Blowen...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Blowen...

Hoi,

Ik blow al van mijn 16jaar zwaar en ben daar de laatste 2 jaar met gestopt.
    Nu blow ik ongeveer 2 joints s'avonds. Wat ik vroeger had was als ik stoned was dat ik veel vergeet...maar het deerde mij niet want ik had dat alleen als ik blowde.

Nu ben ik al 2 jaar geminderd en begin ik ook als ik nuchter ben dingen te vergeten.
    Altijd dingen die net gebeurd zijn of waarover we het net hadden.
    Zeer beu , zeker op werk.

Vb ga eens achter potje verf..ik ga op weg en tegen ik daar ben ben ik het al vergeten, of als ik naar iets kijk op TV dat bezig is en ineens weet ik niet meer over wat het gaat.

Snap het niet goed, vroeger zoveel geblowd en had er dan geen last van en nu ik minder blow wordt het wel erg eigenlijk....

Hoe zit dat met anabolen?? Daar wordt je volgens mij ook niet echt slimmer van.

Nu mijn vraag...als ik stop gaat dat dan terug goedkomen...ik geloof en hoop van wel.
    Nu heb ik eindelijk een grondige reden om te MOETEN stoppen!!!

Blowers laat jullie ervaringen eens horen....ARIE, jij blowt toch ook? Geen last van of maten dat je kent??

grtz wimpy
    Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

Is een bekende bijwerking hoor van drugs, dus ook van softdrugs. Kan wellicht iets beter worden als je er helemaal mee stopt maar zal nooit meer worden wat het is geweest.
    Je hebt tig miljoen hersencellen vernietigt, dat kan niet zonder gevolgen blijven hè...  

Comment

die hersencellen groeien zo weer aan als je volledig stopt.

dus als je nou zou stoppen (volledig&#33 dan moet je wel even geduld hebben en na ongeveer een jaar moet je er wel vanaf zijn.

oefen in die tijd gewoon je geheugen met onnozele dingen te onthouden en nadien op te schrijven ofzo.

groeten
      I just live once and I want the max out of it!

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Shannasse @ Jan. 17 2005,18:14)]Is een bekende bijwerking hoor van drugs, dus ook van softdrugs. Kan wellicht iets beter worden als je er helemaal mee stopt maar zal nooit meer worden wat het is geweest.
        Je hebt tig miljoen hersencellen vernietigt, dat kan niet zonder gevolgen blijven hè...  
        Mij maten blowen nog evenveel als vroeger en hebben nergens last van...zijn er zelfs bij die hun examens stoned leren.

Dit moet en zal mijn laatste zakje weed worden!!!

voordelen ; VEEL meer geld
        MINDER verplichtingen (achter weed rijden, want na een tijdje wordt dat een levensbehoefte zoals eten en slapen.)
        MEER sociaal en meer buiten komen
        MEER zelfvertrouwen
        BETER geheugen
        BETER voor longen
        en minder kans om boetes te krijgen.

Nadelen ; S'avond op mijn gemak voor TV niet meer blowen.
        MEER zenuwen
        NIET kunnen slapen
        een leegte dat moet opgevult worden
        AGRESSIEVER lopen
        Mijn 10 jarige gewoonte moeten afleren zal nog het moeilijkste zijn..

pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff kweet niet, zelfs cia de sleutel ben ik niet kunnen stoppen...zogenaamde SOFT-drugs.
        Ik ben echt wel verslaafd want als ik op reis ga moet ik kijken naar waar zodat ik weed kan meepakken....spanje en frankrijk dus...maar naar Turkije ben ik nog niet geweest..gewoon omdat ik geen weed durf meepakken...

....toch wel diep gevallen....

grtz wimpy
        Denk je sterk.

Comment

je bent niet verslaafd aan de weed, maar aan twee andere dingen:

- aan de tabak die je er mee tussenrolt

- en nog het ergste vanal: aan de gewoonte om een joint te rollen,
          trots naar je vakmanschap kijken en hem dan op te roken

als je zin krijgt in weed, ga dan lopen ofzo. het zal wel snel gedaan zijn

groeten

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Kenshu_Etsukau @ Jan. 17 2005,18:57)]je bent niet verslaafd aan de weed, maar aan twee andere dingen:

- aan de tabak die je er mee tussenrolt

- en nog het ergste vanal: aan de gewoonte om een joint te rollen,
              trots naar je vakmanschap kijken en hem dan op te roken

als je zin krijgt in weed, ga dan lopen ofzo. het zal wel snel gedaan zijn  

groeten
            Heb alleen last met slapen...en de leegte, weet niet goed hoe ik het moet verwoorden...en ben niet verslaafd aan den tabak hoor maar wel degelijk aan de cannabis.

Laat mij vannacht gaan slapen zonder weed en ik doe geen oog toe, ook niet als ik tabak rook want daar krijg ik kotsneigingen van...dus..het enigste waar ik aan denk als ik nuchter moet slapen is mijn eerste diepe lekkere sleur van mijn silverpearljointje....

...en ik kan moeilijk s'nachts gaan lopen......

Ben verslaafd aan de gewoonte al 10 jaar lang, is alsof ik iemand ga verliezen ofzo, heel raar.
            Ben er bang voor ook, misschien realiteitsbesef...

Als mijn zakje dus op is ga ik naar 1 joint s'avonds gaan en daarna NIKS meer.

NIKS is ook maar NIKS, snap je..als mij dat één week lukt zal ik het hier eens posten.

grtz wimpy
            Denk je sterk.

Comment

gewoon inderdaad een week keihard voor uweige zijn. en geloof mij, nadien gaat ge uweige enorm goe voelen.

groeten

Comment

wimmeke, een vriend van mij was overal verslaafd aan, van de rest was hij op een gegeven moment af en toen blowde hij de hele dag, nu was hij weer terug bij af en het ging nu echt de mist in, superagresief!!!

paar weken geleden zijn, zijn ogen open gegaan, is naar een kliniek gegaan, en hij is er nu al een paar weken vanaf.

hij was ook bang dat ie niet kon slapen en noem maar op
                het voelt zich nu beter dan eerst en kan niet geloven dat ie zo verslaafd was.
                wij hadden nooit gedacht dat ie eraf kwam, dus wel
                hij moet het wel volhouden natuurlijk.

ik wens jou in ieder geval sterkte en hou ons op de hoogte

volhouden hoor!!!
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

van drugs val je trouwens ook af he? hoe komt dat? een vriend van mij gebruikt het ook een beetje om aftevallen
                  "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Haagschemarco @ Jan. 17 2005,20:00)]van drugs val je trouwens ook af he? hoe komt dat? een vriend van mij gebruikt het ook een beetje om aftevallen
                    Zal wel speed zijn dan... de goorste troep die er bestaat nog verslavender als heroine

Wimmeke wanneer heb je voor het laatst een leuke droom gehad??? denk een jaar of 10 geleden want je droomt niet meer als je stoned bent...

Ik heb zelf 10 jaar fanatiek geblowd maar werd er op een gegeven moment erg paranoide van ben toen in 1 keer mee gestopt en mis er eerlijk gezegt helemaal niets van
                    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik ben al een paar keer gestopt maar na een tijdje zag ik het nut er n iet meer van in of had ik een tegenslag en begon ik terug.
                      Het langste dat ik gestopt ben is 6 maand maar dan ging het uit met vriendin en direct terug beginnen blowen.
                      Ook eens gestopt onder begeleiding van de sleutel maar dat lukte na een tijdje ook niet meer.
                      Ik blow nu alleen meer s'avonds( werken) maar in het weekend blow ik dan alweer overdag.

Ik weet wat het is om te stoppen maar het volhouden lukt me niet...maar nu ik last krijg van mijn kortetermijngeheugen is dat wel een extra reden om te stoppen en om door te gaan.

grtz wimpy

Denk je sterk.

Comment

Ok Wimpie,

hier komen mijn ervaringen ten aanzien van blowen...

Ik heb vanaf mijn 11 tot mijn 15 regelmatig geblowed, en
                        van af mijn 15 tot mijn 22 stevig (dik een gram per dag)
                        geblowed....

nu rook ik af en toe nog een j-tje als ik er trek in heb
                        (ik drink en rook niet dus dat compenseerd dan wel weer
                        een beetje) en dat is dan vaak meer voor de smaak...

