op het einde van de rit draagt de vrouw de broek hoor . Want je staat voor de keuze geen wip tot zolang de achterhoede glad is en ik kan je verzekeren dat in no time 90% van de mannen hun bilspleet aan het scheren is na enkele dagen. Al mijn vrienden zijn ook een beetje onder druk gezet door hun vriendin om hun bilspleet te scheren maar nu het gedaan te hebben willen ze niet meer anders en raden ze het iedereen aan.
Een echte man scheert geen borst- of beenhaar. Een man moet robuust blijven dat is het kenmerk van een vent. Ik laat altijd een baardje van 4 a 5 dagen lang. scheer heel zelden mijn gezicht. Alleen de schaamstreek en oksels trim ik vanwege hygiënische redenen.
Comment
-
-
Originally posted by BarBrother View PostSup bn..
ik wil dat haar op mijn benen weg hebben (inb4hommo)
hoe kan ik dat het beste doen?
Iemand ervaring ofzo?
nog een optie: google eens op Gillet(the best a man can have)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
10 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment