Vragen knokploeg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik zit bij de SIE ( speciale interventie eenheid) van de belgische rijkswacht, zo van die kerels met bivakmutsen op en zo... dat is eigenlijk alles dat je van ons te zien krijgt op tv...

geen padvinder of boswachter dus
    I just live once and I want the max out of it!

Comment

Hmm georganiseerde bankovervallers.... rare mensen die belgen
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Wat ik hierover allemaal vind is dat sommige mensen teveel tijd hebben en dan overal onzin gaan posten. Tuurlijk mag er al 'ns een grapje gemaakt worden enzow, heel graag zelf. Maar ik vind het soms spijtig dat in sommige serieuse topics zoveel nonsens en heen-en-weer geruzie staat.

Als je echt wil zeveren kan je dit in de 'van-alles-en-nog-wat' gedeelten doen. En ruzies kun je beter op MSN of PM uitvechten.

Van mij mogen de moderators soms zelf nog een tikkeltje strenger zijn hoor

Daarom vind ik oa de threat van Bruce goed waarin hij alleen post en daarnaast een topic waar gereageerd en gediscutieerd kan worden.

En wat Snipke zegt kan ik ook heel goed inkomen hoor want ik heb ook soms moeite om sommige posts te verstaan kan ook aan mij liggen. Nee serieus, het is dan ook een nederlands board met veel meer nederlandse posters dan vlaamse en alhoewel we wel (ongeveer) dezelfde taal spreken, zijn er soms misvattingen.

Maar ondanks alles blijft dit een toppie forum en ook AR vind ik goed. En het leuke is dat er niet echt een concurrentiestrijd is tss de 2 boards (waarvoor ik eigelijk een beetje gevreesd had).

En bij deze kan ik dan ook es de moderators in de bloemetjes zetten want dat gebeurt eigelijk nooit, terwijl zij volgens mij héél veel tijd en energie steken in hun taak en dit dan nog es gratis en voor niks!

Eigelijk ben ik hier nu zelf zwaar aan het zondigen want totaal off-topic. Het ging hier over knokploegen niet

please don't ban me, pls
        The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

waarom dacht je dat er een concurrentiestrijd zou komen?

We zijn daar en hier niet zo flauw om daar aan mee te doen.
          Op sommige andere boards wel en dat vind ik zeer kinderachtig.

O, ja Testo is zo'n watje, ik ben strenger hoor
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

Waarom strenger?
            Het bevalt me goed hier en dat is helemaal te danken aan het leuke beleid en de goede sfeer hier!!!!!
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Iguana @ Okt. 15 2005,18:46)]Waarom strenger?
              Het bevalt me goed hier en dat is helemaal te danken aan het leuke beleid en de goede sfeer hier!!!!!
              Off topic: je mag trouwens wel weer is naar de kapper zie ik ig
              "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (corina @ Okt. 15 2005,18:33)]waarom dacht je dat er een concurrentiestrijd zou komen?

We zijn daar en hier niet zo flauw om daar aan mee te doen.
                Op sommige andere boards wel en dat vind ik zeer kinderachtig.

O, ja Testo is zo'n watje, ik ben strenger hoor      
                Ik heb gevoel voor mn medemens,Corrie...

Als het aan jou zou liggen geef je de helft vd members meteen een weekban!

Comment

kunne we niet beter een alcohol ploeg opstarten >

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Aghran @ Okt. 15 2005,18:03)]En bij deze kan ik dan ook es de moderators in de bloemetjes zetten want dat gebeurt eigelijk nooit, terwijl zij volgens mij héél veel tijd en energie steken in hun taak en dit dan nog es gratis en voor niks!

die lui hebben gewoon een saliris hoor vriend
                    we betalen toch niet voor niets contributie
                    Who's the Chef

Comment

• Hmm,aan wie betaal jij contributie dan,Beenmans?

Zou wel erg lekka zijn zeg.....wereldbaan!

Comment

• Als we contributie gaan vragen houden we geen members over ben ik bang

Aghran:

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Kunnen Testo en Corrie even verder discussieren over hún beleid op hun eigen board graag, het compliment van Aghran was gericht aan de moderators van dít board hoor...
                          Enne Aghran, strenger gaan we niet worden maar wel bedankt natuurlijk!

Comment

• Hmm, ik voel hier een beetje concurrentie strijd

Nee hoor, je bent een goede moderator, mag gezegt worden
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

• De reden dat corry mod is geworden daar is ook alleen maar omdat ze verder geen leven heeft en hele dagen online is!!!

Mr. HOLLAND 2006 NAC
                              Mr. HOLLAND 2007 NAC
                              3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

• Geen idee, zou je aan Testo moeten vragen waarom ie mij gevraagt heeft.

Laat mij dan maar geen leven hebben en lekker met mijn gezinnetje zijn

Edit:was onder de gordel en zo ben ik niet.

Sponsored by:
                                Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X