Wedstrijden...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wedstrijden...

Ik zat eens hevig na te denken van wat ik zelf nu wil gaan doen als ik wat langer train.

Zelfs heb ik als plan in me hoofd dast ik februari me voor het eerst helemaal ripped ga maken nar 8-10 % ofzo en dan kijken hoe me fyssiek erbij staat.(Hopelijk goed).Als het goed is wil ik toch is voor wedstrijden gaan kijken hoe dat allemaal in ze werk gaat enzo.Het lijkt me eigenlijk toch best leuk om een keer een wedstrijdje mee te draaien als ik dat fyssiek ken behalen.

ga zowiezo is wat wedstrijdjes bekijken enzo..

Greetz

Is ook heel leuk.

Eind oktober begint het wedsrijdgebeuren in nederland weer.

Comment

Ik hoor het wel als er weer wedstrijden zijn

Comment

Pfffffffff hoor hem nou........! Je had toch nooit zin om in je "string" op het podium te staan en je in te smeren zodat je op een turk lijkt!!!

Dus nu ook niet zo dom gaan doen praatjesmaker!!!

Mr. HOLLAND 2006 NAC
        Mr. HOLLAND 2007 NAC
        3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

dat was alleen om jouw te rellen alleen ik neem andere kleur Tan Olie heh

bang dat ik over 2 jaar groter dan je ben gozer

Comment

Neem jij dan maar lekker een andere tan hoor gozer!

En groter als mij over 2 jaar?!!! Keep dreaming bro!!!  

Mr. HOLLAND 2006 NAC
            Mr. HOLLAND 2007 NAC
            3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Ik zou eerst eens een sportschool met goede (wedstrijd)begeleiding uitzoeken, kerel. Een goed begeleider kan jouw fysiek met (opbouwende) kritiek veel beter maken en zorgen dat jij gemotiveerd bent en blijft om je zwakke punten te verbeteren. Verder moet je het niet erg vinden om je helmaal vol te laden met a.s. / diuretica en weet ik wat voor shit. Het kost je BAKKEN met geld! Vraag je grote vriend Mr. BIG maar eens wat een wedstrijvoorbereiding kost via PM... je gaat je helemaal te barsten schrikken!
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

heheh wil ook eerst ff kijken en heb die prijzen gehoort mr.sym denk neit dat ik dat ken opbrengen HAHA...magoed ik wil gewoon ff kijken en zien hoe het is enzo... .

ga nu eerst ff met Testo overleggen hoe en wat ik volgende kuur ga doen sowiezo dat aanraad dingetje van jouw en ff overleggen hoe ik me 10% eraf ga halen met februari.ben nu nog mass piggie

Comment

ik sluit me wel aan bij sym,

er zit een groot verschil in recreatief zo groot mogelijk worden, of proberen wedstrijden te winnen.

als je goed wilt scoren zul je er 24uur per dag mee bezig moeten zijn, zie je jezelf dat doen?

daar komt nog eens bij dat het klauwen met geld kost.

maargoed, als dat je droom is; go for it!

Comment

Ik persoonlijk denk dat je er aanleg voor hebt, maar je zal heel heel diep in je geldbeugel moeten gaan. Zoals ik u al eens vertelde moet je eerst eens gaan zien of je ergens professionele begeleiding kan krijgen, ik denk ook niet dat die trainers zomaar iedereen trainen, je zal eerst moeten gekeurt worden denk ik.

En zoals Mr symmetry zegt veel as moeten gebruiken want anders kom je er niet. Misschien dat Mr big eens wat meer info kan geven, kan intersant zijn voor iedereen om eens te lezen hoe dat werkelijk in zijn werking gaat.

Spijtig dat sammy niet meer post want die heeft Mr big begeleidt bij zijn eerste wedstrijde denk ik

Grtz
                    stil growing

Comment

jep jep....naja aanleg of niet ik denk niet dat ik daar het geld voor op ken brengen ik wil wel begeleiding krijgen om groot te worden maar dan zal ik echt begin volgend jaar in adam moeten zoeken ofzo of iemand potentie in mij ziet of wat dan ook..als het zoveel geld meot gaan kosten dan maar lekker niet en ga ik wel gewoon groot worden voor mezelf op een rustigere manier..

Comment

Luister jongens wat is veel geld? Iedere hobby kost toch geld? Kijk of je gaat je iedere week bezatten en dat soort dingen...! Of je geeft als je centjes uit aan voeding en supps!

Kijk je moet keuzes maken en als je iets echt graag wil dan is alles mogelijk! Je kan het namelijk zo gek maken als jezelf wilt maar ja geld kosten doet het idd....!

Mr. HOLLAND 2006 NAC
                        Mr. HOLLAND 2007 NAC
                        3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Waar zijn toch die romantische verhalen gebleven over mannen die zich in het zweet werken en as nemen als hulpmiddel maar niet als allesoverkoepelend iets?
                          Xeno jonge beuk gewoon nog een paar jaar lekker door op deze manier en moet jij es zien hoe jij er over 5 jaar uitziet wedden dat je na een cut zo het podium opkunt..
                          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo
                          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

xeno als je het wilt moet je er gewoon voor gaan, vind ik.
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

das juist het probleerm ik weet het niet ....ik wil weten hoe ik volgend jaar droog sta als ik dat uberhaupt red denk het wel....maqar ben benieuwd dan hoe mijn six-pack eruit zie die ik nooit train HAHA.....zal ik ook maar is gaan doen dan ..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X