Wat Red zegt klopt als een bus: je droomt niet, en daar zit
                        het probleem ook in... je verwerkt dus ook emotioneel minder in je nachtje rust.

daar komt nog bij dat je dopamine niveau's contineu laag zijn
                        (wat op lange termijn weer een depri of para gevoel kan geven)

maar goed voor iedereen is het weer anders (ik heb er persoonlijk
                        nooit hinder van ondervonden, ik was het gewoon zat)
                        bij mij hebben mensen het NOOIT door als ik stoned ben(ik kan dan
                        ook nog gewoon functioneren, macht der gewoonte denk ik), en ik heb mijn
                        beste tentame cijfers ooit (op een of andere manier ) stoned gehaalt...
                        en ik ben er geloof ik echt niet dommer van geworden!!! vergeetachtig ook niet...
                        Dacht ik??? (hahahaha)

van de AS, zoals je eerder noemde, wordt een man wel degelijk slimmer...
                        omdat je allerter bent en zodoende dus meer op pikt....

valt dus weer alles mee hé...

en één J-tje in de avond is geen doodszonde
                        maar het moet geen gewoonte zijn in mijn ogen (nu dan hé   )
                        want iedere vorm van verslaving is slecht voor je mental state of mind...

het woord zegt het al: je bent een slaaf van een dood product...

en dat wil niemand zijn volgens mij....

i rest my case....

WeaVeR
                        Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

Ik wilde ook wat zeggen... maar ik ben vergeten wat...
                          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

Hmm....interessant topic dit.

Ik heb wel een klein beetje ervaring met blowen inmiddels want ik rook nu 14 jaar(vanaf mn 17e)af en aan want ik heb periodes gehad dat ik stop maar het is absoluut een rode draad in mn leven en in mijn geval geen slecht iets omdat ik er prima mee om kan gaan.
                              Ik leg mezelf daarom van tijd tot tijd even een break op en na een paar maanden begin ik weer s'weekends te roken en dan automatisch verschuift dat weer tot elke dag roken.
                              Maar net als Weaver heb ik dat ook;je ziet het niet aan mij en ik functioneer vd rest prima.

Wat Red en Weaver zeiden over dromen klopt trouwens niet want IEDEREEN droomt alleen zijn er mensen die standaard alles vergeten als ze wakker worden.Mijn vriendin d'r broertje bijvoorbeeld heeft nog nooit een droom herinnerd en weet dus ook niet wat het is om te dromen en die jongen heeft nog nooit geblowd.Ikzelf weet wel regelmatig mn dromen nog en waar Red wel gelijk in heeft is dat het vaak best wel freaky dromen zijn....maar soms droom ik ook wel weer leuk maar de rare dromen hebben absoluut de overhand als ik ze me weet te herinneren.

Ik ben van mezelf ook eigenlijk altijd al vergeetachtig geweest dus dat komt ook niet echt door het blowen maar het zal er gerust nog wel aan bijdragen dat ik nog meer vergeet(sommige dingen wil je ook vergeten)

@Wimmeke
                              Je moet jezelf nu wel dwingen er goed mee om te gaan,kerel.
                              Anders gaat het straks zeker problemen opleveren voor je want in jouw geval als je elke dag veel rookt kost je dat ook veel geld en ik weet niet of je een vriendin hebt of op jezelf woont of dat je een rijk man bent maar de meeste vrienden van mij die echt elke dag behoorlijk roken hebben geen geld om leuke dingen te doen en stompen dus een beetje af van de maatschappij.
                              Het ligt er natuurlijk helemaal aan wat je karakter is maar de meeste blowers kunnen er gewoon NIET goed mee omgaan!!
                              Ik heb al aangegeven dat ik zo stop als ik dat wil en het enige nadeel wat ervan ondervind is dat ik de eerste week klote slaap maar daarna voel ik me gewoon top net zoals ik me normaal gesproken zou voelen.Maar sommige vrienden van mij werken overdag en zitten s'avonds alleen nog maar stoned naar de tv te staren en hebben geen vriendin omdat ze nergens komen en dus ook geen vrouwen ontmoeten en wat dan nog het ergste is,is dat het ze niet eens meer interesseert want zo nu en dan gaan ze naar h oeren en dan is het voorlopig wel weer goed.In mijn ogen is dat echt een k utleven hoor.

Je moet jezelf dus discipline opleggen net zoals je dat met een kuurtje of een voedingschema ook zou moeten.
                              Alles ligt aan jezelf,kerel.Een ander kan het niet doen voor je!

Succes,bro

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X