Erg veel
De eerste keer?
Collapse
X
-
Eerste training nam een maat me mee naar het krachthonk, ben hem er nog steeds dankbaar voor! Ondertussen ben ik nog steeds bezig en hij niet. Wat we deden weet ik niet meer, meest waarschijnlijke: deadlift of squat met een bottenbrekende techniek, curls (10x tot 90 graden en dan nog eens 10 volledige rom) en nog wat andere stomme dingen. Gelukkig heb ik veel van bodynet.nl geleerd. Ik snap overigens nog steeds niet waarom mensen naar de gym gaan zonder uit te zoeken wat ze het best kunnen doen. Het is zo makkelijk om het goed te doen, waarom zou je het fout doen..
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostOh weer straattaal zeker. Als ik dood zou zijn had ik me nu omgedraaid in mn graf"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
-
Originally posted by Silk View PostIk snap overigens nog steeds niet waarom mensen naar de gym gaan zonder uit te zoeken wat ze het best kunnen doen. Het is zo makkelijk om het goed te doen, waarom zou je het fout doen..
Comment
-
-
Originally posted by Guusd View PostWejo kill wat ga je praten. Kom naar brukske 0478 venray a kaolo man we bossen je met wahed nifi
Klaar met offtopic nu, goed topic moet je niet ruïneren."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
8 kg db curl met slechte techniek voorderest alleen maar chest en schouder apparaten, en alles natuurlijk minimaal 20 herhalingen. best wel debiel als ik erover terugdenk maar ik weet ook dat de meesten zo begone zijn, ik kwam er tenminste na 1 maand ofzo achter dat ik iets verkeerd deed, ik zie mensen die gewoon al 6 maanden alleen maar 10 verschillende soorten curls doen en zich dan afvragen wrm ze niet beast zijn.
Comment
-
Was al lid van bodynet voordat ik begon met in de gym te trainen. Trainde thuis wel wat met dumbell setje van de kijkshop en zocht dan informatie op bodynet over hoeveel en wanneer ik dextro moest nemen lol. Kan me nog herinneren dat ik de eerste keer 35 kg ging smit benchen . Pump the pecs shizzle was het meer denk ik.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Eerste training...pfff..lang geleden zeg!
Weet nog dat ik idd net als zovelen veel te dik was.
Heb toen een jaar lang aangekloot en mezelf bijna uitgehongert totdat ik nog maar 69 kg woog en zowat vel over been was. Dat was al weer 12 jaar geleden.
Toen 3 jaar niks meer gedaan, en acht jaar geleden met krachttraining begonnen. Heb toen veel pijn geleden, maar de resultaten zijn blijvend. Geen gejojo meer.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostIk kan me mijn eerste keer nauwelijks herinneren........wel dat het pijn deed.
(dagen erna nog, he...spierpijn)
Tja, hoe moeten we dit nou interpreteren..............SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment