Klootzakken...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klootzakken...

Cafébaas doodgeschoten in Hoorn

Uitgegeven: 19 juni 2005 15:36

HOORN - Een 39-jarige cafébaas uit Hoorn is zondagochtend vroeg doodgeschoten op het Koepoortsplein in die gemeente. Dat heeft de politie zondag bekendgemaakt.

De man was uitbater van een café aan het Nieuwland en had een aantal mannen de toegang geweigerd. Na een korte woordenwisseling op het Koepoortsplein trok een van de mannen een vuurwapen en schoot op de man. Het slachtoffer wist zijn café nog te bereiken, maar zakte hier in elkaar. Reanimatie mocht niet meer baten.

De politie heeft inmiddels een technisch sporenonderzoek uitgevoerd. Ook werd een speurhond ingezet. Van de daders ontbreekt nog elk spoor, aldus een woordvoerder.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

wwhhhaaa

waar gaat het over man
      die gasten moeten echt opgehangen worden
      Who's the Chef

Comment

Mad world.
        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo
        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Afschuwelijk! Ik gruwel van al dat zinloze geweld.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Volgens mij krijg je dat soort klotedingen als je dent dat eergevoel, imago en wraak hetzelfde zijn als het zelfvertrouwen dat je mist.

Comment

Je moet oppassen als je uitgaat, je moet dubbel oppassen als je een uitgaansgelegenheid hebt of er werkt...
              Als het zo door gaat kan er wel eens heel erg weinig wat het uitgaansleven over blijven.

Comment

Interessant detail: Tijdens de Tweede Wereldoorlog was er nauwelijks alcohol beschikbaar in Nederland. De geweldscriminaliteit is wel gewoon bijgehouden in de statistiek. (natuurlijk zitten de duitse wandaden daar niet bij) Die is, van burger tot burger, gigantisch gedaald gedurende deze tijd. Als je dan bedenkt hoeveel dronken mensen, al of niet in combinatie met coke of pepmiddelen, op vrijdag - en zaterdagavond over straat lopen gaat er wel een klein lichtje op bij mij. Niet iedereen flipt natuurlijk, maar de kans daarop neemt flink toe. In Engeland worden ze er momenteel volslagen wanhopig van.
                Maar ja, ik laat mn biertje ook niet staan dus of t valt op te lossen ...

Comment

de wereld is gek geworden

het wordt tijd dat er een politieke partij naar voren komt die er voor gaat zorgen dat deze (helaas vrijwel dagelijkse) nieuwsberichten gaan verdwijnen.

het wordt echt tijd voor de harde aanpak, we zijn helemaal gek geworden in dit land, met ons "milde beleid" tegen mensen die zich niet aan de wet houden.

ik erger me ook helemaal kapot aan de politie, vieze dikke varkens met een politie-pet op, of van die nichten van 20.

"nee meneer, ik zeg het nog 1 keer,u mag dit niet doen"

Moet je eens in spanje uitgaan, daar staan jongens met opgestroopte overhemden met een arm-omvang van 50 centimer, en leren handschoentjes en een baret op hun hoofd.

Daar haal je het wel uit je hoofd om een grote bek te geven, want je wordt gewoon helemaal verrot geslagen als je wat fout doet, en terecht.

Zo moet het hier ook gaan, asiociale mensen(en dan doel ik uiteraard ook op onze jonge criminele marrokaanse medebewoners); helemaal de ###### in trappen, en in de cel nog een keer of 20, en niet met fluwelen handschoentjes behandelen door vrouwelijke agenten.

WAT EEN FUCKING BULLSHIT.

Zo dat moest er ff uit, als ik een politieke partij op ga richten horen jullie het wel.

Comment

@ Loo. Ja das de Guardia Civil. Ik geloof niet dat ik die over het algemeen veel aardiger vind dan de meest losgeslagen Marokkaanse ettertjes. Ze sloegen vroeger ook regel
                    matig Nederlandse toeristen in elkaar.
                    Ikzelf heb een tijdje bewondering voor Fortuyn gehad. Ik dacht altijd, tis eigenlijk een beetje te perfect hoe jij voorstelt dat t allemaal zou kunnen worden als jij maar aan het roer stond, maar ik was toch onder de indruk. Zulke mensen kunnen je echt laten geloven dat er een prachtige geweldvrije samenleving klaar ligt ; alles wat nog moet gebeuren is dat wij hen aan de macht helpen.
                    Momenteel is mijn hoofddoel om niet al te los te slaan als mensen zich geschift gedragen. Je moet t niet tolereren, maar je ook niet laten verleiden tot een reactie in dezelfde trant als hun eigen aapachtige acties.
                    Dat sommige onbespreekbare onderwerpen na Fortuyn wel bespreekbaar zijn geworden vind ik wel heel positief. En ik blijf natuurlijk hopen dat er een werkelijk talentvol politicus opstaat die de problemen intelligent en afgewogen aanpakt.

Comment

dpfdfdjifjdajfsd
                      Last edited by Iguana; 18-05-2015, 22:06.
                      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                      Squat 230 kilo
                      Bankdrukken 137.5 kilo
                      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Fucked up allemaal weer.

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Iguana @ Jun. 19 2005,18:02)]Marrokanen.
                          Vanacht dagen 2 van die aapjes een vriend van mij uit ik ga meteen heen met een andere vriend de 2 aapjes voelden zich geprovoceerd en vertrokken om 3 minuten later 20x vermenigvuld terug te keren..
                          Vreemd genoeg ben ik niet neergestoken en zijn er zelfs geen klappen gevallen maar toch.
                          waar kom jij vandaan man??

dacht dat het bij ons erg was
                          Who's the Chef

Comment

Ik denk zo en zo dat als je vandaag de dag bij de deur staat in een cafe of disco dat je gewoon een kogelvrij vest moet dragen.
                            Ook al klinkt het misschien raar, maar je overlevings kansen zijn gewoon groter ook bij messteken.

Er zijn tegenwoordig gewoon heel veel ontspoorde mensen imo het meest door het gebruik van pillen waarvan ze zelf vaak niet eens weten wat er eigenlijk in zit.
                            Ook alcohol speelt een rol natuurlijk.
                            Groet:
                            Jambo.

Comment

Had de laatste tijd aan de deur wel altijd een anti-steek vest aan. Heb al een poosje niet meer aan de deur gestaan maar als het er weer van komt wordt het een combi van anti-steek en kogelwerend vest...

Helaas.....

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X