Vragen knokploeg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zal wel ff iemand zoeken die hem wil brengen dan. Met Mr. B.I.G. schiet het niet op...

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

je kan het toch aan xeno vragen
      Who's the Chef

Comment

Post die daar nog wel dan?
        Hier niet veel meer, iets wat je vaker ziet als mensen uit een kuur zijn...

Kun jij hem anders niet ff brengen Been?

Greets...

Comment

Xena zit met zn piemoltje in zn vriendin te roeren geloof ik.... en hij gaat over 2 maanden weer kuren dus dan hoor je er weer meer van
          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Zolang zijn pikkie het nog doet tenminste..

Maar serieus ik weet dat hij helemaal in love is, tof voor hem. Trainen doet hij ook nog en ging wel lekker zei hij.
            Wat betreft dat kuren, is een geintje hoop ik?!

Greets...

Comment

de enige gebanned op bodynet is toch superA. die was daar ook problemen aan het voorzaken. Daarom had ik dat gezegt mrc dat het je grote vriend was. snappie

Comment

Nu ik begrijp

Zijn overigens meer mensen geband van bodynet hoor

Greets...

Comment

Xeno reageert daar ook bijna niet hoor.
                  Hij zal het wel te druk hebben met zijn dinnetje

Kunnen we A.U.B. het niet meer over iemand hebben, zo wordt ie nog een legende

Ik ben benieuwd hoe ie zich de volgende keer gaat gedragen, hij belooft het goed te gaan doen.

Is hij hier trouwens voorgoed gebant?
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

ik ben ook gebeent nog iemand anders ook ?
                    Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (corina @ Okt. 13 2005,12:55)]Xeno reageert daar ook bijna niet hoor.
                      Hij zal het wel te druk hebben met zijn dinnetje  

Kunnen we A.U.B. het niet meer over iemand hebben, zo wordt ie nog een legende  

Ik ben benieuwd hoe ie zich de volgende keer gaat gedragen, hij belooft het goed te gaan doen.

Is hij hier trouwens voorgoed gebant?
                      Zodra hij zich op een ander forum weet te gedragen mag hij wat mij betreft het hier weer proberen. Hij heeft na hier geband te zijn onder meerdere accounts nog gepost door een proxy te gebruiken. Heb ook die allemaal geband en weet dat hij nu af en toe nog leest hier. Zodra hij post is ook die account weg.

Moet wel zeggen dat als hij zich aan de afspraken met mij had gehouden het nooit zover was gekomen. Hij heeft vooral van ReyMisterio maar ook een paar anderen nooit een kans gehad. Ik heb pm`s over en weer gelezen die van 2 kanten diep en diep triest waren
                      Probleem van die jongen is dat de anderen net iets slimmer zijn dan hij en hij zich laat provoceren...

Ik hoor wel hoe het gaat bij jullie, begreep dat hij na het weekend weer mag?

Greets...

Comment

Ja na het weekend mag ie weer.

Ik laat het wel weten hoe het gaat.
                        En net wat je zegt de een is net iets slimmer dan de ander.

Toch denk ik dat het niet zo'n hele slechte is hoor, hij laat zich alleen snel op de kast jagen.
                        We zullen zien.
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

Ik vindt het heel spijtig dat de jongen daar gebant is, heb veel meegelezen op het forum en moet zeggen dat wel anderen die ban verdient hadden. Iedereen heeft ondertussen al een oordeel geveld over die kerel en ook mensen die er nog niks mee te maken hebben zeggen al van daar is de vervelende kerel weer.

Oke hij stelt misschien domme vragen soms en geeft geen al te beste antwoorden, maar als we iedereen moeten bannen die dat doet hebben we geen forums meer

Grtz
                          stil growing

Comment

Ik had net een heel verhaal getypt.
                            Maar we kunnen door discussieren over bannen, maar ik vind niet over Super-A of Belguim Beast zoals ie op Anabolic resource heet, komt zo een beetje op roddelen neer en daar hou ik niet van.

Dus over bannen, is altijd moeilijk wanneer iemand of wie een ban verdient. Je hoopt een goede beslissing samen te maken, het is geen beslissing van een persoon.

Hier wel?
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

Als ik iemand wil bannen zal ik dat eerst overleggen met mijn collega's, maar ik vindt in super A of belgiumbeast of hoe hij ook zich zelf noemt het een ander verhaal is. Hij heeft indertijd op dbb enkele vijanden gemaakt en wordt nu op elke forum dat hij komt als vervelend beschouwd. Ik denk ook dat de taal verschillen en zeker dan de zinsbouw en dergelijke ook een rol spelen, ik moet soms ook een post van jullie (en ik bedoel hiermee nederlanders) twee- drie maal lezen wil ik hem niet verkeerd interpreteren. Daarom dat ik in mijn vorige post ook zei dat de aanstokers eens mogen geband worden en niet de persoon die zichzelf verdedigt (en oke hij gaat hier ver in). Ik zie die kerel regelmatig omdat hij bij mij traint en is de slechtste niet.

Grtz
                              stil growing

Comment

Ik weet niet wat er allemaal op andere forums gebeurt, ik weet alleen hoe die hier was en hoe die bij AR deed.
                                Cur zal hem niet voor niks hebben gebannen.
                                En wij ook niet.

Ik ben zelf niet haatdragend en van mij krijgt ie gewoon een nieuwe kans, die had ik hem al gegeven toen ie op AR kwam.

Zoals ik al zei, ik denk ook niet dat het een slecht persoon is, maar dat ie zichzelf snel op de kast laat jagen, nou dan moet ie dan maar afleren om geen ban te krijgen.

Kunnen we weer on-topic.
                                Of mag ik dat hiet niet zeggen

Sponsored by:
                                Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X