Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
die moet haast wel gefotoshopt zijn idd...wel jammer.
andere foto dan
Het was volgens velen de toekomstige mr.Olympia, geweldige genetische aanleg, maar had altijd moeite met zijn conditionering, maar was echt een geweldige BBer
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
De gast is echt huge. Gek genoeg voel je je ook gewoon klein als je ineens voor iemand staat waar je vroeger altijd tegenop keek. Helaas niet op de foto, want zijn manager vroeg daar 40 dollar voor... Maar, wel een bro handshake in mijn geheugen staan.
En als je zo'n lijstje van Nederlanders maakt? Ken alleen Berry de Mey en en paar pro's van nu. Zijn er nog legends van Neerlandse makelarij?
Geen legende, maar ik zou wel eens een foto willen zien van Paul Gebbink. Heb die man ontmoet en hij sprak ooit over zijn tijd als bber. Is tweede geworden op een Iron Man wedstrijd in NL geloof ik. Misschien dat de ouderen hier hem kennen? Zal in de jaren 80-90 zijn geweest.
Appie Steenbeek, Arnold en Arthur Buurman, Medina(werd nog 4de op de Olympia dacht ik) andere toppers waren Bob Esprit, Willem Jonkman, Roberto Morisho.
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment