Bless god for streaming vids. Ty men.
Ik word moe van tentamens.
Om moe van te worden
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View Postwordt ik niet moe van. Heb net weer wat films met 1.3mb/s binnen gehaald via torrents en meteen weer afgekapt. Upload is niet zo hoog. Heb maar 100-120kb/s en dat heb ik ook nodig om online te gamen en andere dingen te doen. Dus wil niks verspillen door langer te uploaden dan nodig is.
Leave a comment:
-
Originally posted by Faabjan View PostIk word moe van mensen die downloads niet seeden. Wat een lafaards. Er hangt nu een serie op 99% te zitten te zijn. Dat soort mensen moet je bannen van het internet.
Leave a comment:
-
nee hoor die mag er wel zijn.. maar dat mokkel van faabjan brrrrrr spuuuuuglelijk
Leave a comment:
-
Originally posted by Brutal Mass View Posten ook word ik moe van knaapjes met een lelijke chick als profiel foto :d
hahaha
Leave a comment:
-
en ook word ik moe van knaapjes met een lelijke chick als profiel foto :d
hahaha
Leave a comment:
-
Originally posted by Faabjan View PostIk word moe van mensen die downloads niet seeden. Wat een lafaards. Er hangt nu een serie op 99% te zitten te zijn. Dat soort mensen moet je bannen van het internet.
Leave a comment:
-
Ik word moe van mensen die downloads niet seeden. Wat een lafaards. Er hangt nu een serie op 99% te zitten te zijn. Dat soort mensen moet je bannen van het internet.
Leave a comment:
-
Zo'n ict held was ik ook weer niet hoor. En kende iemand die wel echt een pc-hacker was en die had hem achterhaald en om totaal onduidelijke redenen (ik kende die gast eigenlijk alleen van gezicht) aan mij gegeven. Heb er wel van genoten. Ook Halo spelen op de schoolpc's over dat LAN. Mooie tijden.
Leave a comment:
-
Hoe kom jij überhaupt aan het adminwachtwoord? Normaal gesproken hoort dat in een brandkast te liggen.
En je had natuurlijk ook als schoolverlater rustig een waarschuwing mogen afzenden door de NTDS folder van een domaincontroller een subtiele 'update' te geven. Herstellen is niet zoveel werk als je alles gebackupt hebt, maar het is wél een subtiele hint dat het eea schort aan de beveiliging.
Maargoed, captain hindsight weet alles beter he.
Leave a comment:
-
Ja, dat was echt goed. Blinde paniek bij sommige mensen. Nog mooier was toen ik mijn plicht nam als schoolverlater en het wachtwoord doorschoof naar de jaarlaag onder me aan de grootste klojo aldaar. Die heeft zelfs nog een hele plattegrond gebouwd met de pc-namen, zodat hij niet meer hoefde te zoeken naar hoe die pc's heetten.
Leave a comment:
-
Originally posted by GeneralIx View Post@ sean
Dat deed ik ook, maar dan via de admin account op de middelbare school. Kon je via cmd pc's uitzetten van andere als je die naam maar wist. Prachtig.
Leave a comment:
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door SofiaBoamCBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 3x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 6x
- 62.5kg 30x
Hatfield...-
4 dagen geleden -
-
door adaadesignerhouse1Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...4 dagen geleden
-
door GabrielDenaisGlucotonic Blood Sugar Control: A Comprehensive Review for Managing Healthy Blood Sugar Levels
⇉ Order From Official Website GlucoTonic™...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused ssafety bar squat:
- 100.5kg 4x
Sumo safety bar goodmorning:
- 33kg 2x20
Wide grip...-
1 week geleden -