Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hij heeft mij wat screens laten zien, maar hij had een banner van Hitler erop met de achtergrond van DBB.
Dit was bij zijn "welkom nieuw lid" als Tekst stond Wilkommen auf DBB en Sieg Teil.
Wie de banner gemaakt heeft weet ik niet
En hij hij deze inkomer: Hierbij heet ik mijzelf welkom
Enkele reply's:
achterlijke debiel
als je stormfront zoekt ben je hier verkeerd achterlijke #######
wil je grappig doen of iets dergelijks
Sukkel
Haha, wat een triest figuurtje zeg ben jij! Ze zijn vast kwaad vanwege die domme nazi datingsite van laatst!
Hahaha
nazis der aus
Was Big T niet Teil?
what the fuck?
en hierbij kicken we je reet buiten
Iguana weer: Tijl Angreifen = Tijl aanvallen
Dit kindje is ook pas 14 jaar. Rot lekker op triest ventje, je weet half niet waar je over praat met je domme ideeen!
Iguana: 14 jaar en toch zou ik je al kunnen palen
Nog een keer: Laat me ook mn lol hebben ik ben zo wel weer banned
14 jaar en vol eiwitten, en nu opgeplurt
negeer 'm aimee
Hou toch op, want als ik je in m'n handen zou krijgen blijft er weinig van je over!
Mottereettor: Kijk je uit voor het afstapje? *Ploink*
Topic 1^^^^
Waarom Spuiten De Mods Niet In Hun Aders
Spreekt Voor Zich
Wtf
Die jongesporter is smoking some good stuff.
relnicht
...gefrustreerde gebande pipo
Iguana, ouwe pisvlek die je bent.
Ga eens lekker op de snelweg spelen
En er wat een topic met
MrJ
waar ben je ouwe potentaat
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Bannen voor de lol doen ze wel vaker.
Zo gauw iemand iets anders zegt dan de mods krijgt diegene een waarschuwing.
Zeg je over een powerlifter dat ie een dikke kop heeft gaat een mod van 12 schreeuwen dat hij iemand wil bannen.
DBB is een klote forum aan het worden met Dictator Tijl voorop nogmaals Tijl Angreifennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nnnnnnn
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment