De eerste keer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Erg veel
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
      Erg veel
      Oh weer straattaal zeker. Als ik dood zou zijn had ik me nu omgedraaid in mn graf
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Eerste training nam een maat me mee naar het krachthonk, ben hem er nog steeds dankbaar voor! Ondertussen ben ik nog steeds bezig en hij niet. Wat we deden weet ik niet meer, meest waarschijnlijke: deadlift of squat met een bottenbrekende techniek, curls (10x tot 90 graden en dan nog eens 10 volledige rom) en nog wat andere stomme dingen. Gelukkig heb ik veel van bodynet.nl geleerd. Ik snap overigens nog steeds niet waarom mensen naar de gym gaan zonder uit te zoeken wat ze het best kunnen doen. Het is zo makkelijk om het goed te doen, waarom zou je het fout doen..

Comment

spierpijn spierpijn nog eens spierpijn...

Comment

Originally posted by Guusd View Post
            Oh weer straattaal zeker. Als ik dood zou zijn had ik me nu omgedraaid in mn graf
            Konjo pappi, beter boss ik mn pippa op je ide. Helemaal froes zagbe. Sikterlan
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Silk View Post
              Het is zo makkelijk om het goed te doen, waarom zou je het fout doen..
              Precies. Toen ik begon heb ik me gelijk aangemeld hier en ben gelijk gaan lezen. Ik snap niet waarom iemand dat niet zou doen

Comment

Originally posted by Silk View Post
                Ik snap overigens nog steeds niet waarom mensen naar de gym gaan zonder uit te zoeken wat ze het best kunnen doen. Het is zo makkelijk om het goed te doen, waarom zou je het fout doen..
                Toen ik voor het eerst ging was ik 14, toen wist ik echt niet wat ik het best kon doen ik wilde gewoon op een sport gaan. Mijn pa zei dat de instructeurs mij wel konden helpen maar dat was een domme fout. Ik zag geen resultaten en stopte na een half jaar. Eigenlijk ging ik altijd uit van de kennis van instructeurs en hoopte ik dat die me aan een goed schema konden helpen, niet dus hooguit aan de isolatie apparaten.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                  Konjo pappi, beter boss ik mn pippa op je ide. Helemaal froes zagbe. Sikterlan
                  Wejo kill wat ga je praten. Kom naar brukske 0478 venray a kaolo man we bossen je met wahed nifi

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                    Wejo kill wat ga je praten. Kom naar brukske 0478 venray a kaolo man we bossen je met wahed nifi
                    Waarom wilt iedereen altijd dat ik langskom? .

Klaar met offtopic nu, goed topic moet je niet ruïneren.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

8 kg db curl met slechte techniek voorderest alleen maar chest en schouder apparaten, en alles natuurlijk minimaal 20 herhalingen. best wel debiel als ik erover terugdenk maar ik weet ook dat de meesten zo begone zijn, ik kwam er tenminste na 1 maand ofzo achter dat ik iets verkeerd deed, ik zie mensen die gewoon al 6 maanden alleen maar 10 verschillende soorten curls doen en zich dan afvragen wrm ze niet beast zijn.

Comment

Eerlijk gezecht kan ik me dat niet echt meer herinneren, de aller eerste training dan.
                        Was een jaar of 15 denk ik. Maar toen liep ik meer te klooien, geintjes maken enz.
                        keep the focus going!

Comment

Was al lid van bodynet voordat ik begon met in de gym te trainen. Trainde thuis wel wat met dumbell setje van de kijkshop en zocht dan informatie op bodynet over hoeveel en wanneer ik dextro moest nemen lol. Kan me nog herinneren dat ik de eerste keer 35 kg ging smit benchen . Pump the pecs shizzle was het meer denk ik.
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Eerste training...pfff..lang geleden zeg!

Weet nog dat ik idd net als zovelen veel te dik was.
                            Heb toen een jaar lang aangekloot en mezelf bijna uitgehongert totdat ik nog maar 69 kg woog en zowat vel over been was. Dat was al weer 12 jaar geleden.
                            Toen 3 jaar niks meer gedaan, en acht jaar geleden met krachttraining begonnen. Heb toen veel pijn geleden, maar de resultaten zijn blijvend. Geen gejojo meer.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik kan me mijn eerste keer nauwelijks herinneren........wel dat het pijn deed.
                              (dagen erna nog, he...spierpijn)
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                                Ik kan me mijn eerste keer nauwelijks herinneren........wel dat het pijn deed.
                                (dagen erna nog, he...spierpijn)

Tja, hoe moeten we dit nou interpreteren.....
                                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                                There is no failure except in no longer trying

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X