Benen scheren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Los van het feit of je het nu scheert of niet is het echt wel veel hygiënischer om geen haar te hebben dan wel op dergelijk plekken...

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Ja. Inclusief 2 van haar koters. Geweldige vrouw is het.
      Pas maar op, drek wil ze nog dat je je reet gaat scheren. Je hebt iig zat advies over het hoe en wat nu :')

Whaha wat een topic ook
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Originally posted by belbroek View Post
        yeah right op het einde van de rit draagt de vrouw de broek hoor . Want je staat voor de keuze geen wip tot zolang de achterhoede glad is en ik kan je verzekeren dat in no time 90% van de mannen hun bilspleet aan het scheren is na enkele dagen. Al mijn vrienden zijn ook een beetje onder druk gezet door hun vriendin om hun bilspleet te scheren maar nu het gedaan te hebben willen ze niet meer anders en raden ze het iedereen aan.
        Troll, troll, troll..........
        "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

• Originally posted by Deeveehaa View Post
          Troll, troll, troll..........

tsja jullie vinden het dus niet duidelijk niet erg om jullie vriendin te nemen terwijl er lange haren uit haar achterhoede groeien .Mijn vriendinen waren altijd van het principe als ik op deze plekken kaal ben dan jij ook , ik vind dit maar normaal ook , tijd zal het wel zeggen moest ik 5 jaar geleden zeggen wie scheert er hier zijn penis behuizing lachte iedereen mij uit hahaahah en kijk nu lol iedereen doet het .

Comment

• Weet niet met wat voor vrouwen jij om gaat, maar hier in Nederland zijn vrouwen in zijn algemeenheid redelijk onbehaard op hun reet. Het zijn geen lelijke manwijven zoals in belgie. Misschien is dat het probleem wel. Onze vrouwen zijn normaal en aantrekkelijk dus hoeven niet zo onnodig moeilijk te doen hehe.

Comment

• belbroek weet je zeker dat je dan met vrouwen bezig bent? Volgens mij niet als ik dat zo lees.

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                belbroek weet je zeker dat je dan met vrouwen bezig bent? Volgens mij niet als ik dat zo lees.
                ....?ß

Comment

tsja jullie vinden het dus niet duidelijk niet erg om jullie vriendin te nemen terwijl er lange haren uit haar achterhoede groeien .Mijn vriendinen waren altijd van het principe als ik op deze plekken kaal ben dan jij ook , ik vind dit maar normaal ook , tijd zal het wel zeggen moest ik 5 jaar geleden zeggen wie scheert er hier zijn penis behuizing lachte iedereen mij uit hahaahah en kijk nu lol iedereen doet het .
                  van het zelfde principe zeg je? Dus je plast ook zittend?
                  ik bedoel laten we dan ook allemaal een tampon gebruiken(waarvoor? geen focking idee) of een jurk dragen...
                  verwijving noemen we dat!

i keed i keed
                  it's just a joke brah
                  There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

mijn vriendinen waren altijd van het principe als ik op deze plekken kaal ben dan jij dat ook.
                    Millimeter je haren (op je hoofd) en herriner ze eens aan dat principe. garandeerd succes
                    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• ontharing

Er zijn twee methoden van ontharen: permanent en tijdelijk. Er is maar wat iedereen wilt.
                      Hier op allesoverontharen.nl genoeg over dit onderwerp.

Succes ermee

Comment

• Ik ben geen vrouw, wielrenner of prof BB..dus ontharen van de benen begin ik niet aan.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                          Millimeter je haren (op je hoofd) en herriner ze eens aan dat principe. garandeerd succes
                          Krijg nou wat, het niveau is aan het stijgen. Van de benen via de midsectie -die nogal zorgde voor wat 'oponthoud'- naar het hoofd. Ik stel voor dat nu niemand begint over zijn of haar neus- of oorhaar maar gewoon even de wenkbrauwen met ons doorneemt.

Comment

yeah right op het einde van de rit draagt de vrouw de broek hoor . Want je staat voor de keuze geen wip tot zolang de achterhoede glad is en ik kan je verzekeren dat in no time 90% van de mannen hun bilspleet aan het scheren is na enkele dagen. Al mijn vrienden zijn ook een beetje onder druk gezet door hun vriendin om hun bilspleet te scheren maar nu het gedaan te hebben willen ze niet meer anders en raden ze het iedereen aan.

Een echte man scheert geen borst- of beenhaar. Een man moet robuust blijven dat is het kenmerk van een vent. Ik laat altijd een baardje van 4 a 5 dagen lang. scheer heel zelden mijn gezicht. Alleen de schaamstreek en oksels trim ik vanwege hygiënische redenen.

Comment

• Originally posted by Pallas View Post
                              Krijg nou wat, het niveau is aan het stijgen.
                              Zowel in de letterlijke- als figuurlijke zin. Dit was een van de eerste posts in lange tijd waar ik hardop om heb kunnen lachen.
                              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by BarBrother View Post
                                Sup bn..
                                ik wil dat haar op mijn benen weg hebben (inb4hommo)
                                hoe kan ik dat het beste doen?
                                Iemand ervaring ofzo?
                                Grasmaaier er over heen daarna scheren. lijkt dit je te pijnlijk kun je altijd nog Roundup proberen en mee onderhouden dan is het blijvend weg.

nog een optie: google eens op Gillet(the best a man can have)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X