Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Btw?
Wat bedoelen jullie ermee dat hij niet zon verkeerde is?
Ik heb hem na een tijdje genegeerd op AR maar het viel mij wel op dat hij x op x zelf ook weer de confrontatie zocht met Rey........
En andersom ok ok..
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Overigens is het mij geheel niet duidelijk waarom hij verbannen is op AR?
Ik vind em op zich altijd wel vermakelijk..
En hij lachte maandag om een grap van mij dus nu is ie mijn vriendje.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Ik heb die sterrenkijker nog nooit gehad?
Nu moet je me niet vals gaan beschuldigen van het wegmoffelen van goederen jij rode draak.
Ehm ik zal Freek ff pmen waar ie em heeft moment..
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Citaat[/b] (DualScreen @ Okt. 14 2005,00:05)]Freek heeft die sterrenkijker weer hard nodig want ze geld was op waardoor die zun vriendin niet meer kon betalen
Hahahahahahahaaaaaaaaahahahahahahaaaaaaaaaaaaaahah hahahahahahahahahahaha wat ongeloofelijk grof en grappig.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Citaat[/b] (DualScreen @ Okt. 14 2005,00:05)]Freek heeft die sterrenkijker weer hard nodig want ze geld was op waardoor die zun vriendin niet meer kon betalen
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment